Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja lihava keski-ikäinen nainen

Vierailija
25.05.2020 |

Rinnat roikkuu, läskit roikkuu, selluttia löytyy, on jalkavamma yms. Mieheni ei enää kiihotu lainkaan minusta. Kannattaisiko lopettaa seksin yrittäminen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt jotakin?

Vierailija
2/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on kuitenkin enemmän henkinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata lopettaa tietenkään.  Minkälainen on sun miehesi? Vaikea neuvoa tai sanoa mitään, kun ei tiedä suhteesta. Siitä vaan mm. keskustelua ensin..

Vierailija
4/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä usko. Miehen tosi vaikea saada erektiota ja jos sen saa niin kovana se ei pysy.

Vierailija
5/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata lopettaa tietenkään.  Minkälainen on sun miehesi? Vaikea neuvoa tai sanoa mitään, kun ei tiedä suhteesta. Siitä vaan mm. keskustelua ensin..

Vähän yli nelikymppinen, hoikka, terve, ei käytä alkoholia, ei tupakoi. Ei saa enää kanssani erektiota ja jos saa se loppuu alkuunsa.

Vierailija
6/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä usko. Miehen tosi vaikea saada erektiota ja jos sen saa niin kovana se ei pysy.

Mutta ei se välttämättä sun ulkonäöstä johdu?

Vierailija
7/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi jutella asiasta? Toisaalta täytyy näin nelikymppisenä sanoa, että on jännää nähdä miten iso osa naisista ja miehistä näyttää täydellisesti luovuttavan itsestään huolehtimisen tässä iässä. Yritä nyt siinä sitten kiihottua...

Vierailija
8/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi jutella asiasta? Toisaalta täytyy näin nelikymppisenä sanoa, että on jännää nähdä miten iso osa naisista ja miehistä näyttää täydellisesti luovuttavan itsestään huolehtimisen tässä iässä. Yritä nyt siinä sitten kiihottua...

Minä olen ollut tällainen jo parikymmentä vuotta ja roikkumaan tissit, nahat yms jäisi jos laihduttaisin. Samoin jalkavamma ei katoa. Mies vaan ei ole ennen kärsinyt tuollaisista erektiohäiriöistä kun nyt muutaman kuukauden.

Vierailija
9/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut tällainen jo parikymmentä vuotta ja roikkumaan tissit, nahat yms jäisi jos laihduttaisin. Samoin jalkavamma ei katoa. Mies vaan ei ole ennen kärsinyt tuollaisista erektiohäiriöistä kun nyt muutaman kuukauden.

No niin eli vika ei ole sinussa. Mies lääkäriin, erektiohäiriö voi olla oire jostain muusta, vaikka olisi kuinka hyvät elämäntavat omaava mies.

Vierailija
10/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se erektiohäiriö sinusta johdu!

Vierailija
11/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin eli vika ei ole sinussa. Mies lääkäriin, erektiohäiriö voi olla oire jostain muusta, vaikka olisi kuinka hyvät elämäntavat omaava mies.

Kun ei se suostu menemään. Muista syistä kyllä menee lääkäriin mutta ei tästä syystä.

Vierailija
12/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se suostu menemään. Muista syistä kyllä menee lääkäriin mutta ei tästä syystä.

Onhan siinä muuta syytä kerrakseen, voi mennä ihan terveystarkastukseen. Vaimollakin ilmeni sydänongelmia vaikka on tervetapainen 4-kybänen. Ja jos oireesta mainitsee niin saa siniset pillerit. Kuulemma ovat seisokkiin tehokkaita apuja.

Vierailija
13/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaljamaha,puolikalju kaljan juoja hyvin mätsää

Vierailija
14/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se erektiohäiriö voi sinusta johtua. Pitäiskö aktivoitua asian edessä ja keskustella ihan rehellisesti? Mikään ei estä aloittamasta elämäntaparemonttia myöskään.

Vierailija
15/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se erektiohäiriö voi sinusta johtua. Pitäiskö aktivoitua asian edessä ja keskustella ihan rehellisesti? Mikään ei estä aloittamasta elämäntaparemonttia myöskään.

Eihän se estäkään mutta silti rintani roikkuvat napaan asti, on roikkuvaa nahkaa, jalka toispuoleinen yms eli varmaan meidän tapauksessa kannattaa lopettaa seksin harrastamisen yrittäminen.

Vierailija
16/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole enää seksikäs, niin onko ns pakko vaan harrastaa seksiä? Tuntuu, että mies yrittää nyt kovasti kun nämä häiriöt alkoivat. Silloin vielä kun sai erektion halusi harvemmin seksiä.

Vierailija
17/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se estäkään mutta silti rintani roikkuvat napaan asti, on roikkuvaa nahkaa, jalka toispuoleinen yms eli varmaan meidän tapauksessa kannattaa lopettaa seksin harrastamisen yrittäminen.

Oletko kokeillut antaa miehellesi suuseksiä? Tai sitten hieroa hänen kaluaan rinnoillasi, sinulla kun tuntuu olevan ns. luonnolliset edellytykset homman eli isot, pehmeät tissit. Kyllä noilla keinoilla pitäisi ukon kuin ukon kepin kovettua.

Vierailija
18/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut antaa miehellesi suuseksiä? Tai sitten hieroa hänen kaluaan rinnoillasi, sinulla kun tuntuu olevan ns. luonnolliset edellytykset homman eli isot, pehmeät tissit. Kyllä noilla keinoilla pitäisi ukon kuin ukon kepin kovettua.

Olen toki ja kyllä se kovettuukin. Sitten kun se menee pilluun, se veltostuu heti.

Vierailija
19/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toki ja kyllä se kovettuukin. Sitten kun se menee pilluun, se veltostuu heti.

Ai, ikävä kuulla... :|

Itse olen kova tissimies, ja ainakin itselläni auttaa satunnaisiin lerpahtamisiin kun alan vain leipoa ja hyväillä vaimon rintoja rakastelun aikana ja katsella, kuinka ne liikkuvat kun vellon niitä. En tiedä yhtään mistä miehesi tykkää, mutta ainakin itse olisin ihan innoissani pehmeistä riippuvista rinnoistasi. :)

Vierailija
20/23 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ikävä kuulla... :|

Itse olen kova tissimies, ja ainakin itselläni auttaa satunnaisiin lerpahtamisiin kun alan vain leipoa ja hyväillä vaimon rintoja rakastelun aikana ja katsella, kuinka ne liikkuvat kun vellon niitä. En tiedä yhtään mistä miehesi tykkää, mutta ainakin itse olisin ihan innoissani pehmeistä riippuvista rinnoistasi. :)

Ennen ne auttoivat vaan ei enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän