Miehen mielestä en voi laittaa anoppilaan toppia
alaosana olisi vaaleat caprit. Topissa naruolkaimet. Olen pitkähkö ja hoikka. Missävaiheessa suomessa on ollut laki että olkapäät tulisi peittää?
Kommentit (144)
Mtä ihmeen vikaa naruolkaimissa on, varsinkaan kesällä. Ihan hyvin voi laittaa. Varsinkin kun usein miehet on kesäisin kokonaan ilman paitaa kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset alkaa olla kyllästyneitä liian paljastavaan pukeutumiseen. Se ei osoita tyyli- eikä tilannetajuakaan.
hmm ei mun mielestä jos alaosana on polvipituinen hame tai caprit. Näin joskus naisen topissa kaupassa missä oli koko selkä paljaana ja lyhyet shortsit
Hui, ja minä olen nähnyt miehen joka oli kokonaan ilman paitaa! kaksinaismoralismi
Vierailija kirjoitti:
Enpä tainnut kertaakaan 10 aviovuoden aikana kommentoida mitenkään exvaimon pukeutumista, kun olimme menossa äidilläni käymään. Ei normaali ihminen tähän puutu.
Pukeutuiko exäsi porton vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos anoppilan kulttuuriin kuuluu, että nainen pukeutuu peittävästi, on oikein kunnioittaa sitä ja peittää olkapäät ja huivikin voisi olla asiallinen.
Tai körttikolttu.
Rehellisesti sanottuna narutoppi on minusta aluspaita. Varsinkin jos on ikää enemmän kuin 20 vuotta, ei ole kovin nättiä että on puoli yläkroppaa paljaana. Kaikki näppylät ja luomet ja valkoinen nahka ei vain ole esteettistä. Miksei voi pistää jotain muuta?
Jos joskus minusta tulee anoppi, toivon että järkeni ei pakene ruumiistani kuten ketjun anopilla.
Anoppina osaan vastaavasti mennä pojan ja miniän kanssa kahville narutopissa. Järkyttävän ruma vaate läskillä ihmisellä, mutta pukeutumisen vapaus ulottuu myös minun alleihini. Kohtelen muita kuin he minua.
Kainalot piiloon on kohteliasta.
Naruolkaiminen toppi on ihan ok ihan missä tahansa, mutta jos joku vinkkaa sinua miettimään sen sijaan jotakin muuta on lähinnä kyse siitä miten huomaavainen, kunnioittava ja kohtelias haluat olla. Kaikkien juttu ei tietenkään ole välittää muista ja silloin sitä voi rompsutella miten huvittaa missä huvittaa, joten ehkä tärkeintä on nyt näyttää millainen ihminen olet ja miten paljon jaksat välittää muiden mielipiteistä. Jos siis miehesi mielipide on sinusta älytön ja anoppi sitäkin vähempi merkitykseltään, niin sinne vaan omana itsenäsi. Älä sitten vikise, jos ette ole anopin kanssa samalla aaltopituudella. Anopilla kun on yhtä lailla oikeus suhtautua sinuun sitten, miten häntä huvittaa. Niin mestä vastaa kuin sinne huudellaan.
Mä karsastan liian paljastavaa pukeutumista, mutta oikeasti - narutoppi? Luulin aluksi että ihmiset provoilee täällä mutta näin moni tuskin jaksaisi?
En ymmärrä, miten kukaan miettii kahvipöydässä toisten kainaloita. Samalla vaivalla - jos siis haluaa itseään kiusata - voi nimittäin miettiä niiden muita kosteita ruumiinosia.
Vierailija kirjoitti:
Mtä ihmeen vikaa naruolkaimissa on, varsinkaan kesällä. Ihan hyvin voi laittaa. Varsinkin kun usein miehet on kesäisin kokonaan ilman paitaa kotioloissa.
ja siis toi mun toppi on vähän hienompi ei mitään ohuttaa trikoota. Sellainen sääntöhän on että menee niissä vaatteissa missä voi mennä omille sukulaisille eli jos toi toppi käy esim tädilleni,mummolaan tms niin sen voi laittaa
Vierailija kirjoitti:
Mä karsastan liian paljastavaa pukeutumista, mutta oikeasti - narutoppi? Luulin aluksi että ihmiset provoilee täällä mutta näin moni tuskin jaksaisi?
siis voi kamala oikeenko toppi ja caprit helteellä!! ihan perus pukeutumista nuorilla naisilla. Käyttäähän monet kireitä trikoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna narutoppi on minusta aluspaita. Varsinkin jos on ikää enemmän kuin 20 vuotta, ei ole kovin nättiä että on puoli yläkroppaa paljaana. Kaikki näppylät ja luomet ja valkoinen nahka ei vain ole esteettistä. Miksei voi pistää jotain muuta?
Onko sinulla näppylöitä luomia ja valkoinen nahka?minulla ei
kyllä suomi on rajoittunut maa mitä tulee rohkeampaan pukeutumiseen huhh onneksi nuoriso on avoimempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis voi kamala oikeenko toppi ja caprit helteellä!! ihan perus pukeutumista nuorilla naisilla. Käyttäähän monet kireitä trikoitakin.
No juuri niin, sitähän tuossa ihmettelin että miksi sitä paheksutaan?
Oletan että anoppi/appi on aiemmin kommentoinut pukeutumistasi pojalleen ei niin positiiviseen sävyyn. Poika yrittää nyt väistää taas uuden "katastrofin" painostamalla sinut pukeutumaan peittävämpiin vaatteisiin.
Kysyisin mieheltä onko hänen vanhemmillaan ollut jotain huomauttamista sinun habituksestasi, vai mistä moinen huoli pukeutumisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Naruolkaiminen toppi on ihan ok ihan missä tahansa, mutta jos joku vinkkaa sinua miettimään sen sijaan jotakin muuta on lähinnä kyse siitä miten huomaavainen, kunnioittava ja kohtelias haluat olla. Kaikkien juttu ei tietenkään ole välittää muista ja silloin sitä voi rompsutella miten huvittaa missä huvittaa, joten ehkä tärkeintä on nyt näyttää millainen ihminen olet ja miten paljon jaksat välittää muiden mielipiteistä. Jos siis miehesi mielipide on sinusta älytön ja anoppi sitäkin vähempi merkitykseltään, niin sinne vaan omana itsenäsi. Älä sitten vikise, jos ette ole anopin kanssa samalla aaltopituudella. Anopilla kun on yhtä lailla oikeus suhtautua sinuun sitten, miten häntä huvittaa. Niin mestä vastaa kuin sinne huudellaan.
körttipuku? ja kyllähän ap:kin voi anopilleen sanoa miksei käytä minihameita ja meikkiä? caprit ja toppi on ihan peruspukeutumista. Ärsyttää tää että suomessa ei sais justiin mihinkään muuhun pukeutua kun siihen körttipukuun. Ap:nkin toppi on juhlavampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja siis toi mun toppi on vähän hienompi ei mitään ohuttaa trikoota. Sellainen sääntöhän on että menee niissä vaatteissa missä voi mennä omille sukulaisille eli jos toi toppi käy esim tädilleni,mummolaan tms niin sen voi laittaa
Nooo-ooo... Se on vähän kiinni millaisista ympyröistä ollaan; jos sinun Korso-Kerava-Kouvola w.t-suvussasi mummotkin kiskovat kaljaa narutopeissa, niin siitä ei seuraa että les.tadiolaisen miehesi isovanhemmat ovat riemuissaan nähdessään sinut Korson kansallispuvussa (joka kesäaikaan paljastaa enemmän kuin peittää).
minä veikkaan
-anopilla on lyhyt tumma tukka
-aina housut ei mekkoja
-ei meikkiä
-miesten vaatteet ja miehen ulkonäkö.
äitini ja tätini käyttäätoppeja ja värejä ja ovat 50v. Omassa suvussa täysin normaalia mutta ei ollaakkaa körttejä vaan mummini on venäläinen
Anoppina en ilahdu hikisistä kainaloista kahvipöydässä. Jokaisella on oikeus pukeutua niin kuin haluaa, mutta jokaisella on myös oikeus todeta, että tässä seurassa ei kaikki ole näkyvissä ja koettavissa.
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät viitsi ottaa muita huomioon lainkaan, koska se oma narutoppi on niin kovasti rakas.