Mies hukutti elävän kyyn viinaan - kuvasi pitkän kuolinkamppailun someen
Että tällaista Pohjois-Karjalassa. Miten kukaan voi saada kiksejä siitä, että katsoo kun eläin kärsii ja sitten kuolee?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb8dabce-6f4d-4a8a-8d3a-3aef1f2fbc88
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko eläimet humalaan? Onko mitenkään mahdollista että kyy oli ollut aika huumattu eikä tuntenut niin paljon tuskaa? Toivon että loppu olisi olut armollinen. Kellekään ei saa aiheuttaa turhaa tuskaa.
Siat tulee ainakin, koskenkorvaa korvaan ja kohta siat ihan samassa kunnossa kuin ihminen reilun kirkkailla läträilyn jälkeen.
Ei ole kauaa kun joku samanlainen juntti ärsytti soidinaikaan metsoa ja sai siinä kukkotappelussa kakkossijan. Kyllä suomalainen voittaa aina, eiku?
Toissa kesänä mökillä tapoin muutaman käärmeen, yhden hukutin järveen.
Joskus tulee ajateltuun:
Tulisipa se maailmanloppu niin loppuisi se kärsimys
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein.
Että oliko työnantajalla jotain tärkempääkin tekemistä ja ihan sunnuntaina. Elävä olento koitui ja menetti henkensä vs. pomolta jäin sunnuntai pullakahvut juomatta. HUI
En minäkään haluaisi että tuollainen saasta on firman mainetta pilaamassa. Ihmisillä/asikkailla on oikeus äänestää jaloillaan.
Tätä tapahtuu ihan joka tasolla jos joku väärä henkilö on töissä niin firmaa boikotoidaan. Kuka haukkuu kodittomia ihmisroskaksi niin menettää Mehiläisessä työnsa, kuka yritys mainostaa m_v niin asiakkaat kaikkoaa jne jne.
Oletko ihan pelle? Yrittäjänä minä juon pullakahvit enkä yhden kyyn takia vastaisi lumihiutaleille mitään. Poikotoikaa vaan, teillä kuitenkaan ole rahaa palveluitani ostaa.
Mä taidan olla sairas päästäni, kun ei tämä hetkauttanut. En itse tekisi noin, mutta en kyllä koe järjetöntä raivoakaan asiasta. Lapsena olen esimerkiksi nähnyt, kun kyyltä katkaistaan lapiolla pää eikä siitä tullut traumoja, olin vain onnellinen, ettei se ehtinyt puremaan äitiäni.
Naapurin lapset tappavat muurahaisia pihalla joka päivä, pitäisikö mun nyt pahoittaa tästä mieleni? Vai miten tää homma nykyisin menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein.
Että oliko työnantajalla jotain tärkempääkin tekemistä ja ihan sunnuntaina. Elävä olento koitui ja menetti henkensä vs. pomolta jäin sunnuntai pullakahvut juomatta. HUI
En minäkään haluaisi että tuollainen saasta on firman mainetta pilaamassa. Ihmisillä/asikkailla on oikeus äänestää jaloillaan.
Tätä tapahtuu ihan joka tasolla jos joku väärä henkilö on töissä niin firmaa boikotoidaan. Kuka haukkuu kodittomia ihmisroskaksi niin menettää Mehiläisessä työnsa, kuka yritys mainostaa m_v niin asiakkaat kaikkoaa jne jne.
Oletko ihan pelle? Yrittäjänä minä juon pullakahvit enkä yhden kyyn takia vastaisi lumihiutaleille mitään. Poikotoikaa vaan, teillä kuitenkaan ole rahaa palveluitani ostaa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla sairas päästäni, kun ei tämä hetkauttanut. En itse tekisi noin, mutta en kyllä koe järjetöntä raivoakaan asiasta. Lapsena olen esimerkiksi nähnyt, kun kyyltä katkaistaan lapiolla pää eikä siitä tullut traumoja, olin vain onnellinen, ettei se ehtinyt puremaan äitiäni.
Naapurin lapset tappavat muurahaisia pihalla joka päivä, pitäisikö mun nyt pahoittaa tästä mieleni? Vai miten tää homma nykyisin menee?
On eri asia telottaa kuin kiduttaa.
Tässähän asialla oli eräs helsinkiläinen hipsteri, joka oli vain kavereilla kylässä pohjois-karjalassa. Lapsi vieressä ei ollut oma. Eikä tyyppi ole edes sdp:n edustaja kunnanvaltuustossa.
Missäpäin Pohjois-Karjalaa tämä kyyn kidutusmurha tapahtui?
Ai kun nautin, kun eläintä kidutetaan! Tosi kiva!
Vierailija kirjoitti:
Mies. Ei yllätä
Lesbo sai naisseisokin :P
Ihmispa*ka taas vauhdissa. Mistä näitä sekopäitä riittää? Ja lapselle näytetty hienoa esimerkkiä? Sanaton. Jälleen.
Tuskin kukaan edes haluaa sinun palveluita ostaa. Siinä ei ole rahalla mitään tekemistä. Mutta mikäli tuo kuvitelma antaa sinulle jotain kuviteltua ylemmyydentuntoa, niin usko vain siihen.
Paikkakunnasta ei ole tietoa, mutta vahva veikkaus, että Ilomantsin suunnalla on kyläilty. Ehkä selviää käräjillä.
Mitä väliä on kyy käärmeen hukuttamisella viinaan? Käärme kuoli hapenpuutteeseen. En sääli käärmettä tippaakaan. Kyykäärmeitä voisi pyydystää ja hukuttaa pirtuun. Myytäväksi pulloissa matkamuistoiksi turisteille.
En sääli kyykäärmeitä yhtään - läheiseni sai joitakin vuosia sitten kyynpureman, joka oli erittäin kivulias - mutta lopettamisen pitäisi tapahtua nopeasti ja tuskattomasti, esimerkiksi listimällä käärmeen pää painavalla esineellä.