Pitkä avioliitto päättynyt. Miten voin ikinä riisuutua
Mahdollisen uuden miehen nähden?
Vaatteet päällä ihan ok, ilman vaatteita....auts!... vähän liikaa siellä ja täällä, vähän maan painovoiman vaikutusta....
En ehkä pysty😟
Kommentit (12)
No jos tuo on sun ainoa ongelma niin hyvin menee.
Sekö sulla on suurin suru pitkän avioliiton päättymisen jälkeen? No ei ole kovin suuret huolet sulla. Tuollainen ei tullut itselleni mieleenkään.
Koira on jo.
Todennäköisesti haluan joskus seksiä....en kuitenkaan koirani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sekö sulla on suurin suru pitkän avioliiton päättymisen jälkeen? No ei ole kovin suuret huolet sulla. Tuollainen ei tullut itselleni mieleenkään.
Taloudellinen tilanteeni on kunnossa, avioliitto kuollut jo aikoja sitten, olen terve, voin mainiosti.
Mitä mun pitäisi surra?
Kyllä ne vähän kulahtaneemmatkin jollekin kelpaavat. Muutenhan kaikki pitkästä liitosta eronneet olisivat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu edes ottaisi vanhan kulahtaneen ja käytetyn naisen raadon????? Ottakaa fretti tai minisika mieluummin.
Mihin joutuu ne kaikki käytetyt ja kulahtaneet miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloudellinen tilanteeni on kunnossa, avioliitto kuollut jo aikoja sitten, olen terve, voin mainiosti.
Mitä mun pitäisi surra?[/quoteJotain muuta kuin sitä, että iän muuta nahka löystyy, tod-näk. myös sillä uudella seksikokeilullasikin. No mutta sure sitten sitä jos ei muuta ole =)
Riisuminen uuden miehen edessä hoituu ihan samalla tavalla kuin vanhankin miehen edessä. Ottaa paidan pois, ottaa housut pois jne. Jos et itse enää osaa, se mies voi varmasti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu edes ottaisi vanhan kulahtaneen ja käytetyn naisen raadon????? Ottakaa fretti tai minisika mieluummin.
Mihin joutuu ne kaikki käytetyt ja kulahtaneet miehet?
Ne ottaa nuoren ja tuoreen vaimon, yleensä ulkomailta.
Ovatko miehet mielestäsi täydellisiä ja virheettömiä?
Palstalla kirjoittavat näppyläiset lihavat/laihat, puolikaljut/kaljut miehet, jotka luulevat olevansa hyvännäköisiä.
Tee samoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vttuako jeesustelet. Esim. oma liitto oli täysin kaput viimeiset viisi vuotta, joten asia oli kyllä jo podettu, kun paperityöt saatiin tehtyä.
Kuka hullu ottaa uuden miehen? Ota kissa tai koira.