Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen kuvitteelliseen hahmoon

Vierailija
27.05.2020 |

Julkkispuoliso-keskustelussa sanotaan vähän väliä joku kuvitteellinen hahmo. Mietin, että onko se todella niin yleistä, vai onko siellä tyyliin vain yksi henkilö nostelemassa.

Itse ihastun käytännössä aina vain kuvitteellisiin hahmoihin. Olen kirjoittanut kirjaa, ja olen epätoivoisesti rakastunut yhteen sen päähenkilöistä.

Kukaan oikea ihminen ei vain tunnu sopivalta. Sen tietää jo, että yksin jään. Joka päivä tulee kuviteltua pitkät pätkät elämää sen kirjan hahmon kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiiviset hahmot on niin parhaita koska ne vastaavat juuri unelmiamme.

Vierailija
2/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin monta seksuaalkisesta muotoa, voisit tutustua näihin... Kannattaa myös etsiä ystäviä saman henkisistä ihmisistä esim. kansainvälisten nettisivujen kautta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Minä olen ihastunut lähikaupan kassatyttöön.

Vierailija
4/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusystävä on maailman luotettavin kaveri. Se ei käy muille juoruamassa meidän juttuja ja sillä on aina aikaa minulle.

Vierailija
5/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. <3

Vierailija
6/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm...olin juuri tekemässä aloitusta samasta aiheesta.

Olen iloisesti parisuhteessa, mutta herkästi ihastun milloin kehenkin ja mihinkin. Siis ihastun myös erittäin omituisiin hahmoihin, heteronaisena kuitenkin aina miehiin. Kiinnyn kyllä myös naisiin.

Mutta tämä ihastuminen on puoleltani myös aina jotenkin "virittynyttä", siis yleensä ihastukseni kohde on jotenkin poikkeuksellisen miehekäs esim. Ironman tai Batman, mies on aina jotenkin super-maskuliininen sankari.

Ihastunut olen kaiken maailman piirrosprinsseihin jo lapsuudesta asti.

Juttu menee vain itselläni usein överiksi ja alan haaveilla näistä hahmoista oikein kunnolla ja tunnen surua kun en voi saada tuota hahmoa. Siis ihastus on alkujaan mielenvikainen ja kuitenkin hiukan vellon niissä ihastumisen fiiliksissä.

t. Hullu

Vierailija
7/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pelkää, että yksin sen ongelman kanssa olisit :D Mä olen aivan sekopäisenä Red Dead Redemption 2:n Arthur Morganiin, ollut siitä asti kun se peli ilmestyi. En meinaa saada sitä ajatuksistani. Edeltäviä ihastuksia ovat olleet mm. Olgierd von Everec (Witcher 3) ja James Vega (Mass Effect 3). Jotenkin noi videopelimiehet viehättää? Yksikään ihastus ei kyllä ole ollut Arthur Morganin veroinen.

Vierailija
8/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pelkää, että yksin sen ongelman kanssa olisit :D Mä olen aivan sekopäisenä Red Dead Redemption 2:n Arthur Morganiin, ollut siitä asti kun se peli ilmestyi. En meinaa saada sitä ajatuksistani. Edeltäviä ihastuksia ovat olleet mm. Olgierd von Everec (Witcher 3) ja James Vega (Mass Effect 3). Jotenkin noi videopelimiehet viehättää? Yksikään ihastus ei kyllä ole ollut Arthur Morganin veroinen.

Mä ihastuin Arthur Morganiin niin, että se laukaisi mulla manian. Nyt se jo naurattaa, mutta silloin oli kriisin paikka. "Peli, joka muutti elämäsi."

Vierailija
9/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se että on vain nähnyt jonkun ja ihastuu mutta ei kuitenkaan mitenkään tekemisissä eikä jutellut on ihastumista kuvitelmaan koska kuvittelee jonkinlaiseksi kun ei oikeasti tunne.

Vierailija
10/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös se että on vain nähnyt jonkun ja ihastuu mutta ei kuitenkaan mitenkään tekemisissä eikä jutellut on ihastumista kuvitelmaan koska kuvittelee jonkinlaiseksi kun ei oikeasti tunne.

Mä ihastun tällaisiin "hahmoihin".

Vierailija
11/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samanlailla. Kirjoitin kirjaa joka alkoi ihan lupaavasti, mutta jossain kohtaa koko tarina muuttui kun ihastuin yhteen, luonnollisesti itse luomaani henkilöön. Jessus, tunsin itseni silloin typeräksi.

Täällä pyöri eilen illalla kiva ketju noloista julkkisihastuksissa, missä ihmiset luonnollisesti olivat ihastuneet hyvin kapeaan ja harkittuun kuvaan ihmisestä ja käytännössä kuvitelleet loput henkilöstä mieleisekseen. Joku kuvasikin ihastustaan "mielikuvaystäväksi". 

Enpä näe niillä ihastumisilla kovinkaan suurta eroa fiktiiviseen hahmoon ihastumisen kanssa. En nyt löydä ketjua, jotta voisin linkata.

Vierailija
12/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihastuu fiktiiviseen olentoon, mutta totuus selviää parisuhteen edetessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän