Naiset, millä poistatte ylähuulen ihon karvoituksen?
Kuulun niihin naisiin, joilla kasvaa ylähuulen yläpuolella ihokarvoja. Olen lyhentänyt niitä ihan pienillä saksilla. Näin jossain myynnissä sellaisia kasvojen iholle tarkoitettuja vahaliuskoja karvan poistoon, mutta arveluttaa. Tuleeko sänki? Oletteko naiset kokeilleet niitä ja miten toimivat? Olen myös kuullut jostain sokeroinnista, miten se toimii?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka höyläätte naamaanne, ovatko karvanne muuttunut tummemmaksi?
Ei ole :D Vai muuttuuko hiuksetkin tummemmaksi, kun niitä leikkaa? Tai vaikka kynnet?
Kyllä ne karvat mustuu heti ekan nyppäisyn tai katkaisun jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Te jotka höyläätte naamaanne, ovatko karvanne muuttunut tummemmaksi?
Ne on ihan yhtä mustia kuin aina ennenkin tosin minulla on osa jo harmaantunut kun ikää on 40+
Jos sellaista tulee niin poistatan kosmetologilla.
Nyppinyt pinseteillä koko elämän, olenko ainoa????
Pinseteillä. Liuskalla saanu niitä koskaan pois, kun se liima jämähti ihoon kiinni eikä siihen liuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyppinyt pinseteillä koko elämän, olenko ainoa????
Mulla oli aluksi yksi minkä nypin pois. Siitä meni vuosi ja niitä oli kymmenen ja nyt 6 vuotta myöhemmin niitä on satoja ja ajan 2 kertaa viikossa tai kun pituus on 1.5cm.
Mä poistan Veet-karvanpoistoaineella kahden viikon välein. Joskus kokeilin vahaa ja tulos oli karsea: verta tihkuva tulipunainen iho, johon tuli vielä mätäpäitä. Eli ei vahausta tai epilointia mulle kiitos! Ton aineen käyttö sopii mulle, laitan aina sen jälkeen Bepanthenia iholle ja ärsytystä ei esiinny.
Pinseteillä nypin. Ei kuitenkaan mitään kauhean tiheää karvaa, joten pienellä vaivalla saa pois. Ei tule sänkeä, muutu tummemmiksi ja mitä näitä uskomuksia nyt on.
Heh heh, en todellakaan poista yhtään karvoja mistään kohtaa!
Minäkin nypin pinseteillä. Mutta tuo kulmakarvaveitsi kuulostaa myös kätevältä. Voisin hommata sellaisen.
Olen nyppinyt vuosikymmeniä reunimmaiset. Sillä alueella ovat muuttuneet vahvemmiksi.
Ikävää, kun tuleva karva näkyy jo selvästi mustana, kun ihovärini on hyvin valkoinen. Eli karva näkyy jo, muttei tartu vielä pinsettiin.
Mistä noita kulmakarvaveitsiä saa?
Itselläni on varmaan miljoona karvaa naamassa, vaikka nainen olenkin. Kuin turkki olisi. Onneksi ovat vaaleita. Joskus sheivaan, mutta kasvaa niin nopeasti takaisin. Jaloissa ja käsissäkin tuuhea karvoitus ja karvat todella pitkiä. Olen miettinyt onkohan minussa jotain mieshormoneja liikaa.
Ihan höylällä vedin kun en enää näe nyppiä. Kulmakarvoista ja ylähuulesta ja pitkät poskinukatkin vetäisin samalla.
Nyppäsen pinsetillä paksuimmat pois. Ohuempien annan kasvaa. Huomasin, että siinä 35 ikävuoden jälkeen alkoivat kasvamaan. Sitä ennen en koskaan joutunut nyppimään karvoja tuolta alueelta. Onko muut huomanneet, että keski-ikää lähestyessä ongelma kasvaa?
Kerran yks kaveri lankasi karvat pois mun ylähuulelta. Oli tosi nopea toimenpide ja ei sattunut edes, vähän nipisteli. Mutta oli tarkka lopputulos ja sileä. Harmi kun itselle on vaikea sitä tehdä. Tosin hän poisteli itseltäänkin karvoja mutta oliko tosi taitava siinä!
Kuka teille on uskotellut että kasvojen ihokarvat pitäisi poistaa? Onko se karvaton ja nihkeänkiiltävä iho muka miellyttävämpi kuin hento, matta nukka?
Uskotteko ihan kaiken muunkin roskan, mitä teidän muka "pitäisi", koska olette naisia?
Voi elämää v. 2020...
En ole nainen, mutta ihan partavaahdolla ja höylällä aamuisin. Joskus harvemmin koneella.
Mulla ei kasva naamassa vahvaa karvaa, mutta jotkut laseroi kotikäyttöisellä ipl -laitteella tai tria -laserilla.
En poista. Annan kasvaa ja kukoistaa kuten partanikin. Jos joku haiven kasvaa 5 cm tai yli niin nyppäsen pois.
No voi anteeksi, tarkotin sitä paksuuntumista minkä takia saattaa vaikuttaa tummemmalta.