Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä avioliitto päättynyt. Miten voin ikinä riisuutua

Vierailija
28.05.2020 |

Mahdollisen uuden miehen nähden?
Vaatteet päällä ihan ok, ilman vaatteita....auts!... vähän liikaa siellä ja täällä, vähän maan painovoiman vaikutusta....
En ehkä pysty😟

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu ottaa uuden miehen? Ota kissa tai koira.

Vierailija
2/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on sun ainoa ongelma niin hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö sulla on suurin suru pitkän avioliiton päättymisen jälkeen? No ei ole kovin suuret huolet sulla. Tuollainen ei tullut itselleni mieleenkään.

Vierailija
4/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on jo.

Todennäköisesti haluan joskus seksiä....en kuitenkaan koirani kanssa.

Vierailija
5/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö sulla on suurin suru pitkän avioliiton päättymisen jälkeen? No ei ole kovin suuret huolet sulla. Tuollainen ei tullut itselleni mieleenkään.

Taloudellinen tilanteeni on kunnossa, avioliitto kuollut jo aikoja sitten, olen terve, voin mainiosti.

Mitä mun pitäisi surra?

Vierailija
6/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vähän kulahtaneemmatkin jollekin kelpaavat. Muutenhan kaikki pitkästä liitosta eronneet olisivat sinkkuja. 

Vierailija
7/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu edes ottaisi vanhan kulahtaneen ja käytetyn naisen raadon????? Ottakaa fretti tai minisika mieluummin.

Mihin joutuu ne kaikki käytetyt ja kulahtaneet miehet?

Vierailija
8/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen tilanteeni on kunnossa, avioliitto kuollut jo aikoja sitten, olen terve, voin mainiosti.

Mitä mun pitäisi surra?[/quote

Jotain muuta kuin sitä, että iän muuta nahka löystyy, tod-näk. myös sillä uudella seksikokeilullasikin. No mutta sure sitten sitä jos ei muuta ole =)

Vierailija
9/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuminen uuden miehen edessä hoituu ihan samalla tavalla kuin vanhankin miehen edessä. Ottaa paidan pois, ottaa housut pois jne. Jos et itse enää osaa, se mies voi varmasti auttaa. 

Vierailija
10/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu edes ottaisi vanhan kulahtaneen ja käytetyn naisen raadon????? Ottakaa fretti tai minisika mieluummin.

Mihin joutuu ne kaikki käytetyt ja kulahtaneet miehet?

Ne ottaa nuoren ja tuoreen vaimon, yleensä ulkomailta.

Vierailija
11/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet mielestäsi täydellisiä ja virheettömiä?

Palstalla kirjoittavat näppyläiset lihavat/laihat, puolikaljut/kaljut miehet, jotka luulevat olevansa hyvännäköisiä.

Tee samoin. :)

Vierailija
12/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttuako jeesustelet. Esim. oma liitto oli täysin kaput viimeiset viisi vuotta, joten asia oli kyllä jo podettu, kun paperityöt saatiin tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi