Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Bambi?

Vierailija
29.05.2020 |

Jaahas, pitkä sohvi ketju poistui, tehdään tähän jatkoa

Kommentit (229)

Vierailija
61/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Bambi vaihtunut siihen Chanelin 5000 euron logolaukkuun ja Chanelin 1000 euron logokaulahuiviin? Ne jotka hänellä oli päällä veneellä?

Tai vaihtoehtoisesti ei mahtnut tuohon laukkuun niin sai jäädä hoitopaikkaan? Jos Cobran siskot hakivat pois ne iskän rahoilla ostetut Vuittonin kaulapannat, Vuittonin talutushihnat ja Vuittonin koirankantokopan?

Ihan valetta, pomeranin saa 2000 eurolla.

Vierailija
62/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Bambin uusi koti on pysyvä, ei voi heitellä koiraa paikasta toiseen

Lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bambilla on juoksuaika ja se on hoidossa sillä aikaa? Olen ihan ihastunut siihen pikku mussukkaan! Ihana suloinen Bambi.

Miksi työtön ei voi olla pikkukoiran kanssa jos juoksu?

No en minä tiedä, kunhan arvailin. Enkä tiedä, onko se edes narttukoira.

Ookkei, otan sanani takaisin, sitä ei ole viety juoksuajaksi hoitoon minnekään. Onko nyt hyvä?? Ihme nilkittäjiä täällä. Sofia on kivan tuntuinen ihminen, Bambi reipas, iloinen koira ja sillä on asiat varmaan paremmin kuin hyvin.

Millä tavalla kivan tuntuinen? Kerro edes yksi hyvä asia kun kukaan ei vielä osannut tuohon vastata.

Myös minun mielestä kivan tuntuinen. Eikä tarvitse perustella.

Vierailija
64/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Stefan ei halunnut sohvin ex-miehen lahjoittamaa koiraa asuntoonsa ja laittoi sohvin valitsemaan. Kadonnut se on sohvin elämästä=insta, ja kun ei nyt mikään kadun kirkkain lamppu ole niin luulee että seuraajansa unohtavat bambin.

Niin tämä nainenhan on ostettu ja Bambi ei sit kuulunutkaan kauppaan. Stefanin sanojen mukaan he ovat olleet 8 vuotta kavereita...miksiköhän Sohvi ei sitten ole ollut kiinnostunut tyypistä seurustelumielessä aiemmin. Stefan kelpaa nyt, kun Niko joutui vankilaan. Stefan vaikuttaa aika yksinkertaiselta

Vierailija
65/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvi vois hiukan avata äänihuuliaankin. Nyt on jatkuvasti sekavia stooripäivityksiä joista joutuu aina arvailemaan että mitähän nyt tapahtuu, missä ja oliko tuo stefu joka vilahti kuvan nurkassa 1/100 sekunnin ajan. Että nyt ihan reippaasti katse kameraan ja selostus päälle!

Mitään päivityksiä ei ole ollut. Ei eilen eikä tänään.

Vierailija
66/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bambilla on juoksuaika ja se on hoidossa sillä aikaa? Olen ihan ihastunut siihen pikku mussukkaan! Ihana suloinen Bambi.

Ookkei, otan sanani takaisin, sitä ei ole viety juoksuajaksi hoitoon minnekään. Onko nyt hyvä?? Ihme nilkittäjiä täällä. Sofia on kivan tuntuinen ihminen, Bambi reipas, iloinen koira ja sillä on asiat varmaan paremmin kuin hyvin.

Millä tavalla kivan tuntuinen? Kerro edes yksi hyvä asia kun kukaan ei vielä osannut tuohon vastata.

Kun et pysty perustelemaan, ei ole mahdollista.

Vierailija
67/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Stefan ei halunnut sohvin ex-miehen lahjoittamaa koiraa asuntoonsa ja laittoi sohvin valitsemaan. Kadonnut se on sohvin elämästä=insta, ja kun ei nyt mikään kadun kirkkain lamppu ole niin luulee että seuraajansa unohtavat bambin.

Niin tämä nainenhan on ostettu ja Bambi ei sit kuulunutkaan kauppaan. Stefanin sanojen mukaan he ovat olleet 8 vuotta kavereita...miksiköhän Sohvi ei sitten ole ollut kiinnostunut tyypistä seurustelumielessä aiemmin. Stefan kelpaa nyt, kun Niko joutui vankilaan. Stefan vaikuttaa aika yksinkertaiselta

Jotain unohtui. Viestitellyt Stefulle ja sai Maral hyvikseltä turpaan.

Vierailija
68/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sä et mua käskytä.

Vierailija
69/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Bambin uusi koti on pysyvä, ei voi heitellä koiraa paikasta toiseen

Lähde?

Toivomukselle? kai se on ihan toivojan oma mieli.

Vierailija
70/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt viikonloppuna tule päivitystä. I can't wait! Parempaa kuin netflix ikinä

Vierailija
71/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sä et mua käskytä.

Pyyntö se taisi olla, ei käsky. Mutta pidä silti pintasi. Pysy kovana. Olet vahva.

Vierailija
72/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain unohtui. Viestitellyt Stefulle ja sai Maral hyvikseltä turpaan.

Ei viestittely mistään kerro, ne on olleet kavereita ja jos onkin ollut joku pettämisjuttu niin eipä siitäkään sen kummempaa syntynyt. Mutta nyt Stefukin kelpaa paremman puutteessa.

Vierailija
73/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tiistai kun joku kysyi missä Bambi, kirjoitti että ”tulee tänään”. Keskiviikkonakaan ei ollut Bambi mukana stooreissa, niin vastasi kyselijälle että ”Bambi on niin ihana niin hoitaja halusi lisäpäivän”. Päivän? Jos halusi päivän niin eikös sen olisi pitänyt tulla keskiviikkona takaisin. Eilen ja tänään ei mitään stooreja eli Bambi ollut poissa kuvioista nyt melkein viikon? Olisi kyllä kuvannut jo sitä tyyliin ”ihanaa kun vauva tuli takaisin”, jos olisi tullut jo takaisin. Kyllä minua vähän kiinnostaa, onko Bambi pudonnut veneestä, koska mielestäni stooreissa näkyi että köpötteli penkeillä vapaana. :(

Vierailija
74/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tiistai kun joku kysyi missä Bambi, kirjoitti että ”tulee tänään”. Keskiviikkonakaan ei ollut Bambi mukana stooreissa, niin vastasi kyselijälle että ”Bambi on niin ihana niin hoitaja halusi lisäpäivän”. Päivän? Jos halusi päivän niin eikös sen olisi pitänyt tulla keskiviikkona takaisin. Eilen ja tänään ei mitään stooreja eli Bambi ollut poissa kuvioista nyt melkein viikon? Olisi kyllä kuvannut jo sitä tyyliin ”ihanaa kun vauva tuli takaisin”, jos olisi tullut jo takaisin. Kyllä minua vähän kiinnostaa, onko Bambi pudonnut veneestä, koska mielestäni stooreissa näkyi että köpötteli penkeillä vapaana. :(

Minä en voi ymmärtää, että jos koira on tippunut veneestä ja sitten oletettavasti hukkunut, miksi sitä ei voi vaan myöntää? Siitähän saisi jonkinlaista sääliä, mitä tuskin saa kovin usein. En tunne lakeja kovin tarkkaan, joten korjatkaa jos olen väärässä, mutta Suomessa ei kai saa tuollaisesta minkäänlaista rangaistusta? Siis jos koira tippuu veneestä ja kuolee. Eli sitäkään ei tarvitsisi pelätä... Ehkä (toivottavasti) on joko antanut sen pois tai ei vain jostain syystä kuvaa sitä. 

Vierailija
75/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää, että jos koira on tippunut veneestä ja sitten oletettavasti hukkunut, miksi sitä ei voi vaan myöntää? Siitähän saisi jonkinlaista sääliä, mitä tuskin saa kovin usein. En tunne lakeja kovin tarkkaan, joten korjatkaa jos olen väärässä, mutta Suomessa ei kai saa tuollaisesta minkäänlaista rangaistusta? Siis jos koira tippuu veneestä ja kuolee. Eli sitäkään ei tarvitsisi pelätä... Ehkä (toivottavasti) on joko antanut sen pois tai ei vain jostain syystä kuvaa sitä. 

No ei kai se nyt ihan noinkaan mene. Koira pitää olla huolehdittu niin, ettei ole mahdollista pudota tai loukkaantua, esim. kovassa aallokossa. Ihan sama, kuin selittelis, että koira se vaan pudota pötkähti avonaisesta auton ikkunasta. Jollain heitteillepano, laiminlyönti tai eläinsuojelurikkomus -nimikkeellä kunnon sakot vähintäänkin. Ja humalatila vielä pahentaa rikkomusta.

Vierailija
76/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään naurata jos koiralle käynyt huonosti tai annettu eli myyty pois. Vahvistaa vaan kuvaa Sohvasta tunnekylmänä ja häiriintyneenä otuksena. Luuleeko että ihmiset unohtaa Bambin?

Vierailija
77/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, Martinan instassa vilahtaa joku mies 🤔🤔

Vierailija
78/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko koiran maksanut taho todennut, ettei eläintä tarvitse raahata kolausreissuilla mukana ja hakenut sen pois.

Vierailija
79/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala :D ei se mistään veneestä ole tippunut eikä edes kuollut, rauhoittukaa nyt

Vierailija
80/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA Martinan instassa?!! Joku mies?! Eikö sen pitänyt olla yksin hetken aikaa. Onko vaan joku pano?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme