Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?
En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä
hikikomori
Samassa veneessä ollaan kaveri. Samat virheet tehty. Itse lähden tämän kesän jälkeen. Toivon, että sieluni valitsee paremman ruumiin seuraavaan elämään.
Hei! Samat suunnitelmat täälläkin. Minusta tuli romuluinen oksettava pulleronainen, lisäksi olen lähes 170cm eli naiseksi ällöttävän pitkä, kaikki miehet haluavat vain n. alle 165cm erittäin siroja ja alipainoisia naisia, ilman rintoja ja kapeat kolhot kasvot. Olen kaikkea ihan muuta ja koska miehiä kiinnostaa vain ainoastaan ulkonäkö ja minä en kestä elää yksin niin aion itsekin lähteä täältä kesän aikana, ehkä jo ensi viikolla jos keksin hyvän keinon tehdä sen kivuttomasti.
N20
Olet priimaikäinen nainen ja pituutesi on mielestäni paras mahdollinen. Laihduttaminen on myös mahdollista jos on pullero. Mitään syytä "lähteä" ei ole.
Laihduttaminen ei vie minun leveäharteisuutta eikä ylimääräisiä senttejä pituudessa mihinkään, ei myöskään rumuutta naamassani tai sitä faktaa, että vanhenen joka sekunti. Ei ole yhtäkään syytä miksi en lähtisi.
N20
Sinulla on masentuneen ihmisen itsetunto ja siksi näet itsesi noin. Nyt et anna periksi. Tarvittaessa menet vaikka päivystykseen, jotta saat apua. Tarvitset nyt keskusteluapua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävintä on kuinka paljon helpompaa on saada aikaiseksi perus-häsläystä naisten kanssa kuin mitään parisuhteeseen viittaavaa.
Toinen yllättävä seikka ovat ns. kaveriseuraa hakevat. Ei siis mitään häsläystä, muttei mitään parisuhdettakaan, ihan vaan kavereita.
Haen kaveriseuraa, koska ei kiinnosta "romanttiset treffit" tuntemattoman tyypin kanssa. Liian paksua, pitäisi heti päättää ollako vai ei, edetä nopeasti tai unohtaa. En halua "parisuhteeseen" liian nopeasti, en sänkyyn, en antaa lupauksia, en kuulustella saati vastata mihinkään tenttaukseen jne.
"Parisuhde" kun tarkoittaa nykyään ihan eri asioita eri ihmisille. Kaikesta pitäisi erikseen sopia, mikä on "meidän" sääntömme, "meidän" tapamme, "meidän" tavoitteemme. Muutaman tapaamisen jälkeen en vielä halua "meitä", vaan sitä että kaksi yksilöä tutustuu toisiinsa rauhassa.
Odotukset ova isoja, mutta itse koen, että niitä voi aina muuttaa sen mukaan mitä on tarjolla. Siis pidän monenlaisista miehistä, ei ole vaan yhtä miestyyppiä. Mutta eri miesten kanssa ei mitenkään voi toteuttaa kaikkea, vaan jokaisen kanssa on luotava uusi suhde ihan alusta saakka.
Ja miksi kaverisuhde? Siksi, että en halua toisen vonkaavan seksiä joka käänteessä. Sänkyynmenon jälkeen suhde on mielestäni sitten seurustelua, en enää hyväksy muita tapailusuhteita kummaltakaan. Valitettavasti moni sinkkumies kiertää sängystä sänkyyn siinä tapaillessa. Kavereina voi viettää aikaa yhdessä, tehdä jotain mitä molemmat haluavat, tutustua ja ystävystyä vähitellen ja se voi johtaa seurusteluun, jos kaveruuden lisäksi löytyy kemiaa.
Ei se oikein toimi noin. Jos sanot miehelle että haet kaveriseuraa, miehelle se tarkoittaa että romanttinen tie ei ole vaihtoehto. Harvaa miestä kiinnostaa ylipäänsä etsiä kaveriseuraa tuntemattomasta naisesta, miehellä on jo omat kaverit sitä varten. Pahimmassa tapauksessa saat niljakemiehen, joka uskoo että kun tarpeeksi kaveerataan niin lopulta aina pääsee sänkyyn. Se on joidenkin miesten ainoa taktiikka pariutumisessa, kun eivät pärjää normaaleilla konsteilla.
Vaikka haet parisuhdetta, niin eihän se tarkoita että heti pitäisi tietää mihin tämä juttu on menossa vai onko minnekään. Ihan rennosti vaan.
En toistaiseksi oikeastaan hae mitään muuta kuin ajankulua ja seuraa esim. valokuvaamaan, luontopoluille, seudun nähtävyyksiä katsomaan, joskus baariin jne. Moni tuntemani mies valittaa, ettei yksin ikinä lähde mihinkään eikä tee mitään, mutta jos tarjoutuu tilaisuus niin eipä se haluakaan muualle kuin sänkyyn.
Mun mielestäni taas jos ei ole ensin minkäänlaista ystävyyttä ja luottamusta pohjana, ei tule suhdettakaan. Haluan ystävyyttä ihan kunnioituksenkin takia. Ystävää ei ghostata, tai jos, niin se ei tunnu niin hyväksikäytölle kuten ghostaus seurustelun jälkeen. Ja mitä siitä suhteesta tulisi, ellei pystyisi olemaan ihan kavereitakin toiselle?
Sellainen romanttinen ihastuminen tai tulinen rakastuminen kun ei vielä tunneta, on niin harhaista, etten siihen lähde. Silloin mies ihastuu/rakastuu omaan mielikuvaansa ja pettyy kun se ei pidä paikaansa. Tai kiinnostus loppuu kuin seinään heti kun sitä seksiä on ollut. Ja ei kun seuraavaa vaan putkeen.
Olen vahvasti sitä mieltä, että naiset ja miehet voisivat ja heidän kannattaisi kaveerata keskenään muutenkin kuin seurustelumielessä. Ystävä toisesta sukupuolesta avartaa maailmankuvaa, parantaa sosiaalisia taitoja ja edesauttaa suhteiden syntymisiä. Sillä vaikka kaverin kanssa ei ikinä sitä suhdetta tulisikaan, niin kaverilla on muita kavereita jotka voivat ollakin sopivia. Ärsyttävää, kuinka ihmiset sekä valittavat yksinäisyyttään että hylkäävät seuran, jolle se täytä heidän kaikkia tarpeitaan (siis ensisijaisesti sitä seksiä miehillä yleensä).
Niljakemiehiä en tapaa missään mielessä, elleivät sitten ole samalla hyvää seuraa.
Ja ajan kanssa joko tutustun ja ystävystyn ensin esim. naapurin, saman harrastuksen kautta, lähibaarissa, koiraa viedessä tai vaikka tutun kautta. Tai sitten olen ilman, mikä ei ollenkaan huono vaihtoehto.
Sinulla on varmasti omiakin kavereita valmiiksi, joten miksi haet tuntematonta miestä kaveriksi yhtään minnekään? Siksi, että loppujen lopuksi sinäkin haet muuta kuin kaveruutta, mutta haluat ensin pidemmän tutustumisjakson. Kyllähän se kaveruus ja ystävyyskin sitten sisältyy parisuhteeseen, jos sinne asti päästään. Harva mies kuitenkaan on kiinnostunut tutustumaan tuntemattomaan naiseen kaveripohjalta, koska se alue heidän elämässään on jo kunnossa, ainakin siinä kunnossa mikä heille riittää. Sinun paras toivosi on varmaan tosiaan siinä, että mies löytyy porukoista joissa muutenkin vietät aikaa ja ehdit rauhassa tutustua. Niinhän ne kumppanit on ennen löydetty ja löydetään vieläkin, nettideittailu on vähän erilainen eläin, sekin tuottaa nykyään paljon pariskuntia mutta se ei sovi kaikille.
Tulinen ihastuminen on harhaista jos ei ole koskaan tavattu kasvotusten, mutta sitten kun ollaan muutaman kerran nähty, se on jo ihan luonnollista. Se syntyy jos on syntyäkseen. Onhan se tietysti kurjaa jos kumpikin ei ole samalla sivulla, mutta sellaista se treffailu nyt vaan on.
Minusta on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja etenkin miehiin. On ikävää, etteivät naiset ja miehet juurikaan arvosta toisen sukupuolen ystävyyttä, koska on jo Kake ja Make ja se riittää. Mutta tuo kaverien haku karsii juurikin ne tyypit, joita en kaipaa elämääni, eli toimii juuri niin kuin pitääkin. En ole erityisen sitoutumisintoinen, en ihastu helposti, en pidä pariutumista tavoitelistan ykkösenä, se on jossain siellä hännillä monen muun jutun jälkeen. Joka tapauksessa tarvitsen pitkän ajan ennen sitoutumista ja lupauksia, inhoan eroja ja parin kuukauden pituisia säätöjä. Inhoan kaikenlaista säätämistä ja pikaromansseja. Joo, nettideittailu ei mulle sovi kovin hyvin, mutta kuitenkin aina välillä tulee iloisia yllätyksiä, joten jatkan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain se miten pinnallisia tyhjäpäitä lähes kaikki naiset ovat.
Korkean äö:n omaavat ja todennäköisesti varakkaat naiset eivät aina näe tarvetta Tinderille. Parisuhde tulee heille pikemminkin bonuksena.
Juu, Tinderissä ollaan vain matalan "älykkyysÖsamäärän" ihmiset, ei suinkaan ihan tavalliset, normaaliälyiset ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain se miten pinnallisia tyhjäpäitä lähes kaikki naiset ovat.
Korkean äö:n omaavat ja todennäköisesti varakkaat naiset eivät aina näe tarvetta Tinderille. Parisuhde tulee heille pikemminkin bonuksena.
Juu, Tinderissä ollaan vain matalan "älykkyysÖsamäärän" ihmiset, ei suinkaan ihan tavalliset, normaaliälyiset ihmiset...
Kyse on puhtaasti tutkimustuloksesta. Siihen vedoten älykkäät ei _välttämättä_ koe tarvetta parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä
hikikomori
Samassa veneessä ollaan kaveri. Samat virheet tehty. Itse lähden tämän kesän jälkeen. Toivon, että sieluni valitsee paremman ruumiin seuraavaan elämään.
Hei! Samat suunnitelmat täälläkin. Minusta tuli romuluinen oksettava pulleronainen, lisäksi olen lähes 170cm eli naiseksi ällöttävän pitkä, kaikki miehet haluavat vain n. alle 165cm erittäin siroja ja alipainoisia naisia, ilman rintoja ja kapeat kolhot kasvot. Olen kaikkea ihan muuta ja koska miehiä kiinnostaa vain ainoastaan ulkonäkö ja minä en kestä elää yksin niin aion itsekin lähteä täältä kesän aikana, ehkä jo ensi viikolla jos keksin hyvän keinon tehdä sen kivuttomasti.
N20
Olet priimaikäinen nainen ja pituutesi on mielestäni paras mahdollinen. Laihduttaminen on myös mahdollista jos on pullero. Mitään syytä "lähteä" ei ole.
Laihduttaminen ei vie minun leveäharteisuutta eikä ylimääräisiä senttejä pituudessa mihinkään, ei myöskään rumuutta naamassani tai sitä faktaa, että vanhenen joka sekunti. Ei ole yhtäkään syytä miksi en lähtisi.
N20
Hei, älä ole noin ankara itseäsi kohtaan. Mä oon 175cm harteikas, vähän ylipainoinen ja mulla on rumia luomia kasvoissa. Niitä ei voi poistattaa ilman arpia (saan arpia tosi herkästi). Olin 24v kun ensimmäisen kerran sain huomiota mieheltä, mutta odotus kannatti, löysin ihanan miehen ja suunnitellaan häitä.
Odota rauhassa, noin nuorena monet miehistä haluaa vielä olla villejä ja vapaita, mutta kyllä ne siitä viisastuu. Keskity sillä välin tekemään asioita, jotka tuntuu hyvältä ja saa sut onnelliseksi. Aito hymy saa miehet heikoiksi :)
N27
Vierailija kirjoitti:
Hän on hauska. Muuta ei tarvita siis hauska, superhauska, hauskuuttaja ja sillä ei ole älyn tai muunkaan mammonan kanssa mitään tekemistä. Hauska mies on ihan top esim. Kari Kananen, Napakympin Janne- juontaja ja sitä rataa - noitten seurassa viihtyy, koukuttuu - myöhemmin voi tulla esiin kaikenlaisia haittapuolia, mutta niitäkin jaksaa sietää, kun vaan viihtyy sen tyypin seurassa, kun se saa endomorfiinit jylläämään ja niitten voimalla jaksaa vaikka kuinka pitkään. Mutta oleppa tylsän, kuivakon älykön kanssa, vaikka kuinka pinnistelen ja puserran itseäni samalle aallolle hänen kanssa, en vaan pääse mihinkään vaan makaan kuin lahna, siis joka merkityksessä, makkarin lattialla ja mietin miksi tässä näin kävi. Hän ei anna minulle energiaa vaan vie sitä en halua sellaista miestä.
No mä tykkään just eniten niistä kuivista, jopa negatiivisista älykkömiehistä. Ovat parhaita sängyssä ja muutenkin pitävät asiansa järjestyksessä enkä tiedä mitään sen seksikkäämpää. Haluan asiallisen ja älykkään miehen enkä mitään rasittavaa pelleä joka lyö kaiken läskiksi. No, onneksi makunsa kullakin :D
Vierailija kirjoitti:
Olin deittisivulle mennessäni 38-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja.
Yllättävää oli miten helppo oli löytää parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä. Menin deittiin ja jo viikon sisällä löysin miehen jonka kanssa seurustelin (ei siis mikään seksisuhde) yli puoli vuotta. Se loppui ja menin taas deittiin. Taas löysin alle viikossa miehen, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän kohtelee lasta ukin kuin omaansa.
Molemmat ovar olleet oikein kunnollisia, korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä, kuten lapseni isäkin. Mitään ylitarjontaa ei siis ole ollut mutta hyviä, kunnollisia miehiä kyllä. Eihän sitä enempää tarvitsekaan kuin yhden sopivan.
Juuri tuollaiset naiset ovat minut rikkoneet. Hyväkään ei lopulta riitä, vaan erota pitää jossain vaiheessa ja kokeilla uuden kanssa. Yksi sopiva ei sinullekaan ole riittänyt. Sitoutuminen on sanahelinää.
Pitkien parisuhteiden naiset (monikossa) ovat totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Se miten moni mies ei ole etsimässä itselleen sopivaa naista vaan melkein ketä tahansa naista. En meinaa sitä, että kuka vaan kelpaisi mutta aika monelle näyttää riittävän, että on nainen ja ok näköinen. Siihen kriteerit sitten loppuukin. Ei kiinnosta alkaa sellaisen ihmisen kanssa mihinkään, jolle olen vain katseenkestävä nainen. Kyllä pitää olla paljon muitakin syitä.
Pitkillä vaatimuslistoilla ei pääse mihinkään. Ok näköinen nainen on se vähimmäisvaatimus, että viitsii alkaa edes tutustumaan toiseen. Muiden kriteerien täyttyminen selviää vasta tutustuessa. Kaikkiin ei päde samat, vaan toisessa viehättävä piirre voi olla jossain toisessa luotaantyöntävä. Turha sellaisia on listata.
Muutenkin nykyään tuomitaan aivan liian nopeasti. Ei pidä takertua johonkin oikeasti vähämerkityksiseen ennakkokriteeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää oli miten helppo oli löytää parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä. Menin deittiin ja jo viikon sisällä löysin miehen jonka kanssa seurustelin (ei siis mikään seksisuhde) yli puoli vuotta. Se loppui ja menin taas deittiin. Taas löysin alle viikossa miehen, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän kohtelee lasta ukin kuin omaansa.
Molemmat ovar olleet oikein kunnollisia, korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä, kuten lapseni isäkin. Mitään ylitarjontaa ei siis ole ollut mutta hyviä, kunnollisia miehiä kyllä. Eihän sitä enempää tarvitsekaan kuin yhden sopivan.
Juuri tuollaiset naiset ovat minut rikkoneet. Hyväkään ei lopulta riitä, vaan erota pitää jossain vaiheessa ja kokeilla uuden kanssa. Yksi sopiva ei sinullekaan ole riittänyt. Sitoutuminen on sanahelinää.
Perinteisissä liitoissa voit selvitä ero vapaasti. Stressaavinta on sitten pitää perhe leivässä. Sinkkuna olo ei ehkä olekaan huonompi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se suhde silloin ole kovin hyvä, jos siitä halutaan eroon. Tietysti joidenkin miesten mielestä pitäisi riittää, että käy töissä eikä hakkaa.
Eri
S24:n etusivun huudot. Vihainen mies sanoo jotain tyyliin Tämän jälkeen lähden täältä tai Ei täällä ketään ole tai Tyhjän saa pyytämättäkin tms katkeraa. Sitten odotetaan, että naisia parveilee luokse. Oikeesti??
Vierailija kirjoitti:
hikikomori
Kyl sä vielä ehdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten ihmisten määrä.
Pk-seutu on pullollaan hyvin koulutettuja sinkkunaisia, joista huomaa, että ei heillä ole työnsä lisäksi mitään muuta elämää.
Tuossa on kyllä vinha perä, jotenkin "erakkomaisiin" pk-seudun naisiin on tullut itsekin tutustuttua.
Noh seuranhakupalstaltahan sitä yksinäiset ovat perinteisesti seuraa löytäneet. Onneksi sentään jotain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen aina ole jättäjä.
Tämä ensimmäinen netistä löytämäni mies jätti minut puolen vuoden seurustelun jälkeen aivan yllättäen. Itse olisin halunnut jatkaa suhdetta. Menin sitten itku silmässä uhmalla uudestaan seittiin ja löysinkin heti nykyisen, ihanan mieheni, jolla ei ole sitoutumiskammo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ensimmäinen netistä löytämäni mies jätti minut puolen vuoden seurustelun jälkeen aivan yllättäen. Itse olisin halunnut jatkaa suhdetta. Menin sitten itku silmässä uhmalla uudestaan seittiin ja löysinkin heti nykyisen, ihanan mieheni, jolla ei ole sitoutumiskammo.
Seittiin=deittiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hikikomori
N20
N20
Hei, älä ole noin ankara itseäsi kohtaan. Mä oon 175cm harteikas, vähän ylipainoinen ja mulla on rumia luomia kasvoissa. Niitä ei voi poistattaa ilman arpia (saan arpia tosi herkästi). Olin 24v kun ensimmäisen kerran sain huomiota mieheltä, mutta odotus kannatti, löysin ihanan miehen ja suunnitellaan häitä.
Odota rauhassa, noin nuorena monet miehistä haluaa vielä olla villejä ja vapaita, mutta kyllä ne siitä viisastuu. Keskity sillä välin tekemään asioita, jotka tuntuu hyvältä ja saa sut onnelliseksi. Aito hymy saa miehet heikoiksi :)
N27
Maailman paskin lohdutus, no kiva että sinä olet löytänyt sen oikean ja sinä olet menossa naimisiin
Kovin moni ei ole, olen itse 30 wee ja pelkkiä sekopää miehiä maailma täynnä, ulkonäkö on tosiaankin se henki ja elämä mikä miehiä kiinnostaa ja kropan muoto, en kuitenkaan tee itsemurhaa niinkuin tuo nuori nainen, miesten takia ei kannata, koska se mies ei tuo onnea, kannattaa meidän rumien naisten keksiä muuta ajanvietettä kuin etsiä väkisin parisuhdetta kun sitä kumminkaan ei löydetä esim joku harrastus
Miehille ei kelpaa kiltit, lempät, rehelliset, rauhalliset naiset jos ei ole sporttinen ja timmi tai vähintään hoikka/normaalipainoinen joka harrastaa 20 kilsan juoksulenkkejä ja päivittäisiä kuntosalilla käymistä
Onneevaansullekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hikikomori
N20
N20
N27
Maailman paskin lohdutus, no kiva että sinä olet löytänyt sen oikean ja sinä olet menossa naimisiin
Kovin moni ei ole, olen itse 30 wee ja pelkkiä sekopää miehiä maailma täynnä, ulkonäkö on tosiaankin se henki ja elämä mikä miehiä kiinnostaa ja kropan muoto, en kuitenkaan tee itsemurhaa niinkuin tuo nuori nainen, miesten takia ei kannata, koska se mies ei tuo onnea, kannattaa meidän rumien naisten keksiä muuta ajanvietettä kuin etsiä väkisin parisuhdetta kun sitä kumminkaan ei löydetä esim joku harrastus
Miehille ei kelpaa kiltit, lempät, rehelliset, rauhalliset naiset jos ei ole sporttinen ja timmi tai vähintään hoikka/normaalipainoinen joka harrastaa 20 kilsan juoksulenkkejä ja päivittäisiä kuntosalilla käymistä
Niin totta! Ollapa työpaikan konttorirotta jota kukaan ei ikinä huomaa.. Hetkinen, mähän olenkin 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ensimmäinen netistä löytämäni mies jätti minut puolen vuoden seurustelun jälkeen aivan yllättäen. Itse olisin halunnut jatkaa suhdetta. Menin sitten itku silmässä uhmalla uudestaan seittiin ja löysinkin heti nykyisen, ihanan mieheni, jolla ei ole sitoutumiskammo.Seittiin=deittiin
Seittiin oli paljon parempi.
Päivän paras tekosi:
Allekirjoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän! Googlaamalla löydät!