Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankki kyselee palkkatietoja

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muut törmänneet samaan?

Viimeksi verkkopankissa pyydettiin tarkistamaan "yhteystiedot". Tarkistin, ne oli oikein, mutta sitten kysyttiin kuukausipalkkaa ja seuraavaksi kuukauden menoja. Ja nämä oli pakollisia tietoja! Mulla jäi tarkistus kesken.

Siis näkeehän ne mun palkan ja menot sieltä automaattisestikin, jos heillä kerran on oikeus niihin tietoihin. Onko oikeasti? Mitä he näillä tiedoilla tekee paitsi alkaa myydä heidän omia rahastojaan ja muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veloissa kannattaa huomioida tuo 700 miljardin velkakirja eu:lle. Voi olla että pankin järjestelmä piippaa punaista.

Vierailija
2/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeilla on valvontavelvollisuus liittyen rahanpesuun jne.Sen vuoksi kysely. Tulee mulle rutiinisti joka vuosi.

Vierailija
4/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.finanssivalvonta.fi

Niin. Mitä halusit mun täältä huomaavan?

Vierailija
5/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankeilla on valvontavelvollisuus liittyen rahanpesuun jne.Sen vuoksi kysely. Tulee mulle rutiinisti joka vuosi.

Jää, ei vaan minulle tule.

Vierailija
6/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki haluaa tietää, minkä verran sinulle on normaalisti odotettavissa kuukausia tuloja, esim. palkkaa. Näin voivat paremmin valvoa rahanpesua ja muita talousrikoksia, jos näyttää siltä että yhtäkkiä saat kummallisia summia tilillesi ilman järkevää syytä. Tulothan voi muuttua vuosittain, joten siksi säännöllisin väliajoin noita tarkistavat.

Vierailija
7/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti Nordean kysely. Kyseltiin "onko perheessäsi yli xxx tienaavia" yms. sontaa. Mitä ne kyselevät, pienituloiselta hoitajalta. Kai ne Nordeassa näkevät, paljonko palkkaa tilille tulee kuukausittain.

Vierailija
8/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kanssa kesken enkä aio vastata. Tökeröä vielä laittaa alkuun, että yhteystietoja tässä muka vain tarkistetaan.