Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nalkuttava ihminen työpaikalla

Vierailija
28.05.2020 |

Milloin on verhot vähän vinossa, milloin on väärin laitettu kahvikupit kaappiin taukotilassa, milloin on vääränlainen ilme, milloin on liian hiljaa. Miten oikeasti ihminen kehtaa työpaikalla kiusata nalkutuksellaan ihmisiä? Sitten kun tästä huomauttaa, niin itketään, että kyllä nyt kiusataan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama huippulohkaisu, jotka sain aikoinaan entisessä työpaikassani. Organisaatiota en kerro, vaikka mieli tekisi :)

- nyt se kaappi mätänee!!! (olin roiskuttanut muutaman pisaran teenkeittovettä lakkamaalilla suojatun, umpipuuta olevan astiakaapin päälle, kuivasin suurella huolella, mutta öyhötys jatkui vielä vartin verran)

- sä et osaa käyttää mikroaaltouunia! (Niinpä. Ajastimesta aika ja startista päälle - vai pitäisköhan lukea manuaali)

- meni tohkeissaan kertomaan pomolleni, että olin tilannut astioita ja aterimia Oraclelta enkä omasta varastosta (siis ai kauheeta). Ei sitten ymmärtänyt, että Oracle on se softa, jota kautta tilaukset tehdään, jaksoi pitkään kyräillä kaupantekotaitojani. Pomo tosin taisi yskiä hihaansa siinä vaiheessa...

-kahvi on liian laihaa tai liian vahvaa (ihan perussettiä)

- mulla kahvitauko, hänellä kahvitunti (aika on suhteellista, niinhän se Einsteinkin jo totesi)

Duuni oli kivaa, mutta muuten paikka oli sellanen hourula, että onneksi on historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi