Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun ilmastovouhottaja naapuri osti viime vuonna superkalliin Teslan - nyt ei ketään kiinnosta hänen "trendivihreys"

Vierailija
28.05.2020 |

Niin

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni trendisetterillä rahat hukkaan kjehkjeh

Vierailija
2/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Hyvä, että jotain naurattaa. Sittenhän asiat ovat hyvin. Itkeäkö pitäisi? Aloitus kuulostaa puhtaalta kateellisen suoltamalta panettelulta tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt mua naurattaa kun sun piti tulla tekemään siitä aloitus

Vierailija
4/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä palstailijoista pitäisi laittaa töihin ja tukia pienemmiksi. Veronmaksajat maksavat sinunkin palstailusi.

Vierailija
5/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se, jolla oli se velka-Audi?

Vierailija
6/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tuntuu kiinnostavan.

Vierailija
7/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Loppuu se vöyhöttäminen.

Vierailija
8/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mua kiinnosta, muuten vaan ajattelen sitä koko ajan ja pitää tehdä aloituskin siitä"

Minä haluan Teslan, ihan sillä kun se on niin huikea menopeli. 

Vierailija
9/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tulee väistämättä mieleen kaksi suomalaista sananlaskua: "köyhällä on köyhän huvit" ja "kateus tappaa kalatkin vedestä".

Todellisuudessa on toki olemassa yksinkertaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat, että muut tekevät asioita vain ja ainoastaan naapurien takia. Epäilen silti erittäin vankasti, ettei kukaan osta kymmenien tuhansien eurojen luksusautoa vain naapureille brassaillakseen.

Vierailija
10/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sua vaan vieläkin harmittaa naapurin kallis auto :D

Paljonko itse olet laittanut polttoaineisiin tuona aikana? Naapuri pyöreät nolla euroa. 

Vierailija
11/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta tulee väistämättä mieleen kaksi suomalaista sananlaskua: "köyhällä on köyhän huvit" ja "kateus tappaa kalatkin vedestä".

Todellisuudessa on toki olemassa yksinkertaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat, että muut tekevät asioita vain ja ainoastaan naapurien takia. Epäilen silti erittäin vankasti, ettei kukaan osta kymmenien tuhansien eurojen luksusautoa vain naapureille brassaillakseen.

Jokainen Teslan ostanut osti sen kertoakseen muille olevansa trendikäs, jokainen ymmärtää että sellaisen auton ostaminen ei ole ilmastoteko. Pyöräily olisi ilmastoteko.

Vierailija
12/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Teslan ostanut osti sen kertoakseen muille olevansa trendikäs, jokainen ymmärtää että sellaisen auton ostaminen ei ole ilmastoteko. Pyöräily olisi ilmastoteko.

Oletko koskaan kokeillut Teslaa? Minä olen, ja jos ostaisin sellaisen niin se johtuisi ajo-ominaisuuksista eikä vihreydestä. Kyllä muuten kiihtyy! Sinä olet itse vihreä kateudesta. 

Vierailija
13/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole Teslaan varaa, niin ainakin foliota saa halvalla kaupasta. 

Vierailija
14/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että sun naapuria ei kiinnosta sun mietteesi pätkääkään. Mutta joo, ottaisin mieluusti omaan talliin Teslan koska on erittäin makea auto, ei vain ole allekirjoittaneen hintaluokassa. Mutta ehkä jonain päivänä...

Vierailija
15/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet laittanut polttoaineisiin tuona aikana? Naapuri pyöreät nolla euroa. 

Niin sähköhän tulee töpselistä eli on ilmaista.

Vierailija
16/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kateelliset jolla ei ole varaa kuin vm94 Volvoon, sekin suoraan manneilta.

Vierailija
17/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sähköhän tulee töpselistä eli on ilmaista.

esim. Lidlin pihoilla on latauspisteet, samoin monissa muissa kaupoissa ja työpaikoilla.

Mutta mitäpä sä työpaikoista tietäisit

Vierailija
18/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään pitäisi kiinnostaa naapurisi ”trendivihreys” tai se Tesla? Miksi sinua kiinnostaa, AP?

Vierailija
19/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on jo kulunut ja yhä sinä olet noin kateellinen naapurin autosta?

Vierailija
20/33 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on jo kulunut ja yhä sinä olet noin kateellinen naapurin autosta?

Kyllähän se syö miehen sielua...

naapurilla on

kalliimpi auto

hienompi piha

nätimpi vaimo (joka muuten nielee)

fiksummat lapset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä