Viro avautui suomalaisille - mitä veikkaatte, että tapahtuu? Menevätko suomalaiset nyt sankoin joukoin
Viroon ja saavat siellä sardiinipurkkilaivoissa koronan?
Kommentit (9)
Virolaisten puolesta toivon että ei. Suomi on koronapesäke, Viro ei. Toisaalta Suomessakin korona on keskittynyt tiettyihin vähemmistöihin jotka tuskin Viroon matkailevat.
Eikö suositus edelleen ole, ettei ulkomaille turhaan matkustettaisi?
Meitsi ainaki lähtee hakee kaljaa ja viinaa!
Vierailija kirjoitti:
On, ja nuuskaralli alkoi heti oikein ruuhkiksi asti kun pösilöille selvisi ettei maasta poistumista voi estää. Tosin eikö virossa alkoholi ole nykyään lähes yhtä kallista kuin suomessa, olen ollut siinä uskossa että sitä haetaan nykyisin latviasta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ja nuuskaralli alkoi heti oikein ruuhkiksi asti kun pösilöille selvisi ettei maasta poistumista voi estää. Tosin eikö virossa alkoholi ole nykyään lähes yhtä kallista kuin suomessa, olen ollut siinä uskossa että sitä haetaan nykyisin latviasta asti?
Kummastakin saa noudettua tax-free vaimokkeet
Elokuussa hakemaan juomista, mutta varmaankin vain sellainen viiden tunnin rykäisy Megastarilla. Täytyy katsoa, kuinka tuo koronatilanne muuttuu, ja mihin suuntaan. Jos oikein pahaksi käy, niin voihan sitä tilata suoraan rappusille ne loppukesän eväät.
Jos ei muualle ulkomaille pääse tänä kesänä, niin kyllä minä Tallinnaan lähden.
Se on työmatkailu! Työmatkailu ilman karanteenia. Vapaa-ajan matkustusta ei koske. Eli sitä EI avata. Iltapäivälehtien otsikot ovat naurettavia, ja harhaanjohtavia.
Kyllä sitä vois käydä kesäjuomia hakemassa.