Naurattaa kun ilmastovouhottaja naapuri osti viime vuonna superkalliin Teslan - nyt ei ketään kiinnosta hänen "trendivihreys"
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
"Ei mua kiinnosta, muuten vaan ajattelen sitä koko ajan ja pitää tehdä aloituskin siitä"
Minä haluan Teslan, ihan sillä kun se on niin huikea menopeli.
Minulla on uusi rakkaus, se on Jaguar i-pace, ooooh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi sua vaan vieläkin harmittaa naapurin kallis auto :D
Paljonko itse olet laittanut polttoaineisiin tuona aikana? Naapuri pyöreät nolla euroa.
Niin sähköhän tulee töpselistä eli on ilmaista.
Tollo. Teslaa saa ladata ilmaiseksi sen omissa latauspisteissä. Ottaisit selvää enenn kuin iniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko itse olet laittanut polttoaineisiin tuona aikana? Naapuri pyöreät nolla euroa.
Tollo. Teslaa saa ladata ilmaiseksi sen omissa latauspisteissä. Ottaisit selvää enenn kuin iniset.
Ajeletko latauspisteelle aikaa viettämään :)
Perisuomalainen kateellisuus on niin herttaista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajeletko latauspisteelle aikaa viettämään :)
En, minulla ei ole Teslaa. Oliko muita typeriä kysymyksiä?
Minunkin naapuri on kateellinen kun remppaan vanhaa taloani ja hän ei puhunu tai nostanut kättä puoleen vuoteen kun hankin uuden auton.😅 itse olisin vain tyytyväinen että naapurit remppaa. Sehän nostattaa omankin talon arvoa ku naapurusto on siistimpi ja vauraan näköistä.
Aloitus on samaa luokkaa pihakoivua potkivan miehen tapauksen kanssa.
Ei sinua ap naurata yhtään tuo naapurisi. Olet katkera ja kateellinen, myönnä pois. Miksei sinulla ole, voiiihhh voi tätä vääryyden määrää. No, osta ittelles kanssa Tesla, eiköhän se siitä.
Kummasti vain omistajat hetken jälkeen raivon partaalla kun kuitenkin kallis auto ja aivan järkyttävästi vikoja ja seisoo sitten viikkoja huollossa.
ja kaikkea voi sysätä sitten halpaan ajoon?
Mitä varten naapuria pitäisi kiinnostaa se, kiinnostaako sinua hänen vihreytensä ja teslansa?
Vierailija kirjoitti:
Meni trendisetterillä rahat hukkaan kjehkjeh
Kukaan ei enää ihaile sähköautoja, pitää kuskia vouhottajana
Kyllä mäki Teslan huolisin.