Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olette tavanneet katsella intiimiosaaltaan epätyydyttäviä suhteita ennen kuin eroatte?

Vierailija
29.05.2020 |

Olen mielestäni melko eroottinen ihminen ja olen seurustellut toisten samanlaisten kanssa, joten minulla ei ole missään suhteessa ollut kummoisempia taukoja seksissä. Henkilökohtaisena rajana olen kuitenkin pitänyt noin kuukautta. Jos suhteessa on kuukauden kuiva jakso (ei mitään eroottista säpinää), on jo todennäköisempää, ettei "se" enää palaa kuvioihin.

Mitä henkilökohtaisia rajoja teillä muilla on?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on pitkä avioliitto, joka oli monta vuotta ihan kuollut kaiken makuuhuoneaktiviteetin osalta. Tämän takia olen varmaan vähän liiankin herkkä tälle asialle. Nykyiselle poikaystävälle sanoin että jos seksi loppuu, siihen loppuu suhdekin. Hän oli onneksi samaa meltä.

Vierailija
2/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa kuukausi olisi todellakin hälyttävän pitkä tauko, pidemmässä suhteessa en vielä alkaisi siitä panikoida. Kahden kuukauden kohdalla alkaisin tiedustella että mikä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumassa kuukausi olisi todellakin hälyttävän pitkä tauko, pidemmässä suhteessa en vielä alkaisi siitä panikoida. Kahden kuukauden kohdalla alkaisin tiedustella että mikä homma.

Minun pisin suhteeni on 15 vuotta (tähän asti). Yhtään yli viikon taukoa ei ole ollut seksissä poislukien ne jaksot, kun toinen oli ulkomaankomennuksella ja kerran sairaalassa. Tuntuisi aivan ihmeelliseltä olla kaksi kuukautta ilman seksiä ilman mitään ilmeistä syytä.

Vierailija
4/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitään flirttailua edes? Kuukaus on kyllä kauan. Muutenkin kuukausi ilman syytä on outoa, yleensä siihen on syy, sairaus, stressi tai jommalla kummalla on toinen.

Mun pisin liitto oli 12v, siinä ei yli viikon välejä ollu. Nykyisessä on, koska olen vähän raihnainen ja mies uppoutuu harrastukseensa.

Vierailija
5/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on huomannut, että joillakin seksi lisää himoja, toisilla vähentää. Jos on itse ensimmäistä sorttia, kannattaa seurustella vain samanlaisten kanssa. Muuten ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut niin pitkää katkosta vastaan, että osaisin sen perusteella sanoa. Viikko ilman mitään seksiä on kyllä todella harvinaista meille. Luulen, että syy merkitsisi aika paljon. Ja se että kuinka todennäköisesti seksi jatkuu myöhemmin. Jos toinen vaikka masentuisi pahasti tai ei muuten kykenisi seksiin, ja paranemisennuste olisi huono, suhde ei varmaan kauaa jatkuisi ainakaan monogaamisena. En ymmärrä, miksi kumppanin seksin harrastamisen pitäisi loppua vain siksi, etten minä pysty tai halua enää panna.

Vierailija
7/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen on huomannut, että joillakin seksi lisää himoja, toisilla vähentää. Jos on itse ensimmäistä sorttia, kannattaa seurustella vain samanlaisten kanssa. Muuten ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin.

Siis STRESSI lisää himoja.

Vierailija
8/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisit, jos kumppanisi ei voisi enää harrastaa seksiä esimerkiksi sairauden vuoksi?

Vierailija
9/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautuisit, jos kumppanisi ei voisi enää harrastaa seksiä esimerkiksi sairauden vuoksi?

Avoin suhde tai ero olisivat minut vaihtoehtoni. Samoin kuin 7, en minäkään aio lopettaa seksin harrastamista vain siksi, että kumppanini lopettaa.

Ja tietääkö mahdollinen kumppanisi myös kantasi asiaan?

Vierailija
10/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kuukautta, jossa n on yhdessä vietettyjen vuosien määrä

Vierailija
11/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteen vuoteen olen vetänyt rajan.

Vierailija
12/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä suhde?

Vierailija
13/51 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä suhde?

15 - 16 vuotta

Vierailija
14/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että vaikka sanoisin minkä aikamääreen, tosiasiassa en uskaltaisi suhdetta kuitenkaan siinä ajassa lopettaa. Kyllä sitä tosiasiassa roikkuisi toivossa kiinni pitkään.

Vierailija
15/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kolme kuukautta. Seuraavalla kerralla varmaan eroaisin nopeammin.

Vierailija
17/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 9kk kun on oltu 9v yhdessä. No se ois kyllä max, ehkä pysyisin yhdessä, mutta tietäisin, ettei ole enää oikeasti suhde.

Vierailija
18/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli epätyydyttävät intiimiosat. Muuten kyllä mukava. Niin sitten jätin sen.

Vierailija
19/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on 0 kuukautta. Josei kuukaudessa mitään tapahdu, ni sit se on goodbye. Itseasiassa viikkokin aika pitkä aika jo.

Vierailija
20/51 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis vuotta ilman seksiä? Ei ole todellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme