Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uran aloittaminen on vaikeaa nykyisessä Persu-Suomessa

Naomi Kein und Gross
28.05.2020 |

Olen 29-vuotias vastavalmistunut maisteri. Opiskelin sosiologiaa ja estetiikkaa ja arvosanani ovat hyviä. Olen hakenut montaa työpaikkaa ja vielä ei ole yhdestäkään tärpännyt. Olen vasemmistoliiton aktiivijäsen ja siitä huolimatta, että meillä on vihervasemmistolainen hallitus, en ole onnistunut työllistymään. Olenkin alkanut miettiä että voiko syy olla nykyisessä persumyönteisessä ilmapiirissä. Ehkä työpaikoilla on perussuomalaisia sympatiseeraavaa porukkaa, jotka estävät työllistymiseni, vaikka olen korkeasti koulutettu.

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tätä tosissaan ole kirjoitettu? Tuollaisella koulutuksella kulttuuri- ja järjestöpuoli on varmaan ne, mihin sulla pätevyys käy. Ja voin ihan kokemuksesta sanoa, että noilla aloilla on vihervasemmistohenkistä ihan viimeisen päälle, niin isoissa kaupungeissa kuin pikkukylissäkin. Persuja saa haukkua ja mollata ja ivata ihan kahvipöytäkeskusteluissa viikottain ja muut komppaa ja jos olet persu, niin se kannattaa tosiaan pitää visusti salassa, sen jälkeen jos sellaisen tuot esiin, olet ällöttävä ja kuvottava.

Työstäni tykkään, aatteiltani en ole valtavirtaa tuolla, työkaverit ihan kivoja, persujen (tai minkään muunkaan ihmisryhmän) mollausta en jaksaisi kuunnella, mutta lasken sen työn pakollisiin huonoihin puoliin.

Ehkä kyse on siitä, että töitä ei vaan ole ja joka paikkaan on hirveästi hakijoita, eikä sun poliittisesta näkemyksestä. Tai jos työhakemuksessa jotenkin korostat puoluekantaasi, voi se kyllä karkoittaa, aika moni työpaikka pyrkii kuitenkin virallisesti olemaan neutraali,  jolloin kiihkeästi työhakemuksessa puoluekantaansa mainostava voi jäädä valitsematta=antaa oudon kuvan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:tä vaivaa? 😂 Onko kaikki henkilökohtaiset epäonnistumiset tai vaikeudet Perussuomalaisten syytä? Miten kätevää löytää tästä syyllinen kaikkeen kengännauhojen aina solmimisen hankaluudesta omaan työllistymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan