Parisuhde & kimppakiva
Kuvittele, että olet ollut puolisosi kanssa yhdessä 10 vuotta, ei lapsia. Puolisosi ehdottaa kimppakivaa. Jätätkö heti sen sian vai suostutko kokeilemaan?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne lapset tähän liittyy? Onks tää taas joku velatrolli?
No ei vaan ole niitä lapsia. Kaksi aikuista ihmistä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on oleellista tämän asian kannalta? Perustele.
Jos saan itse valita uroon siihen kimppaan niin olen onnesta soikeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä kimpat vaikuttaa parisuhteen dynamiikkaan. Siellä on selän takana säätämistä sen toisen kanssa. Parisuhde ei enää kiinnosta, miestä, tapailee naista yksinään ja kohta et tiedä mitään puolisosi elämästä. Tämä siis niin jos on kaksi naista. Muulla tapaa en itse ole koittanut kun miehet ei saanut koskea eikä edes katsoa muutenkaan. Jokatapauksessa erohan noissa tulee. Niin varmaan ap sitä tuossa tarkoitti, että eron riski on aina, koska eihän sitä oikeasti tiedä toisen motiiveista. Luultavammin toinen pettää jo valmiiksi ja kimpan ehdottaminen on vain homman laajentamista kotiin. Tai ainakin kahdessa suhteessa minulla on ollut niin. On vain kyllästynyt puolisoon ja haluaa luvalla panna jotain muuta.
Ilman muuta, jos tosiaan itse saan valita miehen joka kanssamme kolmanneksi pyöräksi tulee!
Huonot vaihtoehdot. Ei ole pakko heti erota, jos toinen ehdottaa jotain inhottavaa ja pelottavaa. Siitä voi päästä yli. Minä en lopulta päässyt, kun ehdottelu vain jatkui. Äärimmäisen ahdistavaa, kimppauhkasta tuli minulle loppuelämän painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä kimpat vaikuttaa parisuhteen dynamiikkaan. Siellä on selän takana säätämistä sen toisen kanssa. Parisuhde ei enää kiinnosta, miestä, tapailee naista yksinään ja kohta et tiedä mitään puolisosi elämästä. Tämä siis niin jos on kaksi naista. Muulla tapaa en itse ole koittanut kun miehet ei saanut koskea eikä edes katsoa muutenkaan. Jokatapauksessa erohan noissa tulee. Niin varmaan ap sitä tuossa tarkoitti, että eron riski on aina, koska eihän sitä oikeasti tiedä toisen motiiveista. Luultavammin toinen pettää jo valmiiksi ja kimpan ehdottaminen on vain homman laajentamista kotiin. Tai ainakin kahdessa suhteessa minulla on ollut niin. On vain kyllästynyt puolisoon ja haluaa luvalla panna jotain muuta.
Kuulostat aika traumatisoituneelta ja katkeralta ihmiseltä. Seksissä ei tarvitse tehdä mitään, mitä ei satu itse haluamaan. Ei yksin eikä yhdessä kenenkään toisen kanssa. Eri ihmiset tykkäävät eri asioista, eikä sinun tarvitse haluta kaikkea sellaista, mitä joku toinen sattuu haluamaan. Jos yksi haluaa panna 100:n ihmisen kanssa orgioissa, ja toinen ei halua panna kenenkään kanssa, niin kummassakaan ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa vastata kysyttyyn kysymykseen, mee pois.
Ei mitään noista. Jos mies ehdottaisi, sanoisin sille että älä horise paskaa. Not gonna happen. Ei mun sitä jättää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet tajuaisivat, kuinka moni nainen näin ajattelee, niin parisuhteita ei ikinä syntyisi.
Missä kieltävä vaihtoehto ilman kummempia sanktioita? Ei toinen ole ajatustenlukija, joten kysymällä selviää innostaisiko toistakin jokin asia. Minä vaan naurahtaisin idealle ja asia jäisi siihen.
Mulla sama kokemus kuin tuolla, jota traumatisoituneeksi jo ehti joku haukkua. Kimppakivan ehdottaminen on kahdessa tapauksessa myös minun kokemusteni mukaan (ja ne kaksi ovat ainoita kokemuksiani asiasta) liittynyt pettämiseen. Toisessa tapauksessa ehdottaja oli jo ollut tämän kolmannen osapuolen kanssa eli pettänyt, ja toisessa tapauksessa ehdottajasta ja kolmannesta osapuolesta tuli pari ja alkuperäiselle parille tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vastata kysymykseen, joka on selkeä trolli. Mutta en silti mene pois, vaan paljastan trollin housut kintuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet tajuaisivat, kuinka moni nainen näin ajattelee, niin parisuhteita ei ikinä syntyisi.
En ymmärrä tätä kommenttia. Siis jos miehet tajuisi että naiset ajattelee mitä? Että naiset ajattelee kimppakivan kahden miehen kanssa voivan olla ok? Varmaan puolet niistä miehistä jotka ehdottaa kimppakivaa ehdottaa nimenomaan kahta miestä, koska on todella yleinen fantasia nähdä oman naisensa nauttivan ja saavan kovaa kyytiä.
Tai sitten tarkoitit jotain muuta ja en edelleen ymmärrä miksi se estäisi parisuhteiden synnyn.
Kannattaa testata. Itse ollut kokoonpanolla 2n + 1m ja oli ihan hyvä. Parisuhde päättyi lopulta, mutta ei tähän - se kokemus paransi vaan seksielämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi joko rakastaa naisia, tai ymmärtää heitä. Se alkuperäinen punainen pilleri.
Jos vaimo ehdottaisi, suostuisin heti. Oli sitten kyseessä 2m+1n, 2n+1m tai 2m+2n.