Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä en voi laittaa anoppilaan toppia

Vierailija
26.05.2020 |

alaosana olisi vaaleat caprit. Topissa naruolkaimet. Olen pitkähkö ja hoikka. Missävaiheessa suomessa on ollut laki että olkapäät tulisi peittää?

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmaan syynsä pyytää peittävämpää pukeutumista, kun ollaan anopin luo menossa - tuntee äitinsä.

Ehkä suojelee näin molempia naisia.

Mut onhan se kauheeta, jos suostuisi mitään tekemään miehensä mieliksi.

Vierailija
62/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtä ihmeen vikaa naruolkaimissa on, varsinkaan kesällä. Ihan hyvin voi laittaa. Varsinkin kun usein miehet on kesäisin kokonaan ilman paitaa kotioloissa.

ja siis toi mun toppi on vähän hienompi ei mitään ohuttaa trikoota. Sellainen sääntöhän on että menee niissä vaatteissa missä voi mennä omille sukulaisille eli jos toi toppi käy esim tädilleni,mummolaan tms niin sen voi laittaa

Nooo-ooo... Se on vähän kiinni millaisista ympyröistä ollaan; jos sinun Korso-Kerava-Kouvola w.t-suvussasi mummotkin kiskovat kaljaa narutopeissa, niin siitä ei seuraa että les.tadiolaisen miehesi isovanhemmat ovat riemuissaan nähdessään sinut Korson kansallispuvussa (joka kesäaikaan paljastaa enemmän kuin peittää).

Itse olet w  t, kun puhut tällä tavalla tuntemattomalle ihmiselle.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei normaalien ihmisten tavalliset kyläily vaatteet kelpaa?

Vierailija
64/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin suomea länsimaiseksi perusluterilaiseksi maaksi, taidan olla erehtynyt. Mielenkiintoisia vastauksia jotka sopisivat ennemmin lähi-idän kulttuuriin kuin täkäläiseen.

Olkapäät ja nilkat piiloon ja huivi hiuksia päittämään, sinä kevytkenkäinen!

Vierailija
65/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydässäkin suhina vaan kuuluu kun hangataan reisiä toisiaan vasten ja kikatetaan!

Vierailija
66/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä veikkaan

-anopilla on lyhyt tumma tukka

-aina housut ei mekkoja

-ei meikkiä

-miesten vaatteet ja miehen ulkonäkö.

äitini ja tätini käyttäätoppeja ja värejä ja ovat 50v. Omassa suvussa täysin normaalia mutta ei ollaakkaa körttejä vaan mummini on venäläinen

Nokyllä mä oon ihmetellyt että sillä on aina ne samat kulahtaneet farkut ja meisten harmaavalkokauluspaita päällä. Tukkakin on tumma ja lyhyt meikkiä ei oikeastaan käytä.

Musta teinifarkut on rumemmat viiskymppisellä kuin toppi yli kakskytvuotiaalla.

Vierailija
67/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon.

Vierailija
68/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi tehdä niitä seksivaate matkojaan muualle. Ei anoppilaan.

Vierailija
69/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin suomea länsimaiseksi perusluterilaiseksi maaksi, taidan olla erehtynyt. Mielenkiintoisia vastauksia jotka sopisivat ennemmin lähi-idän kulttuuriin kuin täkäläiseen.

ihmettelin myös siis tuntuu että menee pahemmaksi. muistan lapsuudessa ysärillä että kaikilla pihan naisilla oli ne topit ja shortsit oli täysin normia eikä kukaan olisi mitään puhunut.

Vierailija
70/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se mies äitinsä tuntee.

Itse olin kerran tuollainen naruolkain toppi päällä kotona, miehen äiti rynni aamulla käymään, katseli ja tuhahti "jaa täällä ei ole edes vaatteita päällä".

Julkisille paikoille en edes laittaisi.

Ja siis alapeukuille tarkentaisin etten minä tuomitse ketään muuta, itse en vain tuntisi tuollaisessa narutopissa oloani kotoisaksi muualla kuin kotona.

Ja oli miten oli, en haluaisi tuota minua inhoavaa äippää ärsyttää sen enempää, vaikka hän ärsyttääkin minua rynnimällä vaikka omalla avaimellaan käymään aamulla kello yhdeksän.

En suosittele muillekaan jonkun idioottianopin ärsyttämistä, jos yritetään vihjailla ettei tuo asu ole ok. Sen löytää myöhemmin edestään. Ei ole iso juttu pistää joku peittävämpi päälle jos mies yrittää näin vihjailla.

Sinua inhoavan anopin kanssa on vaikeaa.

Vierailija
71/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppina en ilahdu hikisistä kainaloista kahvipöydässä. Jokaisella on oikeus pukeutua niin kuin haluaa, mutta jokaisella on myös oikeus todeta, että tässä seurassa ei kaikki ole näkyvissä ja koettavissa.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät viitsi ottaa muita huomioon lainkaan, koska se oma narutoppi on niin kovasti rakas.

Pakkoko sinun on tunkea nenäsi miniäsi kainaloihin?

Kahvipöydässä kun tuo istuu ja kurottaa ottamaan tarjottavia, niin siinähän tuo kainalo on nenän edessä. Muiden huomioonottaminen ei kuulu 90-luvulla ja sen jälkeen syntyneiden kokemuspiiriin. Mutta kuten kirjoitin, se on hänen oikeutensa ihan samoin kuin minun oikeuteni on tehdä sitten jotain muuta. Voin vaikka hymähtää, kun naapuri huutelee pojalleni aidan yli hinta-arvioitaan.

Vierailija
72/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun poika tulisi käymään tyttöystäbänsä kanssa,niin sillä tyttikselläsaisi olla päällä ihan mitä vain. Hassu kuvitelma, että anopit olisivat jotenkin äärisiveitä ihmisiä. Olisin vain iloinen poikani puolesta, jos hän olisi saanut hottistyttöystävän, jos hän olisi myös mukava ja fiksu sen lisäksi. Kuva ihme äiti toivoisi lapselleen rumaa puolisoa?

N51

Vierailija
73/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää, että kainalot ja alapään karvoitus on peitossa.

Tosin voisi miniäkokelas narutopissaan olla ihmeissään, kun anoppi ottaisi vieraat vastaan ilman alushousuja. Mitä sitä perheen kesken turhia peittelemään.

Vierailija
74/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun poika tulisi käymään tyttöystäbänsä kanssa,niin sillä tyttikselläsaisi olla päällä ihan mitä vain. Hassu kuvitelma, että anopit olisivat jotenkin äärisiveitä ihmisiä. Olisin vain iloinen poikani puolesta, jos hän olisi saanut hottistyttöystävän, jos hän olisi myös mukava ja fiksu sen lisäksi. Kuva ihme äiti toivoisi lapselleen rumaa puolisoa?

N51

Mieluummin tavallisennäköinen ja fiksu kuin tyhmä ja naamasta leikelty.

Vierailija
75/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa muuten suomen kulttuurissa on ok pukeutua toppiin vapaa-ajalla jos kaupungilla vastaantulevista iso osa pukeutuu niin.Suomessa ei pukeuduta burkaan niin se ei kuulu kulttuuriin.

toi saattaa olla vallankäyttöä anopilta voihan sitä tulla käytöksestäki

Vierailija
76/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä kahvipöydässä on kuuma tulee helposti hikilaikkuja ja maskarakraaterit alkavat valua.

Vierailija
77/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketjusta huomaa että suomalaiset naiset on tosi rajoittuneita naisellisuuden suhteen keski-iässä. onneksi tuola näkyy nuoria mimmejä minihameissa niitäkään suomiakat ei osaa käyttää.

-mies 37

Näköjään mielestäsi naisellisuus on sama kuin seksikkyys ( viittauksesi minihameeseen). Minun mielestäni naisellisuuteen kuuluu tyylikkyys, ei niinkään seksikkyys.

Vierailija
78/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Jos pukeutuu hieman vähemmän paljastavasti, ei sen tarvitse merkitä, että on ruma.

Vierailija
79/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset alkaa olla kyllästyneitä liian paljastavaan pukeutumiseen. Se ei osoita tyyli- eikä tilannetajuakaan.

meidän työpaikassa toissakesänä jokatoinen oli topissa ja capreissa töissä kuuminpina päivinä. Toimistotapainen työ jossa myytiin käsitöitä ja tehtiin.

Tehtiin mitä? ö.ö

Handjob you know

Vierailija
80/144 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

No iso osa ei olekaan ja suomessa jopa minishortsit tai shortsit topilla on normaali asu kaikenikäsilä kesällä

voi kauheeta ap:lla on oikeen caprit eri jos näkyis pakarat caprit on polven alle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä