Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla SUGARBABY?

Vierailija
27.05.2020 |

Miten on? Sopisiko moraaliisi?

Brittinainen maksattaa elämänsä rikkailla miehillä: "En tapailisi ketään, joka ei ole rikas"

https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/201611050111547

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 25v nuorempi, niin mikä ettei. Hommaisin näin jälkikäteen ajatellen paremmat tulot ja helpommalla työllä. Miehetkin voisin itse valita. Ei olisi ongelma omalle moraalille.

Vierailija
2/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että menekkini olisi kehnonpuoleinen.

T. M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ei tarttisi tehdä vastapalveluksia. Voisin vaikka myydä käytettyjä alkkareitani miljoonista, ihan sama. Mutta kenenkään ukon horoksi en alkaisi. Kuvottavaa.

Vierailija
4/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

M31

Vierailija
5/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sokerihuo raksi?

No en.

Vierailija
6/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se Sofia Beeelöörfin ammatti.

Vierailija
7/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En...ulkonäkö suojelee.

Vierailija
8/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo keski-ikäinen eikä sugardaddy huolisikaan, mutta enpä olisi nuorenakaan halunnut. En ole koskaan halunnut seksiä ilman rakkautta tai ainakin syvää kiintymystä. No se on ajallisesti tietty vain pieni osa tuosta sugar-dating-hommasta. Mutta se suurin osa ajasta olisi varmaan vielä vastenmielisempää: kikatella ihaillen jonkun egomaanikon jutuille. Hivellä jonkun isoisäsi ikäisen egoa koko ajan vakuutellen, että oletpa nuorekas ja oijoi onpa hieno auto, ja kylläpä osaat hyvin nämä sänkyhommat. Sitten joka toiseen väliin muka huomaamattomasti, että huomaatko, minulla on ollut nämä korkkarit jo kolme kertaa, ostaisitko kulta minulle uudet. Loubutainit olisi hyvät. Käsilaukkukin olisi kiva. Katselin yhtä ihanaa Vuittonin mallia. Eikö niin hani?

🤮🤮