Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko perheitä, joissa aikuisilla lapsilla on eri puoluekanta kuin vanhemmillaan?

Vierailija
26.05.2020 |

Ja miten se sujuu?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä omien vanhempieni puoluekantaa. Epäilys kyllä on, ja olemme aikalailla vastakkaista laitaa. Ei ole ikinä vaikuttanut mihinkään muuten, kuin tekemällä keskustelusta mielenkiintoisempaa.

Vierailija
2/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat persuaktiiveja molemmat tyttäret äänestävät vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu. Juttelemme ihan mielellään politiikasta. Mikä tuossa on kummallista?

Vierailija
4/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä äänestää kokoomusta, äiti on nukkuvien puolueessa ja minä äänestän kristillisiä. Aiemmin äänestin PS.

N23

Vierailija
5/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sdp, isäpuoli kokoomus, isä vasemmisto ja minä vihreät. Hyvin menee, eikä me edes tapella politiikasta.

Vierailija
6/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin oikeistolaisesta kodista lähtöisin. Äänestän demareita tai vasemmistoliittoa. Keskustaa vihaan syvästi.

Vierailija
7/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Isä on vannoutunut demari, äiti neutraali (ei lainkaan kiinnostunut politiikasta) ja minä vihreiden leirissä. Hyvin sujuu. Enemmän tulee kiistaa siitä, että olemme eri jääkiekkojoukkueiden "leirissä", mutta ei sekään ole kuin leikkikiistelyä. 

Vierailija
8/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti sdp, isäpuoli kokoomus, isä vasemmisto ja minä vihreät. Hyvin menee, eikä me edes tapella politiikasta.

No nuohan onkin käytännössä sama.

Vierailija
9/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan lasteni (19,29) puoluekannasta.

Vierailija
10/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat äänestää yleensä demareita, itse olen vihreä.

Vierailija
11/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo kysymys.

Vierailija
12/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat demareita, sisko vihreä, minä ja veli kokoomuslaisia. Ja olen naimisissa kepulaisen kanssa. Politiikasta ei riidellä, monista muista asioista kyllä.

Vierailija
13/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että porukalla löytyy munaa. Itsellä kaveripiirissä kaikki äänestävät samaa kuin vanhempansa. Eivät toki myönnä sillä olevan mitään valitusta omaan äänestyskäyttäytymiseensä.

Vierailija
14/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani demareita oikein jäsenkirjan kanssa, minusta tuli riistäjä, porvari, työläisten alistaja yrittäjä/kokoomuslainen.

En viitsi jutella politiikasta heidän kanssaan, eivät osaa vasta-argumentoida mitenkään.

Vierailija
15/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että porukalla löytyy munaa. Itsellä kaveripiirissä kaikki äänestävät samaa kuin vanhempansa. Eivät toki myönnä sillä olevan mitään valitusta omaan äänestyskäyttäytymiseensä.

*vaikutusta*

Vierailija
16/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yhtään kuunnella vanhemman persupropagandaa. t. vihreä aikuinen lapsi

Vierailija
17/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kannattaa kokoomusta, itse vähän vaihtelevasti, enimmäkseen keskustaa, aikuinen tytär vihreitä ja poika persuja. Jänniä on ruokapöytäkeskustelut 😂

Vierailija
18/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on persu, minä Liike nyt. Hyvin tulemme juttuun. Äiti tuhahtelee, kun näkee telkassa jotain ”monikulttuurista käännytystä” (termi hänen).

Vierailija
19/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi yhtään kuunnella vanhemman persupropagandaa. t. vihreä aikuinen lapsi

Olette tasapainossa, sillä tuskin hänkään sinun puheitasi arvostaa.

Vierailija
20/64 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan keskustele politiikasta vanhempieni kanssa, joten eipä niillä kannoilla ole mitään merkitystä. En edes tiedä, mikä on äidin poliittinen kanta. Luulen, ettei hän tiedä sitä itsekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan