Miltä näytät kun katot noin vuoden 2005 valokuvaa itsestäsi?
Itse satuin katsomaan sen ajan valokuvia itsestäni ja ihan rehellisesti sanottuna olin järkyttynyt sen ajan tyylistä. Minulla olivat samana vuonna hankitut suorakaiteen muotoiset silmälasit, joissa ovat paksut aisat sivuilla.
Sen lisäksi huomioni kiinnittyy etenkin palaneeseen ihoon kunnon aurinkorasvojen puutteen vuoksi sekä myös siihen, että niin sanotut sporttiset caprit eivät näytä nyt hyviltä hihattoman topin, kesäsandaalien ja repun kanssa.
Kommentit (29)
En usko, että minulla on siltä ajalta kuvia itsestäni. Minulla ei ylipäänsä ole itsestäni kuin ehkä 1-3 valokuvaa/vuosi ja nekin vasta ajalta 2008 => kun liityin Facebookiin. Ja sitä edeltävät ovat "vanhanaikaisia" kuvia, joista tuoreimmat ehkä vuodelta 2000. Mutta ei aavistustakaan, missä nekään ylipäänsä ovat.
Juurikin tyylittömältä. Mutta se tuli siitä, että ex-mies oli pihi. Ei ollut asiaa laittaa rahaa hiuksiin tai vaatteisiin.
Näytän surulliselta ja ahdistuneelta, nyt on hyvä olla.
Minulla ei ole yhtään valokuvaa itsestäni tuolta vuodelta. Eikä kovin monelta muultakaan vuodelta aikuisiällä.
Loppuvuodesta varsinkin näytän aika paksulta, vauva syntyi 2006 alkuvuodesta. Kulmakarvat on aika ohuet, mutta ei niin ohuet kuin 90-luvun lopulla. Tuohon aikaan tyyli alkoi olla jo enemmän klassinen kuin trendien perässä menevä, mutta äitiysvaatteissa menin sillä mitä H&M:llä oli tarjolla.
Eikö aloittajaa pelota, että hän ei nytkään näytä hyvin pukeutuneelta kun selvästi vaivaa mitä tuolloin on pukeutunut päälleen?
Hyvältä näytin ja olin tuolloin vielä hoikka, BMI 21.