Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: voisitko kuvitella olevasi sisarvaimo? Mies: voisitko kuvitella ottavasi enemmän kuin yhden vaimon?

Monogamisti
26.05.2020 |

Olen silloin tällöin seuraillut TLC:ltä Sisarvaimot-sarjaa. Olen pohdiskellut, ettei moniavioisuus välttämättä ole huono valinta vaan siinä voi olla myös paljon positiivisiakin puolia, ei pelkästään aviomiehen vaan myös vaimojen ja lasten kannalta. Tilanne voi tietysti olla täysin päinvastainenkin, jos mies kohtelee vaimojaan ja lapsiaan epäoikeudenmukaisesti tai muutoin kaltoin ja jos osapuolet ovat toisilleen kovin mustasukkaisia.

Iso perhe tuo mukanaan sekä ongelmia että turvaa ja rakkautta. Niin paljon riippuu niistä aikuisista, jotka perheen muodostavat. Itse en kuitenkaan naisena olisi valmis olemaan sisarvaimona, koska todennäköisesti olisin ainakin jossain määrin mustasukkainen. Mitä mieltä muut ovat? Onnistuisiko moniavioisuus?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että kaikki perheen lapset ovat minun. Jos minulla olisi vaikka kolme miestä, niin kaikkien pitäisi tyytyä yhteen lapseen. En voisi synnyttää kuutta lasta. Ja tasapuolinen romantiikkakin muodostuisi ongelmaksi. Mutta entä jos kaksi miestä olisivatkin keskenään pariskunta? Se voisi toimia, mutta koko idea useammasta elämänkumppanista häviäisi siinä kuviossa.

Vierailija
62/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että kaikki perheen lapset ovat minun. Jos minulla olisi vaikka kolme miestä, niin kaikkien pitäisi tyytyä yhteen lapseen. En voisi synnyttää kuutta lasta. Ja tasapuolinen romantiikkakin muodostuisi ongelmaksi. Mutta entä jos kaksi miestä olisivatkin keskenään pariskunta? Se voisi toimia, mutta koko idea useammasta elämänkumppanista häviäisi siinä kuviossa.

Ap. kysyi voisitko olla sisarvaimo eli suhteessa jossa olisi muitakin vaimoja. Ei että voisitko olla useamman miehen kanssa. Kysymys perustuu Sisarvaimot ohjelmaan. Siksi näin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta voisin elää useamman miehen kanssa.

Vierailija
64/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta voisin elää useamman miehen kanssa.

Vierailija
65/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä jaksan ihmetellä Näitä sisarvaimoja! Vaikuttavat ihan fiksuilta ja järkeviltä, mutta tuo yhden ukon jakaminen kyllä ihmetyttää, eivätkä he enää niin järkeviltä tunnukaan. Oikeesti ällö ajatuskin, että pitää sänky jakaa ja miettiä kenen luona Ukko edellisen yönsä vietti. Jopa ihan sairasta.

Ovat kaikki itse syntyneet saman kulttuurin perheisiin, pitävät sitä normaalina.

Vierailija
66/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella olevani sisarvaimo, mutta voisin kuvitella eläväni esim. monoavioisessa suhteessa jossa on esim. kaksi miestä sekään ei haittaisi jos siinä olisi mukana toinen nainen.

Vierailija
67/67 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Katsoin eilisen jakson ja näin, että onnettomia ovat kaikki. Tekisi mieli ravistella naisia ja pyytää jättämään typerä Kody.

Robynin ja Kodyn suhde kriisissä. Säälin Robynia, hän tarvitsee ammattiapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi