Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet voittanut? Kerro paras ja surkein palkintosi!

Veitsenteroitin
28.05.2020 |

Surkein taisi olla alle kouluikäisenä pilkkikilpailusta voittamani veitsenterotin (olin niin pettynyt) ja paras on varmaan kun voitin yläasteikäisenä piirustuskilpailun ja sain palkinnoksi matkan Legolandiin.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään koskaan. Veikkaukselta joskus kahvin ja jäätelön ja joskus teini-ikäisenä radion. Siinä kaikki.

Vierailija
2/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena paras helikopterimatka joulupukin kanssa ja sitten perus kahvipaketteja, kasseja, kirjoja jne. En tiedä onko surkeinta, kaikki on ylimääräistä mitä saanut täyttämällä lappuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin oli varmaan paketti pyykkipoikia.

Paras oli keikkaliput yhden lempibändin keikalle, joka yleensä esiintyi isommilla lavoilla, mutta kilpailun kautta pääsi tällaiselle intiimimmälle klubikeikalle. 

Vierailija
4/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin oli kahvipaketti bingosta, kun olin 7-vuotias. Paras monen kymmenen tuhannen euron voitto Lotosta.

Vierailija
5/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras 10000mk arvasta, huonoin urheilukirja, jossa oli 200 sivua lueteltu muutaman vuoden takaisia urheilutuloksia, tyyliin Petäjäveden kunnan mestaruuskisat, seiväs 1.Martti Lato 190, 2. Lasse Peura 100 jne, oli siinä metsää kaadettu aivan turhaan.

Vierailija
6/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketissa oli joskus jotain arpoja, olisin saanut mehupurkin, se jäi hakematta.

Yhden kassin voitin joskus jostain. Siinäpä ne.

Vierailija
7/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein on hymynaamapatsas. Paras varmaan 5 numeroinen rahasumma Veikkaukselta.

Vierailija
8/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huonoin urheilukirja, jossa oli 200 sivua lueteltu muutaman vuoden takaisia urheilutuloksia, tyyliin Petäjäveden kunnan mestaruuskisat, seiväs 1.Martti Lato 190, 2. Lasse Peura 100 jne, oli siinä metsää kaadettu aivan turhaan.

Eikä! :D Siis oikeasti, miten on kellekään tullut mieleen painattaa moista. Oliko aikaa ennen internetin tuloa?

Vierailija
9/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiossa ollut 13 oikein pari kertaa. Euron arvalla voitin euron.

Vierailija
10/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voitto oli liput sirkukseen. Huonoin voitto oli toimimaton kuulakärkikynä.

Nettikilpailuista en ole mitään ikinä voittanut.

11/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut onnea peleissä eikä sen puoleen rakkaudessakaan. Saman arvoisia ovat huonoin ja paras voittoni.

About 1972 voitin Kotilieden arpajaisista neljä samanlaista korttia, joihin oli surkeasti piirretty sinivuokko ankeassa kevätmullassa. Sitten ne suurimmat voitot ovat olleet jo kymmeniä vuosia max 2 euroa lotossa/kerran vuodessa.

Mutta, nyt voi olla todennäköisyyslaskelmiin luottaen sitten ne kaikkein kivoimmat voitot vielä edessäpäin ?

Vierailija
12/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras (ei rahallisesti arvokkain) on iso, söpö dinosaurus-pehmo, joka on niin huvittava että alkaa aina naurattaa kun sitä katsoo :D

Huonoin on eräs blogiarvonnasta voittamani mekko, joka oli kuvassa nätti mutta huonolaatuinen ja ihan karseaa materiaalia, joka sähköistyi ja hiosti. Ei pystynyt käyttään :(

Vierailija
13/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on ollut lapsena Kultapossukerhon lehden kirjoituskilpailun voitto. Sain Kimble-pelin, josta olin seitsemänvuotiaana tosi innoissani. Olin siis oikeasti riemuissani ja iloinen voitosta ja palkinnosta.

Surkein oli lukiossa ruotsin kielen stipendinä jaettu kirja. Ei siis rahaa, vaan pehmeäkantinen Harlekiini-tyyppinen kirja ruotsiksi. En koskaan lukenut sitä, joten oli kyllä täysin turha voitto.

Vierailija
14/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole mitään erityistä voittanut. Mutta kerran veikkauksen automaatiipeli, semmoinen jossa on 5 linjaa, pamautti 450 euroa! Oli oikeasti iso juttu. Ainut vaan, että Veikkauksen eri peleihin on mennyt vuosien kuluessa varmaan yli 10.000 euroa. 

Veikkaus voittaa aina. Aina. 

Vierailija
15/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää, kumpi on parempi, fileerausveitsi vai Tallinnan-matka 70-luvulla, siis Neuvostoliiton aikana. Huonoin on varmaan euron voitto kenossa euron panoksella.

Vierailija
16/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä palkintoja on tullut paljon, en osaa sanoa mikä paras. Huonoin urheilukilpailusta 14-v saatu esine oli paristoilla toimiva kuorimaveitsi. Sillä sai kuorittua ehkä yhden perunan minuutissa.

Vierailija
17/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000e kenosta ja useamman kerran ässä arvalla 100e. Kerran lotossa 5 oikein. Tietysti myös sitten näitä pieniä 25-75e voittoja useampia. En ole laskenut. En hirveästi veikkaile kun kerran kännissä olin mennyt veikkauksen tililleni ja asettanut aika tiukat pelirajat. Niiden nostaminen on niin hidasta että aina jää tekemättä.

Vierailija
18/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin oli joskus lapsena yhdessä paikallisradion kilpailussa voittamani ohut keittokirjaläpyskä. Annoin sen äidille.

Paras oli nettikilpailussa voittamani lippu yhteen tapahtumaan, johon kovasti halusin.

Nii, ja kerran pamahti Veikkauksen nettiarvasta n. 120 euroa. Isoin rahasumma, jonka olen voittanut. Tosin on tullut Veikkaukselle rahaa syydettyäkin...

Vierailija
19/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauaakaan, kun voitin yhden hevosaiheisen instagram-tilin järjestämän kilpailun ja sain tosi hyvän toppaliivin. Mulla on muitakin tuon merkin vaatteita, on laadukas merkkin

Vierailija
20/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuria voittoja kohdalle osunut, mutta tuoreimpana mielessä VIP-lippu toisen lempibändini konserttiin, sisältäen vaikka mitä kivaa.

Suunnistuskisoista voitin kerran vohveliraudan 😀 kun olin toinen. Voittaja sai jäätelökoneen ja olin niin kade, mutta itse asiassa vohvelirauta on paljon parempi ja monikäyttöisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme