Naiset, millä poistatte ylähuulen ihon karvoituksen?
Kuulun niihin naisiin, joilla kasvaa ylähuulen yläpuolella ihokarvoja. Olen lyhentänyt niitä ihan pienillä saksilla. Näin jossain myynnissä sellaisia kasvojen iholle tarkoitettuja vahaliuskoja karvan poistoon, mutta arveluttaa. Tuleeko sänki? Oletteko naiset kokeilleet niitä ja miten toimivat? Olen myös kuullut jostain sokeroinnista, miten se toimii?
Kommentit (87)
Ihan siinä missä ajan parran kaulalta ja kasvoistakin. Höylään tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Sokeroimalla,ei tule sänkeä.
Mistä ostat sellaista ainetta ja onko kallista?
Sheivaan. En aio tehdä ulkonäköni eteen mitään mikä sattuu eli esim vahata. Hyi hlvetti.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli naisille, vai oletko parrakas nainen?
Käyn kosmetologilla sokeroinnissa. Älä missään nimessä ala höylätä, se vaan pahentaa ongelmaa. Karva pitää saada irtoamaan juurineen. Vahausta voit kokeilla.
Vetäisen aamuisin kulmaveitsellä. Ei tarvii odottaa karvan kasvua siihen mittaan että saisi sokeroitua :)
Ostin noita liuskoja, mutta ei niillä mitään tehnyt. Karvat jäi.
Kulmakarvaveitsellä, ei ärsytä ihoa niinkuin tavallinen höylä. Vahaamisessa ja sokeroinnissa on vaarana sisäänkasvaneet karvat, sit on kiva kun ylähuuli on täynnä näppylöitä. Sheivaan leukaperät myös tuolla veitsellä.
Te jotka höyläätte naamaanne, ovatko karvanne muuttunut tummemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Karvat eivät muutu höyläyksen takia tummemmiksi. Mutta katkaisu saa ne näyttämään paksummilta. Mä yleensä epiloin sääreni, mutta jos joskus höylään ne, karvat näyttävät paljon huomiotaherättävämmiltä, kun ne kasvavat, kun pää on tylppä.
Kasvaako muilla naisilla kaulalla pitkää karvaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole :D Vai muuttuuko hiuksetkin tummemmaksi, kun niitä leikkaa? Tai vaikka kynnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli naisille, vai oletko parrakas nainen?
Naissukupuoleen minä ainakin olen syntynyt.
Mulla on vaaleat karvat ja nypin niitä pinseteillä. En kaikkia, vaan sellaiset jotka on jo vähän pidempiä ja paksumpia viiksikarvoja. Jotenkin ajattelen että näin viisikymppisellä saa jo viiksiä vähän ollakin, mutta ei liian tuuheasti. Nypin niitä sitä mukaa kun kasvavat, vauvakarvat jätän rauhaan.
Sokeroimalla,ei tule sänkeä.