Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lainaisitko kirjastosta grillin?
Kommentit (4)
Ehkä, jos keksisin sille jotain käyttöä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu ei. En lainaisi myöskään aktiivisuusranneketta, rullaluistimia tai polkupyörää. Lainaan vain kirjoja ja cd- ja dvd-levyjä.
Aika erikoista. Kuka tarkistaa, että grillit on varmasti puhdistettu käytön jälkeen? Kiva kun kirjasto ja kirjat haisee makkaralle.
Alue: Aihe vapaa
Varmasti. Näköjään lähikirjastosta saa ja vieressä on puisto. Grillaamaan! 😊