Ei helevetti! Alkoholin käytöstä
Ryyppäsin viime viikon torstaina ja viime viikon lauantaina, ja sunnuntaina koko päivän niin että join aina pari kaljaa pitkin päivää. Ja eilen vielä aamupäivällä yhden kaljan ja iltapäivällä yhden, en ihan ennen nukkumaan menoa.
Ja nyt on semmonen oksettava ja läski olo koko ajan! Ihan kauheeta. Varmaan sitten olen tullut vanhaksi.
Kommentit (30)
Alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin, tuo alakuloinen itseinho voi johtua hyvinkin siitä. Korkki kiinni vaikka pariksi viikoksi, niin auttaa. :)
No tuo on kyllä vielä todella kaukana ryyppäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
No jatkuva kaljan juonti vaan ei ole hyväksi.
Yllätys?
Tuota ennen en ollut paljoa juonutkaan, mutta nyt tässä sitten enemmän noina muutamina päivinä.. Mutta kaipa tää on sitten semmosta vähän pidempiaikaista krapulaa, ei lähdekään päivässä pois.
ap
Anna mennä vaan. Kun toleranssi kasvaa, paranee olokin kuin itsestään.
Alkoholi lihottaa ja aiheuttaa pahoinvointia. Kesäisin on mukavampaa ihastella kukkia. Kukka on luonnontuote.
Vierailija kirjoitti:
sunnuntaina koko päivän niin että join aina pari kaljaa pitkin päivää
Siis joit pari kaljaa päivän aikana vai joit koko päivän juoden aina pari kaljaa kerrallaan?
Alkonarkeilla alkonarkkien ongelmat.
Pari kaljaa, jos haluaa hienostella niin ruuan kanssa viiniä tai aperitiivi, eiköhän se olo kohene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joit pari kaljaa päivän aikana vai joit koko päivän juoden aina pari kaljaa kerrallaan?
Join yhteensä silloin 6 isoa tölkkiä kaljaa ja yhden pienen. Noiden juomisen aloitin joskus iltapäivällä ja kaikkinsa olin juonut ne joskus kymmenen aikaan illalla...
ap
Vierailija kirjoitti:
Pari kaljaa, jos haluaa hienostella niin ruuan kanssa viiniä tai aperitiivi, eiköhän se olo kohene.
Siis vielä pari, vaikka eilen otin ne ns. pari? :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Join yhteensä silloin 6 isoa tölkkiä kaljaa ja yhden pienen. Noiden juomisen aloitin joskus iltapäivällä ja kaikkinsa olin juonut ne joskus kymmenen aikaan illalla...
ap
Näin sitä hämää itseään. Yli kolme litraa olutta on "pari kaljaa"...
Salli mun nauraa. Ei tuollaista 6 päkin juomista voi ryyppäämiseksi kutsua vaikka vetäisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä pari, vaikka eilen otin ne ns. pari? :)
ap
Kyllä, noin kaunis ilmakin niin nestehukkakin voi vaania :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli et ole missään vaiheessa ollut edes päihtynyt. Esim. autolla olisit voinut ajaa koko ajan.
En usko, että oireesi johtuvat alkoholista, vaan enemmänkin mielikuvasta, että "ryyppääminen" on pahaa ja syntistä. Jos et halua juoda alkoholia, niin älä juo. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Näin sitä hämää itseään. Yli kolme litraa olutta on "pari kaljaa"...
Joo laitoin join aina pari kaljaa pitkin päivää.. Ehkä vähän väärin ilmoitettu, koska aloitin niiden juomisen tosiaan vasta iltapäivällä...
ap
Oispa loma, tuli hurja jano näitä lukiessa. 9 päivää :)
Loma puolentoista viikon päästä ajattelin olla kuten ap, mutta suuremmilla määrillä :]
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Ei tuollaista 6 päkin juomista voi ryyppäämiseksi kutsua vaikka vetäisi joka päivä.
Vain suomalainen mielenmaisema koettaa päteä sillä että pystyy juomaan enemmän ja tuntee aidosti ylemmyyttä kun kaverilla ei ole niin isoa alkoholiongelmaa kuin itsellä.
Surkuhupaisaa tää kansa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen mielenmaisema koettaa päteä sillä että pystyy juomaan enemmän ja tuntee aidosti ylemmyyttä kun kaverilla ei ole niin isoa alkoholiongelmaa kuin itsellä.
Surkuhupaisaa tää kansa joskus.
Mutta ollaan rehellisiä eikä verhota sitä esimerkiksi syömiseen liittyväksi.
No jatkuva kaljan juonti vaan ei ole hyväksi.
Yllätys?