Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka asut yksiössä Helsingissä, kuvaile ikkunasta avautuva näkymäsi

Vierailija
25.05.2020 |

T asunnonvaihtaja

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy meri, puita ja sillan toisella puolella tori. Tykkään, hyvä vanha talo keskustan alueella ja hienot näköalat :)

Vierailija
2/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää metsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mut mulla on 4h ja k Ullanlinnassa parhaalla paikalla :)

Vierailija
4/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikenttä, silta, iso tie rekkoineen, meri, puita, ihmisiä, iso ja hieno taideteos, rumankaunis naapurikaupuginosa.

Vierailija
5/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23m2 ja merta katsellaan täälläkin. Sanon aina, että sisällä ei oo kauheesti tilaa, mutta ulkona sitäkin enemmän :D Hyvä kämppä, riittää yhdelle loistavasti, talossa asialliset äänieristykset. Mikäs tässä.

Vierailija
6/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just muutin yksiöstä kaksioon kun muutettiin yhteen miehen kanssa, mutta mun yksiöstä siis näkyi puiden latvoja ja taivasta, oli niin korkealla. Toki kun ikkunan avasi ja kurkkasi ulos niin kävelytie näkyi siellä alhaalla ja osa koirapuistoa. 

Vierailija
7/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntyjä ja lehtipuita. Jokunen kerrostalo ja vähän tietä. Kivat on näkymät.

Vierailija
8/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku lantasaappaiden yleinen harrastus kun muutakaan ei ole,niin pyöriä talonsa huoneesta toiseen kyttäämästä ikkunasta ulos? Mua ei ainakaan kaupunkilaisena kiinnosta vitt*akaan mitä sieltä ikkunasta näkyy. Ikkunan tehtävä on tuoda valoa asuntoon ei muuta. Mä katon korkeintaan ikkunasta millainen sää siellä on ennen kuin poistun ulos. Muutakin tekemistä löytyy kuin ikkunalla seisominen ja naapurien/ jonkun saat*nan pusikon kyttääminen.

Vierailija
9/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso sisäpiha. Isoja vanhoja puita, leikkipaikka, nurmikkoa. Sivuilla ja takana samanlaiset talot kuin missä itse asun.

Vierailija
10/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikkunasta 1. kerroksesta näkyy takapihan pystymetsä. Mutta metsän läpi suoraan mun ikkunan edestä menee lenkkipolku joka oikaisee kauppaan. Kyseinen polku on aktiivisesti ihmisten käytössä. Kun pidän kaihtimia auki, voin katsella päivällä ohi kulkevia ihmisiä ja juoda kahvia. Välillä ohi kävelee joku tosi komea mies ja tekisi mieli hakata ikkunaan mutta en tietenkään voi :D

Vierailija
11/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku lantasaappaiden yleinen harrastus kun muutakaan ei ole,niin pyöriä talonsa huoneesta toiseen kyttäämästä ikkunasta ulos? Mua ei ainakaan kaupunkilaisena kiinnosta vitt*akaan mitä sieltä ikkunasta näkyy. Ikkunan tehtävä on tuoda valoa asuntoon ei muuta. Mä katon korkeintaan ikkunasta millainen sää siellä on ennen kuin poistun ulos. Muutakin tekemistä löytyy kuin ikkunalla seisominen ja naapurien/ jonkun saat*nan pusikon kyttääminen.

Ikunasta uloskatselu vie tärkeää aikaa päihteidenkäytöltäsi?

Vierailija
12/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kysyttiin helsinkiläisten näkymiä. Mikäs itse olet, jos helsinkiläiset on lantasaappaita?

Hyvää yötä, koita kestää itteäs,

T. Stadissa asuva, joka lähetti viestin nro. neljä

Vierailija
13/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunasta katteleminen on hauskempaa kuin sun harrastukses eli ittensä nolaaminen Vauva.fillä.

Ja asiaan; mun  ikkunasta näkyy puisto ja taivasta, jos vähän kurottaa, näkee myös merelle.

Vierailija
14/14 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tähän kirjoita kaikki ne joilla on kiva näkymä kuten minullakin Aurinkolahdesta merinäkymällä. hyvien kulkuyhteyksien vieressä.