Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
481/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain se miten pinnallisia tyhjäpäitä lähes kaikki naiset ovat.

Korkean äö:n omaavat ja todennäköisesti varakkaat naiset eivät aina näe tarvetta Tinderille. Parisuhde tulee heille pikemminkin bonuksena.

Vierailija
482/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin deittisivulle mennessäni 38-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja.

Yllättävää oli miten helppo oli löytää parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä. Menin deittiin ja jo viikon sisällä löysin miehen jonka kanssa seurustelin (ei siis mikään seksisuhde) yli puoli vuotta. Se loppui ja menin taas deittiin. Taas löysin alle viikossa miehen, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän kohtelee lasta ukin kuin omaansa.

Molemmat ovar olleet oikein kunnollisia, korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä, kuten lapseni isäkin. Mitään ylitarjontaa ei siis ole ollut mutta hyviä, kunnollisia miehiä kyllä. Eihän sitä enempää tarvitsekaan kuin yhden sopivan.

Tämä sopii omiin kokemuksiin, että melko vaikea sitten vastaavasti saman ikäisenä miehenä löytää nainen, kun hyviä miehiä on paljon tarjolla niin, että itse jää siinä sitten jalkoihin.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkean äö:n omaavat ja todennäköisesti varakkaat naiset eivät aina näe tarvetta Tinderille. Parisuhde tulee heille pikemminkin bonuksena.

Näin olen itsekin ajatellut. Deittimaailmaan jää pyörimään vain se heikkolahjaisempi aines, joka ei ole ns. vaimomatksua.

Vierailija
484/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itsekin ajatellut. Deittimaailmaan jää pyörimään vain se heikkolahjaisempi aines, joka ei ole ns. vaimomatksua.

Näkyy siellä olevan korkeasti koulutettuja ja työläitä naisia vaan heidän kanssaan voi helposti käydä klassiset eli treffejä ei joko tule tai pitävät Tinderiä mukavana ajanvietteenä.

Vierailija
485/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?

Ja mitähän karanneelle hiusrajalle sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Hankkia peruukki?

Ajaa pää kaljuksi, jos kallonmuoto sen sallii.

Mutta tuo ei kai ollut pointti, vaan että tulisi tajuta se, että on jo keski-ikäinen mies, jolla karannut hiusraja. Realismia. 

Ps. Oma havaintoini. Ylipainoiset miehet eivät tajua olevansa ylipainoisia, luulevat olevansa normaalipainoisia. 

Toi vika kommentti on niin totta! Sama juttu kyllä naisissakin. Monet suomalaiset eivät ymmärrä olevansa ylipainoisia, vaikka lisäkiloja olis tullut 10-30 kg, eikä juuri minkäänlaista kestävyyskuntoa ole.

Vierailija
486/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että niin monet hyvännäköiset alle 30-vuotiaat miehet jahtaavat vanhempaa naista seksiseuraksi, jotkut parisuhteeseenkin. Saan mätsejä reilu 10 vuotta nuoremmilta, mutta omanikäisiltä tai vanhemmilta en saa mätsejä. Ilmeisesti ne normaalipainoiset 35-45-vuotiaat miehet on tosi suosittuja, ja sitten taas vanhemmista naisista innostuvat seikkailijat joutuvat tyytymään vähäisempään tarjontaan, plus nuoret naiset on taas liian suosittuja, jolloin minäkin saan huomiota?

Onko tämä maturejuttu nykynuorten muotiperversio, vai onko aina ollut niitä joille myös mammat kelpaa? Olen kropalta samassa kunnossa kuin nuorena, mutta kyllä naama on vanhentunut, ei siitä mihinkään pääse. Minä en olisi nuorena katsellut näin vanhoja. :D

Vierailija
487/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)[/quote]

Kun olin sinkkunainen, koin että miehet eivät suhtautuneet minuun vakavasti, vaikka hain parisuhdetta. Olisin toivonut rauhallista tutustumista ja tosissaan ottamista, eikä sellaista välinpitämättömyyttä, äkkipikaisuutta jne., mitä miehiltä koin.

Vierailija
488/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h-vetin DEITTIMAAILMA?

Milläköhän planeetalla ja ajassa te elätte?

Vierailija
489/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

- iso osa miehistä ei näytä tietävän ollenkaan mitä haluaa

- huonot kuvat

- tyhjä profiiliteksti. Eikä ne pelkät emojit sitä ainakaan paranna..

- ghostaaminen, penkittäminen, roikottaminen, peruminen ym paskamainen käytös on yleistä

- tosi monella miehellä on epäsiisti parta tai jotkut ihmeelliset pensseliviikset, ilmeisesti muotia, pistänyt vaan silmään kun itse suosin parrattomia ja siistejä. Tai jos on parta niin sen pitäisi olla huoliteltu. Ja kyllä, on omatkin karvat siistitty, että mielestäni ei kohtuuton vaatimus.

Komppaan tätä, miehet eivät usein tunnu tietävän mitä haluavat.

Vierailija
490/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)

Kun olin sinkkunainen, koin että miehet eivät suhtautuneet minuun vakavasti, vaikka hain parisuhdetta. Olisin toivonut rauhallista tutustumista ja tosissaan ottamista, eikä sellaista välinpitämättömyyttä, äkkipikaisuutta jne., mitä miehiltä koin.

Sama juttu. Osa suunnilleen naureskeli jos sanoin olevani liikkeellä parisuhdemielessä, ottivat koko homman täysin läpällä. Toki oli myös kanssani samaa hakevia miehiä, mutta aika pienessä vähemmistössä. Sitten oli sitä porukkaa, jotka valhtelivat mitä olivat etsimässä: muka parisuhdetta vaikka oikeasti seksiä.

Eipä kauaa jaksanut deittailu inspiroida.

Vierailija
491/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä

hikikomori

Samassa veneessä ollaan kaveri. Samat virheet tehty. Itse lähden tämän kesän jälkeen. Toivon, että sieluni valitsee paremman ruumiin seuraavaan elämään.

Hei! Samat suunnitelmat täälläkin. Minusta tuli romuluinen oksettava pulleronainen, lisäksi olen lähes 170cm eli naiseksi ällöttävän pitkä, kaikki miehet haluavat vain n. alle 165cm erittäin siroja ja alipainoisia naisia, ilman rintoja ja kapeat kolhot kasvot. Olen kaikkea ihan muuta ja koska miehiä kiinnostaa vain ainoastaan ulkonäkö ja minä en kestä elää yksin niin aion itsekin lähteä täältä kesän aikana, ehkä jo ensi viikolla jos keksin hyvän keinon tehdä sen kivuttomasti.

N20

Vierailija
492/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä

hikikomori

Samassa veneessä ollaan kaveri. Samat virheet tehty. Itse lähden tämän kesän jälkeen. Toivon, että sieluni valitsee paremman ruumiin seuraavaan elämään.

Hei! Samat suunnitelmat täälläkin. Minusta tuli romuluinen oksettava pulleronainen, lisäksi olen lähes 170cm eli naiseksi ällöttävän pitkä, kaikki miehet haluavat vain n. alle 165cm erittäin siroja ja alipainoisia naisia, ilman rintoja ja kapeat kolhot kasvot. Olen kaikkea ihan muuta ja koska miehiä kiinnostaa vain ainoastaan ulkonäkö ja minä en kestä elää yksin niin aion itsekin lähteä täältä kesän aikana, ehkä jo ensi viikolla jos keksin hyvän keinon tehdä sen kivuttomasti.

N20

Kumpikin teistä on pahasti masentuneita. Parisuhteen sijasta tarvittaisiin terapiaa ja itsetunnon nostatusta. Prkl, kesä tulee sulkien julkisen puolen 😡

Vierailija
493/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vain ulkonäkö merkkaa

- Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi

Hiphei.

Vierailija
494/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin deittisivulle mennessäni 38-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja.

Yllättävää oli miten helppo oli löytää parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä. Menin deittiin ja jo viikon sisällä löysin miehen jonka kanssa seurustelin (ei siis mikään seksisuhde) yli puoli vuotta. Se loppui ja menin taas deittiin. Taas löysin alle viikossa miehen, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän kohtelee lasta ukin kuin omaansa.

Molemmat ovar olleet oikein kunnollisia, korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä, kuten lapseni isäkin. Mitään ylitarjontaa ei siis ole ollut mutta hyviä, kunnollisia miehiä kyllä. Eihän sitä enempää tarvitsekaan kuin yhden sopivan.

Tämä sopii omiin kokemuksiin, että melko vaikea sitten vastaavasti saman ikäisenä miehenä löytää nainen, kun hyviä miehiä on paljon tarjolla niin, että itse jää siinä sitten jalkoihin.

M37

Ensimmäinen viesti 38-vuotiaasta yksinhuoltajasta, ja perässä oleva "omia kokemuksiaan" jakava 37-vuotias mies ovat selvästi keskittyjä tapauksia kumpikin. Tämä siksi, ettei kumpikaan kirjoittelu istu yhteen lainkaan sen kanssa, mitä kaikki tutkimustulokset (ja muut jaetut kokemukset) kertovat. Ja todennäköisyys sille, että tälle palstalle sattuisi samaan ketjuun ei yhtä vaan KAKSI näin ihmeellistä poikkeusta, jotka vielä löytävät toisensa samassa ketjussa? Onhan se teoreettisesti mahdollista, mutta ei ei...

Vierailija
495/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hikikomori

N20

Kumpikin teistä on pahasti masentuneita. Parisuhteen sijasta tarvittaisiin terapiaa ja itsetunnon nostatusta. Prkl, kesä tulee sulkien julkisen puolen 😡

Hei, olen psykiatrin ja psykologin kanssa ollut tekemisissä helmikuusta asti ja on tullut ilmi, että terapia on maksullista eikä siihen saa Kelalta lähes ollenkaan tukea - en muutenkaan jaksaisi tapella Kelan kanssa ja talouteni on täysin kuralla. On paljon helpompi vaihtoehto lähteä täältä kuin kärsiä täällä, jokainen aamu on vaan hankalampi kun joutuu hyväksyä sen karun tosiasian, ettei vieläkään ole uskaltanut tehdä sitä.

N20

Vierailija
496/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hikikomori

N20

Olet priimaikäinen nainen ja pituutesi on mielestäni paras mahdollinen. Laihduttaminen on myös mahdollista jos on pullero. Mitään syytä "lähteä" ei ole.

Vierailija
497/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Vain ulkonäkö merkkaa

- Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi

Hiphei.

TÄMÄ👌👌👌Miehet valittavat kun ei tavismies kelpaa. Juu, ei kelpaa ,kun vaatimuksena on nuori ja kaunis nainen. Ja naisen luonteella ei ole väliä, kunhan on nuori ja kaunis. Ruma nainen kelpaa panoksi ja tavis-nainen vakipanoksi sitä.kaunotarta odotellessa.

Ihan turha on miesten muuta väittää

Vierailija
498/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hikikomori

N20

Voi teitä nuoria. Ei kannata luovuttaa. Elämällä on tapana yllättää ja vanhemmiten asiat näkee laajemmin. Tsekkaa aluksi vielä ensi joulu.

Vierailija
499/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hikikomori

N20

Olet priimaikäinen nainen ja pituutesi on mielestäni paras mahdollinen. Laihduttaminen on myös mahdollista jos on pullero. Mitään syytä "lähteä" ei ole.

Laihduttaminen ei vie minun leveäharteisuutta eikä ylimääräisiä senttejä pituudessa mihinkään, ei myöskään rumuutta naamassani tai sitä faktaa, että vanhenen joka sekunti. Ei ole yhtäkään syytä miksi en lähtisi.

N20

Vierailija
500/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hikikomori

N20

Hei, olen psykiatrin ja psykologin kanssa ollut tekemisissä helmikuusta asti ja on tullut ilmi, että terapia on maksullista eikä siihen saa Kelalta lähes ollenkaan tukea - en muutenkaan jaksaisi tapella Kelan kanssa ja talouteni on täysin kuralla. On paljon helpompi vaihtoehto lähteä täältä kuin kärsiä täällä, jokainen aamu on vaan hankalampi kun joutuu hyväksyä sen karun tosiasian, ettei vieläkään ole uskaltanut tehdä sitä.

N20

Menenpä nyt omalle lääkärille terveyskeskukseen, ja kerro että sinulla on itsetuhoisia ajatuksia- saat kyllä terapiaa.

Nyt Älä Mieti miehiä tai parisuhdetta, vaan sitä että saat apua ja itsesi kuntoon. Miesten aika on myöhemmin. Olet selkeästi masentunut ja ahdistunut. Silloin ei ajattele selkeästi ja näkemys itsestä on juurikin tuollainen

Tsemppiä ja jaksamista sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän