Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonot geenit estävät naisystävän löytämisen

Geenitroskaa
27.05.2020 |

Näin kesällä varsinkin huomaa miksi muilla miehillä on naiset ja minulla ei.

Olen kaljuuntuva, likinäköinen, ranteet yhtä kapeat kuin teinitytöllä siis ei miehekkäät, rintakehä kupuramallinen, lantioni on leveä minkä takia peba leveä vaikka painoa vähän, nenä isohkoa pottumallia kuin mustalla miehellä, pituutta 174cm.

Voiko tosiaan joku väittää ettei ulkonäöllä ole väliä? Kaupassa kaikki minun vastakohtaa edustavat miehet kulkivat naisten kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa thaivaimo. Kommunikointi voi olla ongelmallista ja hieman rahaakin olis syytä olla jaettavaksi niin vaimolle, kun hänen perheelleen, mutta hymyillen pysyy rinnallasi, kunhan ei vaan rahanat mene kiinni.

Vierailija
22/26 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. jos et halua korostaa kapeita ranteitasi tai lihaksettomia käsivarsiasi niin älä käytä T-paitoja vaan jotain pitkähihaista. Peitä huono ja leveä peppusi, jollain pitkällä paidalla. Älä käytä tiukkoja housuja, jotka vain korostavat lantiotasi tai peppusiasi. Ja siistit kengät on kaiken A ja o. Kasvaako parta? Jos kasvaa hyvin niin kannattaa kokeilla miltä näyttää omissa kasvoissa, se saattaa lisätä miehekkyyttä. Muista kuitenkin pitää parta siistinä ja jos ei kasva kunnolla niin parempi vaan sheivata. Shortseja käyttäessä kalpeat jalat näyttävät rumilta, kokeile itseruskettavaa.

suomennos:

RÄP tyyli sopii täydellisesti.

Vedät itses oranssiks itseruskettavalla.

Lippis peittää pälvikaljun

Löysät hopparivaatteet huonon kropan

Sit vaan kaupungille , muista jou , cool ja myman

Tee käsimerkkejä

Ap:lla jo tyyliin sopiva nenä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen naisen kelpuuttaisit?

Millaisen vaan. En ole nirso.

Vierailija
24/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 183cm, 85kg tiukkaa lihasta, komeaksikin haukuttu korkeakoulutettu mies, ja voin vakuuttaa että näillä ei ole mitään vaikutusta. Silti tässä joutuu yksin taivaltamaan. Voit uskoa että vituttaa nähdä mukiinmenevän näköisiä tsirbuja kaiken maailman tappien kanssa.

Mulla on myös yksi tällainen tyyppi kaveripiirissä. Kaikinpuolin älykäs ihana mies persoonaltaan ja kivan näköinenkin, mutta jostain syystä ei ole yhtään tuuria naisten kanssa. Häntäkin harmittaa se. 

Tosiasiahan on se, ettei se ole ihana muuta kuin sinun ja äitinsä mielestä. Mikset itse ole ottanut sitä? Kiva mies jollekn touselle.?

Vierailija
25/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm ovat liian lyhyitä ainakin jos on uskominen naisten treffiprofiileja eri sivustoilla

Suomi24 treffeissä melko paljon alle 160cm naisia joilta löytyy elopainoa +80kg mutta vaativat tuollaista pitää ja mieluiten urheilullista miestä. Monilla missä on nuorempaa naikkosta vaatimukset kovenevat vielä tuosta.

Vierailija
26/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siitä kiinni.

Miesystäväni sinua lyhyempi, sama juttu ranteet, lanteet jne. Hän on ihana. Ihani,. Silmissäni söpö, suloinen, kuuma. Ai niin, ja hänellä on ääni, jollaista periaatteessa inhoan: korkea. Hänen äänensä tietysti on ihanin.

Kyllä se sisäinen on se, mikä pintaankin heijastaa., ja kun ihastuu, niin toinen näyttää upealta.