Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö vain poikien äiti jostain paitsi?

Aloittaja
27.05.2020 |

Meille on tulossa toinenkin poikalapsi, josta olemme todella onnellisia. Itse taisin jopa vähän tälläkin kertaa toivoa poikaa...

Olen kuitenkin törmännyt siihen, että monet kuvittelevat, että nainen toivoo aina saavansa tyttölapsen?? Tuntuu, että monet ajattelevat, että tämän meidän toisen "pitää" olla tyttö. Tulen ihan älyttömän vihaiseksi, kun edes ajattelen näitä älynväläyksiä...

Mutta jääkö vain poikien äiti jostain paitsi? Onko pojilla yhteistä tekemistä/mielenkiinnon kohteita vain isänsä kanssa? Jääkö äiti väkisin yksin ja sivuun tästä kaikesta?

Eniten pohdin kuitenkin sitä, jos poikani saavat omia lapsia. Kuinka paljon saan heidän kanssaan olla? Tuleeko meistä läheisiä? Usein se äidin äiti kuitenkin tuntuu olevan se läheisin... Entä, jos pojalleni tulee ero kumppanistaan? Tässä asiassa varmaan olisi "parempi", jos minulla olisi tytär, joka niitä lapsia saa. Olisihan se ihanaa, olla omalle tyttärelleen henkisenä tukena raskaudessa, pikkulapsiajassa ym.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missaat prinsessahysterian ja kemikalion verran meikkejä.

Lisätään tähän vuori pinkkejä vaatteita.

Naisvihaa parhaimmillaan.

Kaikki tyttöjen jutut ovat tietysti ällöjä ja tyhmiä ja poikien jutut hienoja ja arvostettavia.

Huvittaa, että edelleen pinkkiä demonisoidaan. Se on vain väri, ei sen kummempi kuin harmaa tai sininen.

Onko se demonisointia, jos ei tykkää pinkistä?

Vierailija
22/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin äitini missasi nuo

N36

Ja mun, ja mun äidin äiti oman tyttärensä kanssa. N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tyttöjen jutut ovat tietysti ällöjä ja tyhmiä ja poikien jutut hienoja ja arvostettavia.

Huvittaa, että edelleen pinkkiä demonisoidaan. Se on vain väri, ei sen kummempi kuin harmaa tai sininen.

Tai röyhelöistä tai meikkaamisesta? Ei mua nyrkkeily tai raliautoilukaan kiinnosta.

Vierailija
24/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai röyhelöistä tai meikkaamisesta? Ei mua nyrkkeily tai raliautoilukaan kiinnosta.

Peesi. Mä inhoan pinkkiä, meikkaamista ja autourheilua. Mutta kukaan ei ole ikinä kutsunut minua miesvihaajaksi siksi, etten tykkää autourheilusta.

Vierailija
25/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toivoa tyttöä siksi, että saisi yhteisen naiseuden kokemuksen lastenlasten kautta. Todennäköisyydet sille ettei tuleva lapsi voi tai halua saada lapsia on kuitenkin suhteellisen suuret

Vierailija
26/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme poikaa ja kaikki jo nuoria aikuisia. Enpä tiedä, mistä olisin jäänyt paitsi. No, prinsessamekoista ja meikkijutuista, mutta niistä en itsekään paljoa piittaa. Läheisiä olemme kaikkien kanssa, vaikka asuvat jo kaksi kolmesta naisystävien kanssa, lapsia heillä ei vielä ole. Muista ap, jos ne sun poikasi ovat vähääkään heteroja, niin pojilla saa aina tyttäriä!

No ei kyllä aina saa pojilla tyttäriä.

Vierailija
27/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata toivoa tyttöä siksi, että saisi yhteisen naiseuden kokemuksen lastenlasten kautta. Todennäköisyydet sille ettei tuleva lapsi voi tai halua saada lapsia on kuitenkin suhteellisen suuret

Näinpä!