Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskoja mainoksia/ilmoituksia joissa tahattomia kömmähdyksiä

Vierailija
27.05.2020 |

Laittakaa tänne parhaita näkemiänne/tietämiänne tekstejä joita olette nähneet kaupoissa, ikkunoissa, netissä, jne. joissa ilmoittajalla on käynyt hauska ajatusvirhe, typo tai muu mielleyhtymä josta johtuen ilmoituksen merkitys muuttuu täysin toiseksi tai on muuten erikoinen. Tässä pari eteeni tullutta:

Kaupan ikkunassa useita vuosia sitten Pääsiäistä ennen ilmoitus: "Mämmiä saa(t)ana".
Toisen kaupan ikkunassa mainos: "Myytävänä nahkatakki, hirveä!"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä oli. Ihan totta...

Vierailija
2/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoilmoitus tilavasta yksiöstä, kauniilla näkymillä. Kuvassa laskettiin ruumisarkkua hautaan. Aika paha moka välittäjältä, mutta nopeesti se kuva sitten vaihdettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin olin nähnyt tällaisen ilmoituksen, ilmeisesti mattokaupan mainos: "Yllätä vaimosi, tee se matolla". =)

Vierailija
4/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nyt telkkarissa pyörivä muistaakseni säästöpankin mainos, missä ne eri tyypit laulaa. "Tahdotko mut tosiaan." Siinä lopussa äiti vauva sylissä laulaa, et tahdotko sinä minua ja vauva ihan selkeästi sanoo, että EN.

Vierailija
5/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutäti 3e. Joulutähtiä siinä kuitenkin myytiin.

Vierailija
6/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulun tienoilla pyörinyt kalsarimainos.

Ensinnäkin "Bjällerklang" (tai miten se tanskaksi kirjoitetaan) on suomeksi "Kulkuset, kulkuset" eikä "Kilisee kilisee kulkunen"

Toiseksi se oli kirjoitettu "Klisee klisee kulkunen"