Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Bambi?

Vierailija
29.05.2020 |

Jaahas, pitkä sohvi ketju poistui, tehdään tähän jatkoa

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun sohvin instakuvissa on paljon tykkäyksiä, mutta kommentit rajoittuvat muutaman höyrähtäneen oloisen seniorikansalaisen tsemppi- ja kehuviesteihin sekä satunnaisiin haukkumisiin, jolloin samat (ei ees sofian kaverit) henkilöt saapuvat puolustamaan.

Vierailija
22/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko saman, ryyä aina kun on ilta "ulkona" niin sen jälkeen tulee someton päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä eläinrakkaudesta. Minä minä minä <3 

Vierailija
24/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko saman, ryyä aina kun on ilta "ulkona" niin sen jälkeen tulee someton päivä.

No, kukapa krapulaista naamaansa someen laittaisi.

Vierailija
25/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näistä enää mitään uutta ole.

Odota vaan kyllä on tulossa :)

No ei siltä näytä. Pariskuntahan on umpitylsä! Harrastukset: päihteet, veneily ja oman naaman kuvaaminen hississä tai salilla.

:D no äläpäs nyt, suomen Kim Kardashian sillä erotuksella, että oikea Kim tienaa omat rahansa

Vierailija
26/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvi vois hiukan avata äänihuuliaankin. Nyt on jatkuvasti sekavia stooripäivityksiä joista joutuu aina arvailemaan että mitähän nyt tapahtuu, missä ja oliko tuo stefu joka vilahti kuvan nurkassa 1/100 sekunnin ajan. Että nyt ihan reippaasti katse kameraan ja selostus päälle!

Vierailija
27/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Bambilla on juoksuaika ja se on hoidossa sillä aikaa? Olen ihan ihastunut siihen pikku mussukkaan! Ihana suloinen Bambi.

Vierailija
28/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se putosi veneestä?

Vierailija
29/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bambilla on juoksuaika ja se on hoidossa sillä aikaa? Olen ihan ihastunut siihen pikku mussukkaan! Ihana suloinen Bambi.

Ai se on viety johonkin kuukautisjurttaan kuten naiset Nepalissa? Ymmärrettävää toki ettei veriroiskeet sovi sisustukseen

Vierailija
30/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se putosi veneestä?

Nyt meni kahvia nenään😂

Vierailija
31/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työtön ei voi olla pikkukoiran kanssa jos juoksu?

Vierailija
32/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä tiedä, kunhan arvailin. Enkä tiedä, onko se edes narttukoira.

Ookkei, otan sanani takaisin, sitä ei ole viety juoksuajaksi hoitoon minnekään. Onko nyt hyvä?? Ihme nilkittäjiä täällä. Sofia on kivan tuntuinen ihminen, Bambi reipas, iloinen koira ja sillä on asiat varmaan paremmin kuin hyvin.

Vierailija
33/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian hankalaa ja sotkuista, hoitakoot muut sen.

Vierailija
34/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookkei, otan sanani takaisin, sitä ei ole viety juoksuajaksi hoitoon minnekään. Onko nyt hyvä?? Ihme nilkittäjiä täällä. Sofia on kivan tuntuinen ihminen, Bambi reipas, iloinen koira ja sillä on asiat varmaan paremmin kuin hyvin.

Vähän hitailta kyllä vaikuttavat molemmat. Se kai selittää iloisuudenkin.

Vierailija
35/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne ei voi olla bambin kanssa Hangossa, koska Rotwailerit ei voi olla siloin vapaana.

Varmaan kävi idiootilta helposti kuitenkin koirasta luopuminen, kun on tiedossa emännöiminen Stefun tiluksilla. Stefu joutuu varmaan makselemaan koko ajan kavereille kyydityksistä, kun kortti mennyt ja ei voi edes venettä ajaa. Kuinkahan pitkäksi aikaa tuollaisesta törkeästä rattijuopumuksesta menee kortti?

Vierailija
36/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sille ei juuri kukaan enää kommentoi mitään instagramiin?

Eivät halua tulla yhdistetyiksi kenenkään tai mihinkään millään lailla liittyvään kohuun, joka vielä kesken oikeudenkäynteineen....?

Silti seuraajia on 81 000 kpl! Ostiko se Cobra sille feikkiseuraajia jostain Kiinasta? Olisi kiva tietää.

Vierailija
37/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Martinan kaveri M, jonka miehen veneellä olivat, oli postannut venereissun jälkeen instastooriin kuvia miten lekottelee omien pikkukoiriensa kanssa sängyssä, kaksi onnellisen näköistä karvapallokoiraa oli joista toinen aika paljon sen Bambin näköinen. :D Olikohan tää jokin kuitti eräälle?

Tuon venereissun jälkeen kun Bambista ei enää ole tullut mitään postausta, tietoa jne.

Vierailija
38/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilukset mainittu.

Vierailija
39/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun sohvin instakuvissa on paljon tykkäyksiä, mutta kommentit rajoittuvat muutaman höyrähtäneen oloisen seniorikansalaisen tsemppi- ja kehuviesteihin sekä satunnaisiin haukkumisiin, jolloin samat (ei ees sofian kaverit) henkilöt saapuvat puolustamaan.

Onko siellä se yks ja sama pappa joka käy laittamassa Maisatorpan, Siepin ja muidenkin kuviin kohteliaita kehuja? :D Monet veikanneet että se on feikkiprofiili! :DD

Vierailija
40/229 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kivan tuntuinen? Kerro edes yksi hyvä asia kun kukaan ei vielä osannut tuohon vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän