Anteeksi minulla on vähän kiire ja vain tämä yksi ostos tyypit
Päästääkö kassajonossa tyypit, annatko hänen etuilla.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kaupassa, tuli puhelu, heti töihin, oli ihan kellonaikakin milloin piti olla paikalla. No noukin jotain evääksi ja jätin muiden ostamisen toiseen kertaan. Kiire kuitenkin oli, työpaikka oli toisella puolella pääkaupunkiseutua. Tein siis keikkatyötä. Pyysin eräältä mieheltä josko pääsisin maksamaan edelle evääni, ei käynyt. No en sitten uskaltanut jäädä jonottamaan etten myöhästyisi töistä ja lähdin ilman eväitä. Olin iltavuoron töissä ilman eväitä. Paha mieli oli pahempi kuin nälkä. Siihen aikaan ei ollut pika/automaattikassoja.
Itse tarjoan usein paikkaa edessäni.
No voi hyvänen aika sentään, sanattomaksi vetää. Oman vuoron odotus olisi varmaan kestänyt 2-5 min..? Ei kukaan voi sinua tuollaisella aikataululla töihin käskyttää. Meillä ainakin aamukeikkalaisten "Tulen heti kun pääsen" on enemmän kuin tarpeeksi ja kiitollisia ollaan, jos joku pääsee paikkamaan lyhyellä varoitusajalla. Matkaan menee se mikä menee, sitä ei voi auttaa. Aikuisena huolehdit toki omista eväistäsi ja rajoistasi. Jos eväiden hakuun menee ylimääräiset 5 min niin sitten työpaikalla vain odotetaan nätisti.
Mulla oli samantyyppinen tilanne lidlissä tällä viikolla.
Kiltti herrasmies päästi edelleen..ehdin töihin ja sain eväät:)
Minulla on aina kärry täynnä tavaraa, ja jos huomaan että taakseni tulee joku kantaen paria ostosta käsissään, niin olen sanonut että mene edelle vaan.
Siinä samalla tyhjenee se kassapäätykin paremmin entisistä asiakkaista.
Joskus kyllä kun päästin jo toisenkin niin päätin etten vahingossakaan katsele enää mahdollista kolmatta
Pyydetty ei koskaan ole