Sinä, joka asut yksiössä Helsingissä, kuvaile ikkunasta avautuva näkymäsi
Kommentit (14)
Ohis, mut mulla on 4h ja k Ullanlinnassa parhaalla paikalla :)
Nurmikenttä, silta, iso tie rekkoineen, meri, puita, ihmisiä, iso ja hieno taideteos, rumankaunis naapurikaupuginosa.
23m2 ja merta katsellaan täälläkin. Sanon aina, että sisällä ei oo kauheesti tilaa, mutta ulkona sitäkin enemmän :D Hyvä kämppä, riittää yhdelle loistavasti, talossa asialliset äänieristykset. Mikäs tässä.
Mä just muutin yksiöstä kaksioon kun muutettiin yhteen miehen kanssa, mutta mun yksiöstä siis näkyi puiden latvoja ja taivasta, oli niin korkealla. Toki kun ikkunan avasi ja kurkkasi ulos niin kävelytie näkyi siellä alhaalla ja osa koirapuistoa.
Mäntyjä ja lehtipuita. Jokunen kerrostalo ja vähän tietä. Kivat on näkymät.
Onko tämä joku lantasaappaiden yleinen harrastus kun muutakaan ei ole,niin pyöriä talonsa huoneesta toiseen kyttäämästä ikkunasta ulos? Mua ei ainakaan kaupunkilaisena kiinnosta vitt*akaan mitä sieltä ikkunasta näkyy. Ikkunan tehtävä on tuoda valoa asuntoon ei muuta. Mä katon korkeintaan ikkunasta millainen sää siellä on ennen kuin poistun ulos. Muutakin tekemistä löytyy kuin ikkunalla seisominen ja naapurien/ jonkun saat*nan pusikon kyttääminen.
Iso sisäpiha. Isoja vanhoja puita, leikkipaikka, nurmikkoa. Sivuilla ja takana samanlaiset talot kuin missä itse asun.
Mun ikkunasta 1. kerroksesta näkyy takapihan pystymetsä. Mutta metsän läpi suoraan mun ikkunan edestä menee lenkkipolku joka oikaisee kauppaan. Kyseinen polku on aktiivisesti ihmisten käytössä. Kun pidän kaihtimia auki, voin katsella päivällä ohi kulkevia ihmisiä ja juoda kahvia. Välillä ohi kävelee joku tosi komea mies ja tekisi mieli hakata ikkunaan mutta en tietenkään voi :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku lantasaappaiden yleinen harrastus kun muutakaan ei ole,niin pyöriä talonsa huoneesta toiseen kyttäämästä ikkunasta ulos? Mua ei ainakaan kaupunkilaisena kiinnosta vitt*akaan mitä sieltä ikkunasta näkyy. Ikkunan tehtävä on tuoda valoa asuntoon ei muuta. Mä katon korkeintaan ikkunasta millainen sää siellä on ennen kuin poistun ulos. Muutakin tekemistä löytyy kuin ikkunalla seisominen ja naapurien/ jonkun saat*nan pusikon kyttääminen.
Ikunasta uloskatselu vie tärkeää aikaa päihteidenkäytöltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän kysyttiin helsinkiläisten näkymiä. Mikäs itse olet, jos helsinkiläiset on lantasaappaita?
Hyvää yötä, koita kestää itteäs,
T. Stadissa asuva, joka lähetti viestin nro. neljä
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta katteleminen on hauskempaa kuin sun harrastukses eli ittensä nolaaminen Vauva.fillä.
Ja asiaan; mun ikkunasta näkyy puisto ja taivasta, jos vähän kurottaa, näkee myös merelle.
Eiköhän tähän kirjoita kaikki ne joilla on kiva näkymä kuten minullakin Aurinkolahdesta merinäkymällä. hyvien kulkuyhteyksien vieressä.
Mulla näkyy meri, puita ja sillan toisella puolella tori. Tykkään, hyvä vanha talo keskustan alueella ja hienot näköalat :)