Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nuoren rakastajan?

Vierailija
28.05.2020 |

Tinder ei ole vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ikäsi ja nuoren miehen ikähaarukka olisivat olleet ihan kiva tietää, jos niitä vinkkejä kaipaat.

39 ja 20-25

Vierailija
2/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nuoren? 

12? Thaimaa

22? Gambia

52? Lahti

Vierailija
4/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on hyvä tuohon. Nuoret miehet ottaa siellä aktiivisesti yhteyttä. Voit laittaa omaan ikähaarukkaasi soveliaammat rajat, ne nuoret osaa olla yhteydessä joka tapauksessa. Itse en etsinyt nuorta miestä mutta olisin päässyt valitsemaan isosta joukosta. Ja olen sinua vähän vanhempi. 

Vierailija
5/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 on hyvä tuohon. Nuoret miehet ottaa siellä aktiivisesti yhteyttä. Voit laittaa omaan ikähaarukkaasi soveliaammat rajat, ne nuoret osaa olla yhteydessä joka tapauksessa. Itse en etsinyt nuorta miestä mutta olisin päässyt valitsemaan isosta joukosta. Ja olen sinua vähän vanhempi. 

Mitä tarkoittaa "Voit laittaa omaan ikähaarukkaasi soveliaammat rajat"?

Vierailija
6/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "Voit laittaa omaan ikähaarukkaasi soveliaammat rajat"?

Niin jos siis et halua avoimesti hakea nuorta rakastajaa. Ehkä tulkitsin väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän