Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihasnykimistä kainalossa/rinnassa?

Vierailija
29.05.2020 |

Aika ajoin tuntuu vasemmalla puolella sellainen muutama nopea elohiirimäinen nykiminen. Mulla on pientä paniikkihäiriötaustaa ja mietin, että voiko paniikki ja stressi oireilla noin? Toisaalta yläkropan lihaksissa toimistotyön takia enemmän ja vähemmän lihasjumeja aina. Käyn toki hierojalla ja venyttelen, mutta onhan niitä silti. Ja enemmän juuri tuolla vasemmalla puolella. Olen myös viime aikoina tehnyt jonkun verran punnerruksia taas ja mietin sitäkin, että voiko yhteys olla siinä.

Tuntuu vain, että kun alan oikein kuulostella niin ne tuntuu ja viime aikoina olen taas stressannut ja panikoinut aika turhiakin asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan elohiireltä kuulostaa. Stressi voi ylläpitää sitä niin että jatkuu jopa päiväkausia. Magnesium saattaa auttaa, joten selvitä että saat sitä tarpeeksi ja voihan sitä syödä parin viikon kuurina sitä hetkellisesti jotta sitä varmasti saa.

Mulla on välillä elohiiri reidessä tai hauiksessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiletko oikeasti ja onko ylipainoa? (aslkemittarit ja pari punnerusta ei ole urheilua)

Vierailija
4/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona se siellä vaan nykii ja pyytää sinua kanssaan laumasuojaan.

Vierailija
5/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

urheiletko oikeasti ja onko ylipainoa? (aslkemittarit ja pari punnerusta ei ole urheilua)

Kyllä urheilen enkä ole milloinkaan ollut ylipainoinen vaan paino on alipainon ja normaalin rajalla. Punnerruksia en tee kovin usein, koska mulla vasen olkapää saattaa ottaa niistä itseensä ja kipeytyä, mutta aina välillä kuitenkin hiukan innostun ja nytkin olen varovasti testaillut miltä tuntuu. Mutta mulla on tapana joka aamu ennen töihin lähtöä tehdä noin 20min pieni jumppa/venyttely ja siihen olen nyt taas lisännyt hiukan punnerruksia.

Vierailija
6/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten urheilet sitte töiden jälkeen?

Vierailija
7/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten urheilet sitte töiden jälkeen?

Liikuntani on aika monipuolista. Paljon kehonpainotreeniä, mutta myös salitreeniä. Harrastan myös juoksua ja tykkään mäkitreeneistä ja porrasjuoksusta. Mutta niillä tuskin on mitään merkitystä tämän asian kanssa, koska olen liikkunut aina.