Nyt Alko laihdutus en jaksa olla saamaton plösö
Kommentit (18)
Ihan uusi juttu tuo Alko-laihdutus ainakin minulle! Kuulostaa hauskalta. Voitko kertoa enemmän?
Ai onko se se kananmuna+valkoviinidieetti vai?
Vierailija kirjoitti:
Ihan uusi juttu tuo Alko-laihdutus ainakin minulle! Kuulostaa hauskalta. Voitko kertoa enemmän?
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/paljon-munaa-ja-pullo-viinia…
En ole ap mutta tätä epäilen
Tuo paljon munaa ja paljon viiniä kuulostaa hyvältä. Onko munan koolla väliä?
Jos aiot vaginaasi laittaa 20 kiloa, niin eihän se vaakalukema silloin muutu miksikään.
Ihan kuulkaa ruokavalion parantamisella ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan :) aaapehva
Vierailija kirjoitti:
Kysy kadunmiehiltä ja naisilta? Jotkut on just sellaisia luurankoja. Ehkä kun on koko ajan känässä niin ei muista syödä? Nälkä turtuu? (Tai sit niillä ei ole mitä syödä kun kaikki raha menee juomaan. Mut anyway.
Alko-laihdutus ei kannata, alkoholissa on paljon kaloreita!
Täst tulee hyvä keskustelu tai on jo 😂
Vierailija kirjoitti:
okei
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista takertua kirjoitusvirheisiin ja pilkata siitä.
Vierailija kirjoitti:
No, joo...yksi kommentti menee mutta muiden onkin sitten jo ihan turhaa apinointia.
Suomalaiset on laihduttajakansaa. Dietti alkaa aina huomenna. Pysyviä tuloksia ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista takertua kirjoitusvirheisiin ja pilkata siitä.
Av:lla on vanha tapa tehdä huumoria noista. Samalla ketju nousee, jotkut voivat huvitella ja samalla joku muu voi laittaa sitä tukea mitä ap kaipaa.
En edes usko että ap:llä varsinainen kirjoitusvirhe, tuohan on murteellinen muoto, ja itsellänikin tabletti vaikka väkisin vääntää joitain kirjaimia isoksi.
Joten ap:nä en ottaisi turhaan itseeni,
Mua ei hetkauta vaikka tos lukis poronkäristys.... Laittakaa eteen h ni mikäs siit sitte tulee😂😂😂terveisin ystävänne aaapehva
Vierailija kirjoitti:
Mua ei hetkauta vaikka tos lukis poronkäristys.... Laittakaa eteen h ni mikäs siit sitte tulee😂😂😂terveisin ystävänne aaapehva
Tästä tuli mieleeni lampaanpaisti kampaamossa.
t. Muna-valkoviini
Valkkarillako aiot laihduttaa vai kirkkaalla viinalla?