Kerätään Pieni talo preerialla-sarjan järjettömyyksiä/epäloogisuuksia
-Vitivalkoiset silitetyt paidat tilanteessa kuin tilanteessa -Koulu ja kirkko ovat sama rakennus, kuitenkin kirkossa sunnuntaina on vain muutama perhe vrt. koulun oppilaisiin -Tulipalossa pikkulapsen voi laskea puroon turvaan, josta tämä löytyy samasta kohtaan Jatkakaa!
Kommentit (3159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mary on niin kaunis vielä nykyäänkin. Nellie taas kamala akka. Ihana sarja!
Marya esittävä näyttelijä ei tullut toimeen muiden lapsinäyttelijöiden kanssa, Nellien näyttelijä puolestaan oli/on bestis Lauran näyttelijän kanssa.
Minusta Mary oli ärsyttävä tietäjä :D
Mutta en ole itsekään koskaan ollut mikään täydellinen lapsi vaan joutunut tarpomaan tieni hyviin ansioihin.
Minusta tietäjät ovat mukavampia kuin kaiken sekoittavat sählääjät.
Kerro tarkemmin. Miten niin Maryn näyttelijä ei tullut toimeen toisten kanssa? Onko liian älykäs muihin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marya esittävä näyttelijä ei tullut toimeen muiden lapsinäyttelijöiden kanssa, Nellien näyttelijä puolestaan oli/on bestis Lauran näyttelijän kanssa.
Mutta en ole itsekään koskaan ollut mikään täydellinen lapsi vaan joutunut tarpomaan tieni hyviin ansioihin.
Kerro tarkemmin. Miten niin Maryn näyttelijä ei tullut toimeen toisten kanssa? Onko liian älykäs muihin verrattuna?
Mistäpä näistä voi tänä päivänä tietää ? Voi kertoa älykkyydestä, voi kertoa ylimielisyydestä, voi kertoa siitä, että oli esim, ujo ?
Nykyään näyttävät kaikki tulevan hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä näistä voi tänä päivänä tietää ? Voi kertoa älykkyydestä, voi kertoa ylimielisyydestä, voi kertoa siitä, että oli esim, ujo ?
Tokko näyttelijällä olisi ujoutta?
Ehkä johtui ylpeydestä sitten. (ainakin Dallasissa Pamelan näyttelijä Victoria Principal ei tullut toimeen muiden kanssa ja se mielestäni riippui nimenomaan ylpeydestä, luulen. Muut olivat kavereita keskenään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä johtui ylpeydestä sitten. (ainakin Dallasissa Pamelan näyttelijä Victoria Principal ei tullut toimeen muiden kanssa ja se mielestäni riippui nimenomaan ylpeydestä, luulen. Muut olivat kavereita keskenään.)
Kusiko Bobby siihen suihkuun,ku Pamela heräs,eik Bobi ollu kuollu? Runkkaili ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Adam on komea mies , kelpais mulle.
Tässä näkee erilaisten mieltymysten erot. Minä taas inhoan Adamin ulkonäköä, hän ärsyttää minua joka tavalla. Minun mielestäni Adam on ruma, hänen hiustyylinsä on hirveä. Näin sen pitää mennäkin, eivät kaikki voi pitää yhdestä ja samasta tyypistä. 😊
Yhtenä aamuna tytöt heräsivät kun katto oli romahtanut ja peiton päällä lunta. Tämä oli varmaan todella tapahtunut, oliko elokuvassa? Ainakin kirjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Adam on komea mies , kelpais mulle.
Tässä näkee erilaisten mieltymysten erot. Minä taas inhoan Adamin ulkonäköä, hän ärsyttää minua joka tavalla. Minun mielestäni Adam on ruma, hänen hiustyylinsä on hirveä. Näin sen pitää mennäkin, eivät kaikki voi pitää yhdestä ja samasta tyypistä. 😊
Albert on paljon rumempi vielä.
Tyhmää, että kaikilla miespuolisilla on 1970-luvun hiukset. Sellaiset ylipitkät ja pottakampaustakin on paljon. Esim Edwardsin nuoremmalla pojalla ja myöhemmin Jonathanin pojalla. (molemmat Lauran kavereita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni näytteijä on julkisesti kertonut ujoudestaan ja, että esim. usein oksentaaa ennen esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä aamuna tytöt heräsivät kun katto oli romahtanut ja peiton päällä lunta. Tämä oli varmaan todella tapahtunut, oliko elokuvassa? Ainakin kirjassa.
Ei katto ollut romahtanut, mutta se oli vielä puolitekoinen ja sen verran harva, että lumi pääsi raoista.
Katsoin tänään jakson, jossa intiaaniryhmä pakeni.
Siellä oli aivoinfarktin saanut intiaani, josta lääkäri Baker sanoi, että on niin huonossa kunnossa, ettei kestä tunninkaan kuljetusta makuulla vankkureissa.
Makasi tiipiissä. Kannettiin.
Sitten armeijan joukot hälyytettiin. Tuo mies tuli sieltä hyvävoimaisen näköisenä ulos ja käveli normaalin näköisesti lammen rantaan (jossa ehkä teki itsemurhan) Ei aivoinfarktin noin vakavana saanut heti kävele noin vaan.
Mr Edwardsin häviämistä ei selitetty mitenkään.
Jonathan työnnetään samantapaiseen rooliin.
Monen kauden jälkeen sirren palaa.
Ette kai te tosissanne juttele jostain tv ohjelmasta??? Kuin tosielämästä?? Siitä ette tiedä mitään. Mulla on mennyt kaikki terveys koti lapset lapsenlapset mies. En vvoi syödä enkä juoda.
Nämä kaupunki jaksot on ihan tyhmiä.Onneksi palaavat Walnuttiin.
Omituinen pesänhoitaja se, joka ensin tuli Charlesin luo ja sanoi, että Charles on saanut jättiperinnön.
Sitten Charles alkaa käyttää paljon rahoja. Lopulta ei tule mitään perintöä. Vain laatikollinen arvottomia seteleitä.
Niitä perhe yhdessä-jaksoja olisi pitänyt tehdä pidempään.
Tylsiä, kun Mary asuu miehensä kanssa. Ja se tylsä Albert on perheessä.
Melkooses vajas noi Inkallsit asustelloo...Oon meinaan harvan näköönen liiteri toi heirän taloonsa. Tarttis laittahaa eristyksii seinihin,mutte voi tulla kylymä talvella!
Vierailija kirjoitti:
Omituinen pesänhoitaja se, joka ensin tuli Charlesin luo ja sanoi, että Charles on saanut jättiperinnön.
Sitten Charles alkaa käyttää paljon rahoja. Lopulta ei tule mitään perintöä. Vain laatikollinen arvottomia seteleitä.
Tuossa jäin miettimään että vaikka rahat olikin arvottomia niin eikös hällä olisi kuitenkin ollut se Ingallsin kuljetusyhtiö ja siellä kaupungissa kukkulalla sijaitseva iso talo joista jakson alussa puhuttiin?
Miksi Albert on sarjassa? Hän ei ollut kirjoissa. Samoin Adam on vieras henkilö. Maryhän eli elämänsä yksin, asuen vanhempiensa luona, tehnen hevosten silmäsuojia. Juuri luin kirjan ja Laura oli todella köyhä, heiltä tippuivat hampaatkin, koska heillä ei ollut tarpeeksi ruokaa. Lauran tytär häpesi äitiään, koska joutui säkkikankaankaasta tehdystä mekossa , käymään koulua. Laura oli huono perheenemäntä, ei kyennyt hoitamaan maatilaa. Sarja on niin siloiteltu versio oikeasta elämästä.