Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua suututtaa kuinka ihmiset oikein yskivät suu auki muiden päälle.

Vierailija
29.05.2020 |

Täällä Helsingissä on julkisissa taas paljon ihmisiä. Eilen ratikassa oli 2 aikuista eri puolella vaunua jolla oli kunnon räkäinen yskä ja flunssa. Yks yski ilmaan ja toinen aivasteli. Eikä kumpikaan ollur mitään allergia.

Ylipäätän on niin paljon huononäköistä porukka liikkellä. Narkkareita, kodittomia, epäsiistejä. Räjähtänyt käsin tääl Helsingissä.

Se oli sitten siinä en aio enää koskaan käyttää julkisia. Ihmisv ihani vaa paisuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku maalainen taas esiintyy helsinkiläisenä, mutta liian ilmeinen false flag -vuodatus.

Vierailija
2/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan ratikassa kalliionnpäin. Sellaista siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi käytän maskia

Vierailija
4/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit, ettei näillä pärskijöillä ollut siitepölyallergiaa? Kysyitkö heiltä?

Joka tapauksessa, onneksi ei tarvitse julkista liikennettä käyttää, ei korona-aikana eikä muutenkaan.

Vierailija
5/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä oli allergiaa, niin pitää olla maski. Jos infektio niin pitää pysyä kotona. Julkisilla paikoilla ei pärskitä.

Vierailija
6/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisten päässä pyöri mitään? Eikö ne ymmärrä ettei yskitä ilmaan.

Vierailija
7/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona niillä oli.

Vierailija
8/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetytti Prismassa, kun siellä on isot kyltit, joissa ohjeistetaan asiakkaita suojaamaan suunsa oikein yskiessään, ja kuitenkin yksi niistä kotiin tilattujen ostosten keräilijöistä yski siellä menemään edes yrittämättä laittaa mitään suunsa eteen. Pisarat vain lentelivät kerättyjen ostosten päälle.

Vierailija
9/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua päin yski joku teini kaupassa ja nyt koronan oireita. Kiitos. Mitähän testi sanoo.

Vierailija
10/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans alkaa nousta ihmisviha. Samaa koin jo kun sairastin vakavia sairauksia joissa valkosolut laski melkein nollaan ja toinen sairaus mikä vaikeutti liikkumista niin että jouduin liikkumaan rollaattorilla. Ihmisten välinpitämättömyys ja ilkeys muita kohtaan on uskomatonta.

Itse olen täällä Helsingissä törmännyt 3 kertaa tahallaan yskijään/sylkijään. Jotkut vaan tekee sitä kiusallaan, en tiedä miksi. Miehiä ovat kaikki, yleensä vaihdan jo katupuolta kun näen että kävelee vastaan. mutta aina ei ole mahdollista väistää. 

Pyörän ostin, metroon en enää mene.

Vierailija
11/11 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää ihmisvihaajat joiden mielestä MUUT on hirveitä ja itse hyvä. Tajuatteko että jonkun toisen ihmisvihaajan silmissä sinä olet myös hirveä ja vihattava!

Maailma ei parane toisia vihaamalla vaan olemalla lempeä ja arvostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi