Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeä paskuudestani estää minua hakemasta töitä

Vierailija
28.05.2020 |

En voi hakea töitä, koska olen ihan jäätävän paska ja huono ihan kaikessa. En halua lähteä nöyryyttämään itseäni haastatteluihin. En pärjää haastatteluissa, koska olen luonnehäiriöinen ja liian ujo eli ihan paska ja arvoton ihminen. Minua ei valita koskaan. Näytän kaiken lisäksi persepaviaanilta. Vihaan itseäni päivä päivältä enemmän. En ansaitse mitään työtä enkä mitään mitään muutakaan hyvää elämääni. Kaikki kärsimys on minulle ihan oikein. En usko saavani töitä enää koskaan, joten tulevaisuus näyttää todella toivottomalta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako kukaan keskustella kanssani tästä?

Vierailija
2/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt vaan sitten kotona. Niin moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan kaikkein paras vaihtoehto. 

Vierailija
4/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta noin yleisesti on suht paskaa, joten et ole sen kummempi kuin muutkaan.

Vierailija
5/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan rohkeasti. Moni muukin häpeää.

Vierailija
6/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuhlata kenenkään aikaa. En voi edes kirjoittaa hakemuksia, koska minussa ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Olen ihmiskunnan suurin luuseri.

Vierailija
7/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tuhlata kenenkään aikaa. En voi edes kirjoittaa hakemuksia, koska minussa ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Olen ihmiskunnan suurin luuseri.

Nautit salaa itsesi ruoskimisesta, etkö vain? Tunnusta pois. Olen ihan samanlainen. Menen kuitenkin haastatteluihin sillä ajatuksella, että nyt menen taas nolaamaan itseni.

Vierailija
8/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on sellainen, että siihen on turha vastata, et halua oikeasti keskustella.

Vierailija
9/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vain ihan rehellisesti, mitä kaikki muut ajattelevat, mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Minä en enää edes hae työpaikkoja. En halua mennä nöyryyttämään itseäni. Olen pelkkä turhake ja ylimääräinen ihminen.

Vierailija
10/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin vain ihan rehellisesti, mitä kaikki muut ajattelevat, mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Minä en enää edes hae työpaikkoja. En halua mennä nöyryyttämään itseäni. Olen pelkkä turhake ja ylimääräinen ihminen.

Voit toki toimia noin, mutta sitten ei kannata hirveästi valittaa ettei uutta työtä löydy.

Vierailija
11/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä löydy, vaikka hakee. Työt menevät hyville tyypeille. Olen niin ujo ja hiljainen, ettei kukaan palkkaa minua. Tällaiset ihmiset ovat alinta roskaa tässä maailmassa.

Vierailija
12/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että saisit edes kutsua työhaastatteluun?

Vierailija
13/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanutkin, mutta ilmeisesti he ovat halunneet kutsua kaikki tai sitten haluavat nähdä, miltä näin hirveä ihminen näyttää luonnossa. Onpahan keskusteltavaa kahvitunnilla.

Vierailija
14/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hakea apua.

Vierailija
15/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan pitäisi, mutta en saa mitään asioita aikaan enkä saa hoidettua mitään asioita. Elän tällä hetkellä säästöilläni, koska en osaa lähettää päivärahahakemusta enkä tarvittavia liitetiedostoja liittoon. En osaa hakea asumistukea. En saa aikaiseksi mitään.

Vierailija
16/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen persepaviaani! Nuorena olin nätti ja taitava, kaikki tykkäsi ja itsetunto kohillaan. Nyt elän työttömänä läskinä rumana tupakan pilaamalla ihollani. En sentään juo kun ei ole varaa. Haluaisin tap paa itseni

Vierailija
17/17 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavaa, että meitä persepaviaaneja on useampikin. Se on hienoa. En kyllä usko, että voit olla yhtä huono kuin minä. Olet varmasti parempi kuin minä. Älä ta pa itseäsi vaan yritä ajatella, että ainakin yksi onnettomampi tapaus löytyy. No, itsekin olen samoissa suunnitelmissa, joten siinä mielessä olen huono neuvomaan.