Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain työpaikan!!!

Vierailija
29.05.2020 |

En vaan voi uskoa tätä! Olen jo 40-vuotias ja ollut työttömänä aika pitkään ja asia on hiertänyt mieltä aivan mielettömästi. Olin jo menettänyt toivon ja uskon itseeni, ja tänään sain kuulla, että sain työpaikan! Olen NIIN NIIN NIIN onnellinen!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mun miehelle soitettiin alkuviikosta että hän oli saanut vakipaikan. Muutaman tunnin päästä soitettiin takaisin että ei saakaan, koska firmassa alkaa yt:t ja kyseinen osasto lakkautetaan. Aivan uskomatonta toimintaa. Onneksi hän ei kerennyt irtisanoutua työttömyyskassasta. 

Vierailija
2/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kestikö kauan hakemuksesta, että sait tietää valinnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)

Vierailija
4/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mun miehelle soitettiin alkuviikosta että hän oli saanut vakipaikan. Muutaman tunnin päästä soitettiin takaisin että ei saakaan, koska firmassa alkaa yt:t ja kyseinen osasto lakkautetaan. Aivan uskomatonta toimintaa. Onneksi hän ei kerennyt irtisanoutua työttömyyskassasta. 

Minäkin suosittelen, että ainakin viikon katsot sitä paikkaa ja sitten vasta ilmoitus työkkäriin. Nyt varsinkaan ei tiedä, mitä vielä voi tapahtua. Epätodennäköistä, mutta ei mitään kiirettä työkkäriin ilmoittamisella, kunhan et nosta päivärahoja työpäiviltä.

Vierailija
5/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Mies52v

Vierailija
6/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavasti on työ, jossa viihdyt. 

Vierailija
7/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno homma, hyvä sinä! Onnea :)

Vierailija
8/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus suomalaista työntantajatoimintaa, eli vastuuttomuutta.

Ei ole eka kerta että kuulen tämmöisiä. 

Vierailija
9/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

10/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vakityö ole mikään syy irtisanoutua työttömyyskassasta? Voi järjen köyhyyttä...

Vierailija
11/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä irtisanoutua mistään ellei ole allekirjoitettu sopparia koska millä sitten todistaa viranomaiselle. Joutuu karenssiin tms.

Paljon onnea työpaikasta!

Vierailija
12/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se varmaan olla ihan fiksu katsoa viikko tai kaksi mikä paikka on. Ei vara venettä kaada. Haet vaikka "oho" epähuomiossa liian lyhyelle ajalle jos katko on nyt.

Luulisi koeaikapurku olevan työntekijällekin relevantti peruste. Esim hajuste allergia tai työt eivät vastaa miltään osin hakijan pätevyyttä. Joutuu lääkäriksi ilman koulutusta tms

Vierailija
13/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tänään eläkeviran. Syytä siis juhlaan!

Vierailija
14/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!!

Minun piti kuulla tänään sama ilosanoma, mutta eipä ole kuulunut...

Vierailija
15/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea!

Vierailija
16/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Minkälaiseen hommaan pääsit nyt korona-aikana?

t. työtön työnhakija itsekin

Vierailija
17/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi irtisanoutua työttömyyskassasta? Mulla on vakityö, mutta en ole tietenkään irtisanoutunut työttömyyskassasta.

Vierailija
18/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, tällaisista on aina ilo kuulla!

Vierailija
19/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap! Onneksi olkoon!

Vierailija
20/21 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minäkin sain alkuviikosta vakituisen työpaikan. Vanha määräaikainen työsuhde (eri paikassa) loppui tänään.