Mies kiihottuu luonto-ohjelmista?
Olen ollut mieheni kanssa naimisissa toistakymmentä vuotta ja vasta nyt olen alkanut epäillä jotain todella outoa.
Mies nimittäin rakastaa luonto-ohjelmia eikä siinä sinänsä mitään, minäkin katson niitä joskus. Mutta olen viime kuukausina huomannut, että aina kun televisiossa näytetään esimerkiksi apinoita tai paviaaneja, mies muuttuu jotenkin levottomaksi. Hän alkaa tuijottaa ruutua tavallista intensiivisemmin, hengitys kiihtyy selvästi ja olen huomannut housujensa etumuksen pingottuvan. Elehtii myös joskus käsillään.
Kysyin asiasta myöhemmin mutta mies vain nauroi ja väitti minun kuvittelevan. En kuitenkaan usko kuvittelevani. Nyt mietin, onko tämä oikeasti normaalia. Onko muilla ollut puolisoa, joka tuntuu ottavan luonto-ohjelmat vähän liian henkilökohtaisesti? Olenko naimisissa perverssin kanssa? Mies katselee enimmäkseen luonto-ohjelmia ja dokumentteja, edes urheilu ei tunnu enää kiinnostavan.
Kommentit (17)
Moni mies väittää polveutuvansa apinoista. Sinun miehesi vaikuttaa olevan asiasta poikkeuksellisen ylpeä.
Paviaanit tunnistavat lauman jäsenet. Ehkä miehesi tunnisti ruudusta tuttuja kasvoja.
Aina keikkuu luonto-ohjelmat kyselyissä suosituimpien kärjessä.
Sitä ihmettelen. Eihän se muuta ole kuin alkeellisten olioiden syömistä ja naimista.
Jos on totta kertomasi, niin miehesi on zoofiili. Ei edes kovin harvinainen perversio.
Mies on luultavasti onnellinen, kun näkee televisiossa kerrankin itseään edustavaa sisältöä
Vierailija kirjoitti:
Moni mies väittää polveutuvansa apinoista. Sinun miehesi vaikuttaa olevan asiasta poikkeuksellisen ylpeä.
Polveudutko lehmästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polveudutko lehmästä?
MUUUUUU 🐮🐄
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika 🐗
Ei sika vaan 🦍🦧🐵
Miksi te pariudutte paviaanien kanssa?
Urheilu...se on murheilua.
Elukkamaailma on yksinkertaisempaa.
Entä jos ukkosi on sos.darwinisti? Viidakon lait ja silleen?
Se on taas koulujen kesälomat. Ap:lle vinkki. Kun koulut taas alkaa, opiskele hartaasti. Kirjailijaksi sinusta ei ainakaan ole.
Seksuaalinen kiinnostus eläimiin on ikivanha vitsaus, jonka Raamatun Jumala kielsi luonnottomana.
En usko aloitusta, mutta jos tällainen ongelma oikeasti olisi, niin kysymys ei ole normaalista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen kiinnostus eläimiin on ikivanha vitsaus, jonka Raamatun Jumala kielsi luonnottomana.
En usko aloitusta, mutta jos tällainen ongelma oikeasti olisi, niin kysymys ei ole normaalista asiasta.
Jos miehesi toteuttaa haaveensa, teuraaksi joutuu miehesi lisäksi viaton eläinraukka. Oi sitä veren loisketta teidän vesisängyssä 🤭
Kuulostaa siltä, että miehesi ei katso luonto-ohjelmaa vaan sukukokousta. Haluatko olla naimisissa paviaanin kanssa?