Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on kateellisten sarvikuonojen maa.

Vierailija
28.05.2020 |

Onhan kateutta, ja kateellisia ihmisiä muuallakin, mutta suomalaisissa tämä piirre vain erityisesti korostuu. Jos joku on saamassa jotain etuisuuksia, nousee hirveä älämölö, ja buuaus asiasta, ja hirvittävät posmitukset, miksi etuus pitäisi perua juuri heillä, joita etuisuudet eivät koske.
Seuratkaapa vaan seuraavien päivien kommentointia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% suicide. Mitä muuten englannin kuningatar teki subway verkostossa kuin wtc tornit tuhoutuivat?

Vierailija
22/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömä on töysin haistavittu alapaskaketju.

Minä häippäsen ja toivon vain parasta uutista. Toivottavasti otatte yhteyttä ihmiskunnan äänestyksen parissa joten saataisiin ihmishenkiä vähemmän kuolleena. Ei olisi kiva jättää kaikkia maapallon tovereita. Toimikaa viisaasti, Jumala on jaloissa asioissa kuten antamisessa teidän puolellanne.

Ja jalohopea ç-ľ-í-p-p-e-r metalli ollaan varastettu tolvanat! Minulla ei ole mikään kiire päästä toiseen galaksiin tästä aurinkokunnastamme. Toimikaa viisaasti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen rikkaat tietävät tämän ja usuttavat tukia nostavat köyhät tappelemaan keskenään. 

Ehkä tietävät, mutta usuttaminen ei ole tarpeen kun joku sanoo vihaan pinkkiä(tai muuta vastaavaa ei mitenkään henkilökohtaista) netissä niin moni ahdistunut elämäänsä hallitsematon alkaa raivona tälläkin palstalla hokemaan että vihaan pinkkiä.

Netti on ongelma monelle, aletaan hokemaan kaikenmaailman salaliitteorioita ja vihaamaan erilaisuutta vaikka todellisuudessa se viha on omaa elämää ja itseään kohtaan. 

Ne voimavarat kannattaisi keskittää paremmin kuin öyhöttämällä netissä muista pahaa kun on itsellä, ihan omaa vikaansa paha olo.

Tarpeetonta on lietsoa sitä pahaa oloaan kun paremminkin voisi aikansa käyttää, eikä näyttäisi niin juntilta.

Vierailija
24/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi todellakin on kateellisten valtakunta. Niin negatiivinen, kyräilevä ilmapiiri kaikkialla. Kaikkea uutta ja erilaista halveksutaan, ja jos joku uskaltaa unelmoida jostain vähänkin suuremmasta niin se lytätään samantien. Ja ei osata olla onnellisia toisten puolesta, aina kauhea kilpailu ja arvostelu. En yhtään ihmettele että täällä ollaan niin masentuneita. Haluan äkkiä pois ennen kuin muutun itsekin tuollaiseksi.

Vierailija
25/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Juteltiin töissä asumisesta. Kerroin sitten, että asun asumisoikeusasunnossa jonka vastike on todella pieni. Kukaan ei sanonut sanaakaan, ei kommentoinut mitenkään paitsi yksi kysyi "saat kai sä sen sit kokonaan omaks?? "

Sitten jotkut alko puhumaan kaupungin vuokra-asumisesta, mä sitte tokasin että niissä on usein tosi edullinen vuokra ja joku kertoi että tuttunsa asuu sellaisessa, johon sanoin että "mä jonotin joskus niitä mutta koskaan en semmosta saanu" johon sitten jotkut sanoivat "aijaa, jotkut saa heti!!" ja toinen sanoi "mä voisin yrittää hommata sulle sellaisen, mutta ainiin, lopetat kohta joten et saa työsuhde-asuntoja"

Ihmiset kiinnittää huomion kaikkeen negatiiviseen muissa, ei koskaan hyviin asioihin. :DDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihan niinku mä haluisin kaupungin asunnon jos mulla on jo asumisoikeusasunto. :D!! -.-

Vierailija
26/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on kuitenkin tulossa.😁😎🥳

Vierailija
27/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole sarvikuonoja.

Vierailija
28/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että jos joku Suomen oloissa saa vaikka kunnon palkankorotuksen ansiosta, niin on pitkä jono kollegoita ja muita kanssa kulkijoita, jotka ovat valmiita maksamaan siitä, että tämä ensin mainittu menettää ansionsa ja palkankorotuksensa. 

Vierailija
29/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itse kateelliset ihmiset ottavat esiin kateuden. Ihmiset, jotka eivät ole kateellisia, eivät kykene tunnistamaan sitä muista. Ihmettelevät vain heidän käyttäytymistään.

Vierailija
30/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen rikkaat tietävät tämän ja usuttavat tukia nostavat köyhät tappelemaan keskenään. 

"WÖÖ ÄITII RIKKAAT ON SYYPÄÄ MIKS EN OO MENESTYJÄ!!! 😭😭😭"

Vassarin itku

Vierailija
31/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

min ennoo nähnä ainuttakaan sarvista täällä

Vierailija
32/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tekee mieli haukkaista tuosta pöydällä olevasta sitruunasta palasen ja pala palalta kokonaan, taidan tehdä mehun vain siitä. Kannattaa oikeasti kuunnella neuropsychology of selfdiscipline video youtubesta, siinä mainitaan sitruunasta ja siitä miten amerikkalainen oli oppinut Finland kielen. Selitetään myös että kulta ei ole meidän ensimmäinen tavoite, sen takia meillä pitäisi olla ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja.galaksin kruunun haltia joka ikävä kyllä tällä nykyisyydellä on kadottanut hänen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen jonka seurauksesta on ollut turhia maastopaloja australiassa ja kaliforniassa.

Tämä viesti on tekoälyn kirjoittama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme