Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käynyt salilla vajaa 2 kk ja paino + 4 kg

Vierailija
28.05.2020 |

Olen käynyt salilla vajaa 2 kk 3-4 kertaa viikossa. Paino noussut neljä kiloa! En ole ikinä aikuisiällä painanut näin paljoa. Treenaan suht isoilla painoilla, mutta silti...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla lihasta. Tuskin olet ainakaan lihonut mikäli syömiset on samoja/vähemmän. Älä kato painoa vaan ota esiin mittanauha.

Vierailija
2/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä kävin kehonkoostumusmittauksessa ennen, kuin jatkoin treenaamista pitkän tauon jälkeen. Jos ei puntarilla näy mieluinen tulos, ehkä jotain konkreettista tapahtuu kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla lihasta. Tuskin olet ainakaan lihonut mikäli syömiset on samoja/vähemmän. Älä kato painoa vaan ota esiin mittanauha.

No ei tollanen määrä lihasta tule 2kk treenillä

Vierailija
4/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytynyt, huomaat vaatteista.

Vierailija
5/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Alussa toki lihakset kerää nestettä, kun alat treenata. Se selittää osan. Onko ruokahalu kasvanut?

Vierailija
6/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on totta, ettei liikunta laihduta vaan ensisijaisesti syömäsi ravinto.

Vierailija
7/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tollanen määrä lihasta tule 2kk treenillä

Riippuu onko pohjia. Itse olen tehnyt 1.7kg/6vk

Vierailija
8/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lihasta 4 kg kellään 2 kk:n treenillä. Salilla käyminen ei ole laihdutusmuotona mitenkään hyvä. Jos yhtään lisäät kulutusta, niin kyllä ihan oikeasti voit lihoa. Itse olen nyt laihtunut, kun sali on taoulla koronan takia. Enpä taida enää jatkaa salilla käymistä, mulla kun usein sen jälkeen oli vielä nälkä. Nostelen kyllä puntteja maltillisesti kotona, mutta isoja minulla ei ole. Sen sijaan olen nyt kävellyt, pyöräillyt ja tehnyt kotijumppaa. Minulla on onneton rytmitaju, mutta kotona olen tehnyt tanssitreenejä ja se taitaa olla kaikista tehokkain. Eikä mulla tanssin jälkeen ole nälkä, vaan jano. Sali ei ole laihduttajan treeni, ainakaan yksinään. Muiden ohella ok.

Vierailija
9/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alottaa treenaamisen uutena, kerää aluksi lihaksiin nestettä.

Vierailija
10/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mitään ruokavaliostasi. Ei tuo salilla käyminen vaikuta painoosi noin vähässä ajassa.

Vierailija
11/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New flash: lihaksetkin painavat, ei vain läski 

Vierailija
12/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt salilla puoli vuotta enkä oo koskaan ollut näin tyytyväinen kroppaani. En oo laihtunut yhtään, mutta kiinteytynyt kyllä.

Vierailija
13/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään laihtunut salilla käydessä, päinvastoin. Ei tullut kyllä näkyviä lihaksiakaan, vaikka vuosia kävin 2-3 kertaa viikossa. Mutta hirveä nälkä tuli ja söin salin jälkeen tavallista enemmän.

Vierailija
14/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilothan eivät kerro oikeastaan mitään. Kaksi henkilö voi painaa tasan saman verran, mutta olla ulkoisesti täysin vastakohdat. Esimerkkinä vaikkapa minä, 160/80 läski versus jääkiekkolija Tuukka Rask 190/80.  

Vierailija
15/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: en käy salilla laihtuakseni. Olen normaalipainoinen ja ihan tyytyväinen painooni. Ruokavaliossa en ole tehnyt sanottavia muutoksia. Jonkun verran koittanut painottaa proteiineihin hiilareiden sijaan.

Minulla on urheilutaustaa, mutta viime vuodet painopiste ollut aerobisessa liikunnassa. Eipä tuolla painolla sinänsä väliä, mutta hämmäatytti lukemat. Ja ap on 45 v nainen.

Vierailija
16/16 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei taida liittyä sitten salilla käymiseen välttämättä. Itse kun muutin lähelle salia, aloin käydä salilla useammin aiemman kerta viikkoon sijaan ja alkoi paino nousta. Ikää oli 47. Mutta se painon nousu taitaa johtua iästä ja siitä, että siirryin täyteen istumatyöhön. Toimistohommia olen tehnyt aina, mutta aiemmissa oli jonkin verran liikkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme