Vastatkaa kaikki tähän viestiin, kertokaa, että mieheni on väärässä!
Mies väitti, että vauvapalstalla ei kirjoittele kukaan yli kolmekymppinen kuin minä. Hän on väärässä! Onhan!
Kommentit (65)
N46v, ei lapsia, ei miestä, ei mitään. Ai niin, ja inhoan lapsia, erityisesti vauvoja.
Viisikymppinen nainen ilmoittautuu!
Miehesi on oikeassa. Kukaan yli kolmikymppinen ei kirjoittele kuin sinä.
Ehkä miehesi luulee että täällä keskustellaan vauvoista jolloin paino voisi olla 25-35-vuotiaissa naisilla.
Sanoisin, että täällä on jopa enemmän vanhempaa väkeä, vaikka sitä ei jutuista aina uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
N46v, ei lapsia, ei miestä, ei mitään. Ai niin, ja inhoan lapsia, erityisesti vauvoja.
Onko elämässä asioita joista pidät?
Paikalla jo vuodesta 1998. Nykyään 48 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vittuilusta.
Täällä nainen 37 v. Kaksi lasta. Mä luulin, että suurin osa kirjoittajista on n. 30-40 v. Tietysti muitakin teineistä ikä-ihmisiinkin on, kun on avoin keskustelupalsta kyseessä. Nykyään ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla n. 30v ja siksi pikkulasten äidit (jotka todennäköisesti ovat vauva-lehden kohderyhmää) ovat lähes järjestäen 30+. Joten eikö loogisempaa olisi, että suurin osa on yli kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin. En kai täällä muuten happea tuhlaisi.
Sano, että muut yli 8-vuotiaat eivät pelaa niitä pelejä, joita miehesi pelaa. Ja se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Mies väitti, että vauvapalstalla ei kirjoittele kukaan yli kolmekymppinen kuin minä. Hän on väärässä! Onhan!
Voit huoahtaa helpotuksesta sillä sinun lisäksesi tää Hopeakettu on yli mainitun iän:)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ajattelin, että täällä luuhaavat järjestään yli kolmekymppiset ihmiset... :D
N50