Uudeltamaaltakin saa tulla levittämään koronaa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy poterossasi. Problem solved 👍
Minun on valitettavasti käytävä töissä. Olen terveydenhoidon puolella. Ei siis ole mitenkään kohdaltani ratkaistu.
Terveydenhuollon puolella? Luulisi, että olet sisäistänyt asioita vähän paremmin.
Voi olla, että en ole tehnyt samoja päätelmiä asioista kuin sinä. Mutta kuulen mielläni kantasi. Oletko sinäkin samalla alalla?
Varmaan samanlaisessa työpaikassa, siivouksen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on varattu vuokramökki maalta läheltä taajamaa. Olen siis tulossa sinne.
Sitä ennen varasin matkan Kreikkaan bilettämään. Tulen sieltä suoraan rauhoittumaan Suomen ihanalle maaseudulle.
Tai sitten vain jatkan tätä palstaprovoilua niinkuin olen joutunut tähänkin asti tekemään :(
Helsingissä asun ja oikeesti mietin, että en haluis viedä missään nimessä koronaa meidän perheen mukana mökkipitäjään ja ajatus oli jättää mökkeily tältä kesältä. Mutta kun nyt osa on lähdössä ulkomaille, niin on varmaan se ja sama jos käyn siivoon mökin ja juhannuksesta sitten isommalla sakilla muutamaksi viikoksi rentoutuun maalle.
Olen sisäistänyt, että jokainen asiakas voi olla potentiaalinen tartunnansaanut. Se voi olla Peräkylän mummo tai keskustan teini. Silti ketään ei saa syrjiä tai kohdella epätasa-arvoisesti, ei omien, ei toisten pelkojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on varattu vuokramökki maalta läheltä taajamaa. Olen siis tulossa sinne.
Sitä ennen varasin matkan Kreikkaan bilettämään. Tulen sieltä suoraan rauhoittumaan Suomen ihanalle maaseudulle.Tai sitten vain jatkan tätä palstaprovoilua niinkuin olen joutunut tähänkin asti tekemään :(
Hienoa, että tunnustit. Arvostan. Harva provoilija tunnustaa.
Sen verran kova nuuskaralli ja kohta virosta viinahakuralli onnmaalaisilla itselläänkin, että tartuntaketjut alkaa omin voimin.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kova nuuskaralli ja kohta virosta viinahakuralli onnmaalaisilla itselläänkin, että tartuntaketjut alkaa omin voimin.
Ja eiköhän muutama eksy maakunnista Helsinkiinkin.
Vuokramökki Uudeltamaalta, niin ei tarvitse mennä korpeen. Ei kyllä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuokramökki Uudeltamaalta, niin ei tarvitse mennä korpeen. Ei kyllä kiinnostakaan.
Oliko kallis? Katselin eilen vuokramökkejä ja olin vähän hämmästynytkin siitä, että hinnat eivät juurikaan olleet normaalista nousseet.
Vierailija kirjoitti:
DXTR kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on hallitus nyt linjannut
Näin on, ja mitä enemmän se harmittaa taantuvien maakuntien uuvatteja, sen hauskempaa.
No niinhän se sanotaan, että vahingonilo on parasta iloa.
Juu, se nähtiin viimeksi Uudenmaan piirityksen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan se Uudenmaan sulku purettiin aikoja sitten. Ja paljonko on korona maakuntiin levinnyt?
ja sulunkin aikana työliikenne sujui rajan yli kumpaankin suuntaan. Tautilanne pk-seudullakin tosi olematon. Espoossa kolmeen kuukauteen havaittu reilu 700 tartuntaa, mikä vajaan 300 tuhannen asukkaan kaupungissa ole minusta kummoinen määrä. Levinneisyyttä rajaa vielä, että yli 100 todettua tartuntaa yhdessä vastaanottokeskuksessa.
Terveisiä Helsigistä! Olen kesällä reissaamassa idästä länteen ja toisinpäin matkaillen. Morjestellaan kun tavataan!
No niinhän se sanotaan, että vahingonilo on parasta iloa.