Huonot geenit estävät naisystävän löytämisen
Näin kesällä varsinkin huomaa miksi muilla miehillä on naiset ja minulla ei.
Olen kaljuuntuva, likinäköinen, ranteet yhtä kapeat kuin teinitytöllä siis ei miehekkäät, rintakehä kupuramallinen, lantioni on leveä minkä takia peba leveä vaikka painoa vähän, nenä isohkoa pottumallia kuin mustalla miehellä, pituutta 174cm.
Voiko tosiaan joku väittää ettei ulkonäöllä ole väliä? Kaupassa kaikki minun vastakohtaa edustavat miehet kulkivat naisten kanssa.
Kommentit (26)
Olen 183cm, 85kg tiukkaa lihasta, komeaksikin haukuttu korkeakoulutettu mies, ja voin vakuuttaa että näillä ei ole mitään vaikutusta. Silti tässä joutuu yksin taivaltamaan. Voit uskoa että vituttaa nähdä mukiinmenevän näköisiä tsirbuja kaiken maailman tappien kanssa.
Tarvitset vastakohtanaisen eli etsit sellaisen n. 180cm pitkän, nuoren Brigitte Nielsenin näköisen naisen, joka pystyy humauttamaan sinut ketoon yhdellä iskulla.
Juoksisin karkuun jos kuulisin miehen puhuvan pebasta 😂
Pukeudu siististi peittäen huonoja ominaisuuksiasi, peseydy, käytä hyväntuoksuista hajuvettä, valkaise hampaat, aja joko kaljuksi tai hanki peruukki. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Olen 183cm, 85kg tiukkaa lihasta, komeaksikin haukuttu korkeakoulutettu mies, ja voin vakuuttaa että näillä ei ole mitään vaikutusta. Silti tässä joutuu yksin taivaltamaan. Voit uskoa että vituttaa nähdä mukiinmenevän näköisiä tsirbuja kaiken maailman tappien kanssa.
No voit lohduttaa itseäsi sillä että vaikka nämä "tsirbut" sinusta kiinnostuisivatkin, niin he poistuvat lujaa takavasemmalle kun avaat suusi.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu siististi peittäen huonoja ominaisuuksiasi, peseydy, käytä hyväntuoksuista hajuvettä, valkaise hampaat, aja joko kaljuksi tai hanki peruukki. Siitä se lähtee.
Ja sitten piilolinssit tai modernit lasit. Ei mitään nörttirillejä
Itseruskettava oikein laitettuna komistaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös yksi tällainen tyyppi kaveripiirissä. Kaikinpuolin älykäs ihana mies persoonaltaan ja kivan näköinenkin, mutta jostain syystä ei ole yhtään tuuria naisten kanssa. Häntäkin harmittaa se.
Tiedä häntä kenellä ne heikot geenit ovat. Epäviehättävillä miehillä vai naisilla, jotka haluavat vielä "viimeisen" kerran (tai korkeintaan kaksi kertaa) antaa mahdollisuuden naistenhakkaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ärsyttävä ääni?
Esim. jos et halua korostaa kapeita ranteitasi tai lihaksettomia käsivarsiasi niin älä käytä T-paitoja vaan jotain pitkähihaista. Peitä huono ja leveä peppusi, jollain pitkällä paidalla. Älä käytä tiukkoja housuja, jotka vain korostavat lantiotasi tai peppusiasi. Ja siistit kengät on kaiken A ja o. Kasvaako parta? Jos kasvaa hyvin niin kannattaa kokeilla miltä näyttää omissa kasvoissa, se saattaa lisätä miehekkyyttä. Muista kuitenkin pitää parta siistinä ja jos ei kasva kunnolla niin parempi vaan sheivata. Shortseja käyttäessä kalpeat jalat näyttävät rumilta, kokeile itseruskettavaa.
Hanki omaisuutta, se tekee naisiin vaikutuksen. Vaikka kiva asunto tai mökki.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista naista ap etsii?
Nuorta ja kaunista tietysti, onko niitä muka muunkinlaisia?
Lue voimaannuttava artikkeli HS sivuilta
110 cm pitkä mies keroo miten on kaatanut naisia kuin kauraa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. jos et halua korostaa kapeita ranteitasi tai lihaksettomia käsivarsiasi niin älä käytä T-paitoja vaan jotain pitkähihaista. Peitä huono ja leveä peppusi, jollain pitkällä paidalla. Älä käytä tiukkoja housuja, jotka vain korostavat lantiotasi tai peppusiasi. Ja siistit kengät on kaiken A ja o. Kasvaako parta? Jos kasvaa hyvin niin kannattaa kokeilla miltä näyttää omissa kasvoissa, se saattaa lisätä miehekkyyttä. Muista kuitenkin pitää parta siistinä ja jos ei kasva kunnolla niin parempi vaan sheivata. Shortseja käyttäessä kalpeat jalat näyttävät rumilta, kokeile itseruskettavaa.
suomennos:
RÄP tyyli sopii täydellisesti.
Vedät itses oranssiks itseruskettavalla.
Lippis peittää pälvikaljun
Löysät hopparivaatteet huonon kropan
Sit vaan kaupungille , muista jou , cool ja myman
Tee käsimerkkejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomennos:
RÄP tyyli sopii täydellisesti.
Vedät itses oranssiks itseruskettavalla.
Lippis peittää pälvikaljun
Löysät hopparivaatteet huonon kropan
Sit vaan kaupungille , muista jou , cool ja myman
Tee käsimerkkejä
nenä isohkoa pottumallia kuin mustalla miehellä, pituutta 174cm. ap:)
Mee ulkomaille niin heti osakkeesi kohoavat.
Vaihda miehiin 😀