Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkinaapuri raportoi miehelleni mitä teen täällä

Vierailija
27.05.2020 |

Mies pk seudulla töissä, itse mökillä pohjoisessa. Kesken miehen työpäivän. "Nyt se polttaa roskia, ettei vaan leviäisi maastoon. "

"Tänään ei ole vielä käynyt saunassa"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on jos en koko ajan ole pihalla ja tee hommia, alkaa hakkaamaan jotain kun luulee että laiskottelen sisällä päikkäreillä.

Voi hyvä luoja.. tulee mieleen eräs tuttu jonka mielestä edes lomalla ei saa ikinä rentoutua tai nukkua pitkään.. ”turhaa laiskottelua!”

Minä menisin suoraan naapurille sanomaan, että pitääpä huolen omista tekemisistään ja lopettaa raportoinnin tai teen ilmoituksen yksityiselämään loukkaavan tiedon hankkimisesta salakatselulla ja sen levityksestä.

Aikuiset ihmiset Haloo!

Vierailija
22/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin pökköä pesään. Puoli alasti saunan jälkeen tai muuta vastaavaa.

Ja itse jättäisin kaltaisesi hutsun välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan isompaa vaihdetta silmään. Ja varoita miestäsi, että saattaa tulla outoja raportteja. Voisit esimerkiksi istua joitakin tunteja terassilla ja juoda kossua pullonsuusta (osta iso pullo, täytä vedellä, ota oikein pitkiä siivuja).

Vierailija
24/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se lumi syttyy palamaan.

Riippuu toki, miten pohjoisessa / idässä tämä "pohjoisessa" sijaitseva mökki on. Ei ainakaan Oulun korkeudella enää lunta ole kuin korkeintaan jossain metsissä hyvin pieniä määriä. Täällä oli metsäpalovaroituskin tässä joku aika sitten, viime viikolla? Toisaalta sitten Kajaanin seuduilta saattaa lunta löytyäkin, vaikka on etelämpänä (mutta idempänä)

Mökki on Savukoskella. Lunta on vielä.

Tuostahan voi ehkä tunnistaa.

Vierailija
25/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu toki, miten pohjoisessa / idässä tämä "pohjoisessa" sijaitseva mökki on. Ei ainakaan Oulun korkeudella enää lunta ole kuin korkeintaan jossain metsissä hyvin pieniä määriä. Täällä oli metsäpalovaroituskin tässä joku aika sitten, viime viikolla? Toisaalta sitten Kajaanin seuduilta saattaa lunta löytyäkin, vaikka on etelämpänä (mutta idempänä)

Oli pakko googlata Savukoski, "väestöntiheys Suomen kunnista alhaisin, 0,16 hlö/km2".

Ohoh. Luulisi saavan rauhaa naaoureilta, vaan eipä näemmä.

Vierailija
26/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko googlata Savukoski, "väestöntiheys Suomen kunnista alhaisin, 0,16 hlö/km2".

Ohoh. Luulisi saavan rauhaa naaoureilta, vaan eipä näemmä.

Niinhän sitä luulis. Vastarannalla tuo asuukin.

Vierailija
27/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmatieteenlaitoksen mukaan lunta on enää ihan pohjoisimmassa osassa Lappia. Eli pääkaupunkiseudun näkökulmasta pohjoiseen voi hyvinkin mennä ilman, että näkeekään lunta.

Vierailija
28/28 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä raportoijat ikäihmisiä ja eläkkeellä? Menohan on kuin meidän naapurustossa!  Yhelle mun lähisukulaiselle (ovat ystäviä mun sukulainen ja tää naapuri) tuli yhteen aikaan soittoja siitä, mitä mä kulloinkin pihalla puuhailen. Paras oli se kun naapuri luuli, että mun luona kävi vieras mies, vaikka kyse oli omasta ukosta uudessa  kirkkaan sinisessä ulkoilutakissa :D

Ei kauheesti tulloin naurattanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän