Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hukutti elävän kyyn viinaan - kuvasi pitkän kuolinkamppailun someen

Vierailija
25.05.2020 |

Että tällaista Pohjois-Karjalassa. Miten kukaan voi saada kiksejä siitä, että katsoo kun eläin kärsii ja sitten kuolee?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb8dabce-6f4d-4a8a-8d3a-3aef1f2fbc88

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, onhan tuo kamalaa, mutta eipä mennyt ihan putkeen kyllä muutamalla lynkkaajavalopäälläkään. Nämä alkoivat haukkua tämän rääkkääjän TYÖNANTAJAA ja kirjoittivat nettiarvosteluja, että aikovat boikotoida yritystä, jossa tämä mies on töissä. Ihan kuin tämä työnantaja tai yritys olisi jotenkin vastuussa, mitä työntekijä vapaa-ajallaan tuuttaa nettiin. Ja vielä kirsikkana kakun päällä, kun tämä työnantaja/ yrittäjä sitten sunnuntaina vapaallaan vastasi näihin negatiivisiin kommentteihin täysin asiallisesti ja kopioi tämän saman vastauksen useampaan haukkumiskommenttiin, siitäkin alkoi vielä nillitys, kun jokaiselle ei laadittu personoitua vastausta vaan kehtattiin copypastata se sama vastaus. Ihan kuin sillä työnantajalla ei olisi sunnuntaina mitään muuta tekemistä kuin selitellä työntekijänsä tekemisiä (joista ei edes tiennyt) ja vääntää jokaiselle yksilöllinen vastaus. 

Joskus vain loppuu usko ihmiskuntaan. 

Ihan oikein.

Että oliko työnantajalla jotain tärkempääkin tekemistä ja ihan sunnuntaina. Elävä olento KITUI ja menetti henkensä vs. pomolta jäin sunnuntai pullakahvut juomatta. HUI

En minäkään haluaisi että tuollainen saasta on firman mainetta pilaamassa. Ihmisillä/asikkailla on oikeus äänestää jaloillaan.

Tätä tapahtuu ihan joka tasolla jos joku väärä henkilö on töissä niin firmaa boikotoidaan. Kuka haukkuu kodittomia ihmisroskaksi niin menettää Mehiläisessä työnsa, kuka yritys mainostaa m_v niin asiakkaat kaikkoaa jne jne.

Vierailija
22/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevatko eläimet humalaan? Onko mitenkään mahdollista että kyy oli ollut aika huumattu eikä tuntenut niin paljon tuskaa? Toivon että loppu olisi olut armollinen. Kellekään ei saa aiheuttaa turhaa tuskaa.

Siat tulee ainakin, koskenkorvaa korvaan ja kohta siat ihan samassa kunnossa kuin ihminen reilun kirkkailla läträilyn jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa kun joku samanlainen juntti ärsytti soidinaikaan metsoa ja sai siinä kukkotappelussa kakkossijan. Kyllä suomalainen voittaa aina, eiku?

Vierailija
24/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä mökillä tapoin muutaman käärmeen, yhden hukutin järveen.

Vierailija
25/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ajateltuun:

Tulisipa se maailmanloppu niin loppuisi se kärsimys

Vierailija
26/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein.

Että oliko työnantajalla jotain tärkempääkin tekemistä ja ihan sunnuntaina. Elävä olento koitui ja menetti henkensä vs. pomolta jäin sunnuntai pullakahvut juomatta. HUI

En minäkään haluaisi että tuollainen saasta on firman mainetta pilaamassa. Ihmisillä/asikkailla on oikeus äänestää jaloillaan.

Tätä tapahtuu ihan joka tasolla jos joku väärä henkilö on töissä niin firmaa boikotoidaan. Kuka haukkuu kodittomia ihmisroskaksi niin menettää Mehiläisessä työnsa, kuka yritys mainostaa m_v niin asiakkaat kaikkoaa jne jne.

Oletko ihan pelle? Yrittäjänä minä juon pullakahvit enkä yhden kyyn takia vastaisi lumihiutaleille mitään. Poikotoikaa vaan, teillä kuitenkaan ole rahaa palveluitani ostaa.

Vierailija
27/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla sairas päästäni, kun ei tämä hetkauttanut. En itse tekisi noin, mutta en kyllä koe järjetöntä raivoakaan asiasta. Lapsena olen esimerkiksi nähnyt, kun kyyltä katkaistaan lapiolla pää eikä siitä tullut traumoja, olin vain onnellinen, ettei se ehtinyt puremaan äitiäni.

Naapurin lapset tappavat muurahaisia pihalla joka päivä, pitäisikö mun nyt pahoittaa tästä mieleni? Vai miten tää homma nykyisin menee?

Vierailija
28/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein.

Että oliko työnantajalla jotain tärkempääkin tekemistä ja ihan sunnuntaina. Elävä olento koitui ja menetti henkensä vs. pomolta jäin sunnuntai pullakahvut juomatta. HUI

Oletko ihan pelle? Yrittäjänä minä juon pullakahvit enkä yhden kyyn takia vastaisi lumihiutaleille mitään. Poikotoikaa vaan, teillä kuitenkaan ole rahaa palveluitani ostaa.

😂

Vierailija
29/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla sairas päästäni, kun ei tämä hetkauttanut. En itse tekisi noin, mutta en kyllä koe järjetöntä raivoakaan asiasta. Lapsena olen esimerkiksi nähnyt, kun kyyltä katkaistaan lapiolla pää eikä siitä tullut traumoja, olin vain onnellinen, ettei se ehtinyt puremaan äitiäni.

Naapurin lapset tappavat muurahaisia pihalla joka päivä, pitäisikö mun nyt pahoittaa tästä mieleni? Vai miten tää homma nykyisin menee?

On eri asia telottaa kuin kiduttaa.

Vierailija
30/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän asialla oli eräs helsinkiläinen hipsteri, joka oli vain kavereilla kylässä pohjois-karjalassa. Lapsi vieressä ei ollut oma. Eikä tyyppi ole edes sdp:n edustaja kunnanvaltuustossa.

Vierailija
31/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Pohjois-Karjalaa tämä kyyn kidutusmurha tapahtui?

Vierailija
32/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nautin, kun eläintä kidutetaan! Tosi kiva!

Vierailija
33/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. Ei yllätä

Lesbo sai naisseisokin :P

Vierailija
34/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispa*ka taas vauhdissa. Mistä näitä sekopäitä riittää? Ja lapselle näytetty hienoa esimerkkiä? Sanaton. Jälleen.

Vierailija
35/41 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan edes haluaa sinun palveluita ostaa. Siinä ei ole rahalla mitään tekemistä. Mutta mikäli tuo kuvitelma antaa sinulle jotain kuviteltua ylemmyydentuntoa, niin usko vain siihen.

Vierailija
36/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnasta ei ole tietoa, mutta vahva veikkaus, että Ilomantsin suunnalla on kyläilty. Ehkä selviää käräjillä.

Vierailija
37/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painotetaan sukupuolta?

Vierailija
38/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä rikoshan tuo on.

Vierailija
39/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on kyy käärmeen hukuttamisella viinaan? Käärme kuoli hapenpuutteeseen. En sääli käärmettä tippaakaan. Kyykäärmeitä voisi pyydystää ja hukuttaa pirtuun. Myytäväksi pulloissa matkamuistoiksi turisteille.

Vierailija
40/41 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli kyykäärmeitä yhtään - läheiseni sai joitakin vuosia sitten kyynpureman, joka oli erittäin kivulias - mutta lopettamisen pitäisi tapahtua nopeasti ja tuskattomasti, esimerkiksi listimällä käärmeen pää painavalla esineellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi