Miltä näytät kun katot noin vuoden 2005 valokuvaa itsestäsi?
Itse satuin katsomaan sen ajan valokuvia itsestäni ja ihan rehellisesti sanottuna olin järkyttynyt sen ajan tyylistä. Minulla olivat samana vuonna hankitut suorakaiteen muotoiset silmälasit, joissa ovat paksut aisat sivuilla.
Sen lisäksi huomioni kiinnittyy etenkin palaneeseen ihoon kunnon aurinkorasvojen puutteen vuoksi sekä myös siihen, että niin sanotut sporttiset caprit eivät näytä nyt hyviltä hihattoman topin, kesäsandaalien ja repun kanssa.
Kommentit (29)
Olen todella hoikka ja mulla on kullanvaaleat, värjäämättömät hiukset. Katsoin rippikuvaani. Voi miksi päästin itseni lihomaan ja pilasin hiukseni :(
Lähes samalta :D Naurettavan vähän muuttunut. Vähän kauniimpi silloin kuin nyt, mutta hyvin vähän muuttunut 15 vuodessa. Tekis mieli halata ja tsempata sitä tyttöä.
Riippuu mihin aikana vuodesta otettua kuvaa katson, ennen maaliskuun puoliväliä olin erittäin raskaana, ja todella väsynyt. Vauva oli iso ja olo oli todella tukala viimeiset kuukaudet. Synnytyksen jälkeen olin vielä huonommassa kunnossa, ja kalpea. Kesällä olinkin sitten varmaan hoikimmillani mitä olen aikuisiällä ollut.
Vähän pullea mutta kaunis ja eläväinen, meneillään hyvä suhde ja kivaa seksiä.
Pullea teini pitkillä ruskeilla hiuksilla, farkuilla, hupparilla ja suorakulmiorilleillä. Nyt kapeanaamaisempi (-20kg), tyyli pysynyt samana paitsi huppari vaihtunut ohuisiin pitkähihaisiin. Olenpas tylsä. :D
Näen ujon ja masentuneen oloisen tytön. Hiukset ovat vähän pidemmät kuin nyt. Olen pukeutunut huppariin ja farkkuihin. Ilmeisesri olen halunnut sulautua seinään.
Raskausmaha, kulahtaneet vaatteet kun ei malttanut ostaa kalliita äitiysvaatteita, hiukset olivat ihan hirveät hamput.
Vierailija kirjoitti:
Tupo: katsot...
Typo siis 😂!
Olin vähän hoikempi ja hiukset olivat ohuet ja lyhyet (ei ollu hiustenpidennyksiä vielä). Sopivammat silmälasikehykset, sellaset hengettömät, ei löydy enää mistään optikolta. Kulmakarvoja ei korostettu, huulikiiltoa oli runsaasti siis semmosta hilemäistä.
Farkut oli lantiomalliset ja boot cut ja olkalaukku oli sellanen kainalomallinen.
Olin silloin hoikempi. Juuri laihduttanut ja urheilin kovaa. Muuten aika samannäköinen.
Lyhythiuksisen siloposkisen pojan vaikka olinkin yli kolmekymppinen. On tyyli hiukan muuttunut sittemmin.
Vierailija kirjoitti:
Raskausmaha, kulahtaneet vaatteet kun ei malttanut ostaa kalliita äitiysvaatteita, hiukset olivat ihan hirveät hamput.
Oliko tuohon aikaan edes kunnon äitiysvaatteita keskihintaan kaikkien saatavilla? Minulla on ainakin Nokian puhelin pöydällä.
Kuva oli saariretkeltä: Kuva näytti siltä, että olin pukenut pelastusliivin paidan alle. -20 kg se jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän hoikempi ja hiukset olivat ohuet ja lyhyet (ei ollu hiustenpidennyksiä vielä). Sopivammat silmälasikehykset, sellaset hengettömät, ei löydy enää mistään optikolta. Kulmakarvoja ei korostettu, huulikiiltoa oli runsaasti siis semmosta hilemäistä.
Farkut oli lantiomalliset ja boot cut ja olkalaukku oli sellanen kainalomallinen.
Aika kaivaa se olkalaukku takaisin koska se on taas muotia.
Ihan itseltäni, mutta 15 vuotta nuoremmalta. Kolmikymppisenä oli vielä ihan sileä iho, eikä juonteita missään, muutenkin kasvonpiirteet jotenkin vähän ryhdikkäämmät. Mutta paino ei ole pahemmin vaihdellut, eikä hiustyylikään merkittävästi muuttunut, joten mitään suurta shokkia ei aiheudu kumpaankaan suuntaan. Juu, olen tasaisen tylsä.
Näytin lapselta, vaikka olin jo 30-vuotias.
Alkoholisoitunut goottityylinen nuorukainen
Olin silloin pulleampi mutta paljon iloisempi ja sinkku, tai no tapailin.
Olin edellisenä vuonna päässyt henkisesti ja fyysisesti pahaa tekevästä suhteesta ja koetin toipua ja uskaltaa elää taas.
Tyyli oli ehkä räväkämpi, en osaa katsella pahalla.
Se tais itseasiassa olla se elämän kevät :D