Sain työpaikan!!!
En vaan voi uskoa tätä! Olen jo 40-vuotias ja ollut työttömänä aika pitkään ja asia on hiertänyt mieltä aivan mielettömästi. Olin jo menettänyt toivon ja uskon itseeni, ja tänään sain kuulla, että sain työpaikan! Olen NIIN NIIN NIIN onnellinen!
Kommentit (21)
Onneksi olkoon! Kestikö kauan hakemuksesta, että sait tietää valinnasta?
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mun miehelle soitettiin alkuviikosta että hän oli saanut vakipaikan. Muutaman tunnin päästä soitettiin takaisin että ei saakaan, koska firmassa alkaa yt:t ja kyseinen osasto lakkautetaan. Aivan uskomatonta toimintaa. Onneksi hän ei kerennyt irtisanoutua työttömyyskassasta.
Minäkin suosittelen, että ainakin viikon katsot sitä paikkaa ja sitten vasta ilmoitus työkkäriin. Nyt varsinkaan ei tiedä, mitä vielä voi tapahtua. Epätodennäköistä, mutta ei mitään kiirettä työkkäriin ilmoittamisella, kunhan et nosta päivärahoja työpäiviltä.
Onnea! Toivottavasti on työ, jossa viihdyt.
Todella hieno homma, hyvä sinä! Onnea :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mun miehelle soitettiin alkuviikosta että hän oli saanut vakipaikan. Muutaman tunnin päästä soitettiin takaisin että ei saakaan, koska firmassa alkaa yt:t ja kyseinen osasto lakkautetaan. Aivan uskomatonta toimintaa. Onneksi hän ei kerennyt irtisanoutua työttömyyskassasta.
Ihan perus suomalaista työntantajatoimintaa, eli vastuuttomuutta.
Ei ole eka kerta että kuulen tämmöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vakityö ole mikään syy irtisanoutua työttömyyskassasta? Voi järjen köyhyyttä...
Ei tietenkään pidä irtisanoutua mistään ellei ole allekirjoitettu sopparia koska millä sitten todistaa viranomaiselle. Joutuu karenssiin tms.
Paljon onnea työpaikasta!
Voi se varmaan olla ihan fiksu katsoa viikko tai kaksi mikä paikka on. Ei vara venettä kaada. Haet vaikka "oho" epähuomiossa liian lyhyelle ajalle jos katko on nyt.
Luulisi koeaikapurku olevan työntekijällekin relevantti peruste. Esim hajuste allergia tai työt eivät vastaa miltään osin hakijan pätevyyttä. Joutuu lääkäriksi ilman koulutusta tms
Minäkin sain tänään eläkeviran. Syytä siis juhlaan!
Onnea!!!
Minun piti kuulla tänään sama ilosanoma, mutta eipä ole kuulunut...
Paljon onnea! Minkälaiseen hommaan pääsit nyt korona-aikana?
t. työtön työnhakija itsekin
Miksi irtisanoutua työttömyyskassasta? Mulla on vakityö, mutta en ole tietenkään irtisanoutunut työttömyyskassasta.
Onnea, tällaisista on aina ilo kuulla!
Onnea! Minäkin sain alkuviikosta vakituisen työpaikan. Vanha määräaikainen työsuhde (eri paikassa) loppui tänään.