Tom Cruisen ja Kartie Holmesin vauvaa ei ole olemassakaan!
This week' s US Magazine poses the question, " Where is Suri Cruise?" It is three months after her birth and Baby Suri has yet to make her public debut. We' ve already seen Grier, Shiloh, and Kingston out and about (or at least photographed) but there has been no Suri sightings at all.
According to the article, not only has the public not seen Suri, but neither have many of the couples friends. A source says Tom Cruise and Katie Holmes have yet to show her off to fellow Scientologists John Travolta, Kelly Preston and Lisa Marie Presley.
Right after her birth, their were rumors of negotiations with all of the typical publications and photo agency WireImage approached multiple outlets (including Us) with the news that it would be offering pictures of Suri for auction only to have the auction pulled prior to taking place.
Hmmm.... it all seems just a little odd!
Kommentit (159)
Nääs kun mua vaivaa jokin siinä Katiessa ja mietin että mikä. Tulin siihen tulokseen, että Katiesta ei ikinä näe kuvia yksin, aina on se jokerinaama siinä vieressä irvistyksineen.
elää niin kovin Tompan kautta. Niinhän se oli se exänsäkin Nicole Kidman, jonka kanssa vuosia oli, jotenkin " kumma" vai mitä, Tompan kanssa ollessaan? Mä luulen että kaikki johtuu siitä että Tomppa on mustasukkainen ja pitää naistaan otteessaan. Naisella tuskin saa olla juurikaan omia ystäviä, harrastuksia jne. Lisäksi on annettava hyvää kuvaa ulkomaailmaan. Hymyiltävä hertaisesti, oltava edustava jne. On taivuttava Tompan skientoihin ym.
Mä luulen että Katiekin oikeasti tykkäisi antaa avoimempia haastetteluja ja ei tykkää aina siitä että pitää hymyillä ja ollan tyyli-ikoni ja onnellisen näköinen. Varmasti Tomppa toisaalta pitää hänestä hyvää huolta mutta tuo miten rajoittunutta elämä on hänen kanssa ja vielä se scientologiahömppä...
Vierailija:
olla niin fiksuja, että haluavat viimeiseen asti suojata pienokaisensa kameroilta ja julkisuudelta?Ehkä kyse onkin vain siitä, etteivät tahdo lastaan riepoteltavan julkisuudessa?
kuvattu SALAA monet kerrat 1kk aikana, Surista ei olla saatu MITÄÄN 3 kuukauteen. Tässä ON jotain outoa todellakin.
Vierailija:
minäkään en halunnut ketään " ylimääräistä" vierasta meille ekaan 3kk... kävi meillä porukat,anoppi ym mut ei tod. mitkään kaukaisemmat kaverit tmv + et synntys (ja raskaus) oli aika rankka ja mulla meni 6kk (!!!) toipua siitä kokonaan... oli aika vähissä vierailut ym " näyttääntymiset" ... mikäs siitä katiesta tekis sen erikoisemman...??
se olisi olemassa. Pelottvaa mutta totta. Outoa vaan että kyllähän kaikki lopulta selviää tavalla tai toisella, miksi venyttää ja vanuttaa asiaa...?
Juuri senhän takia Brangelinakin antoi kuvauttaa lapsensa (kuten muutkin julkut) jotta itse pystyisivät kontrolloimaan kuka saa ekat kuvat ja minne rahat menee. Bradkin sanoi haastattelussa että tietää vallan hyvin että vauva olisi kuitenkin pian kuvattu (salaa) joten halusivat itse päättää kuka kuvaa ja kenelle annetaan siitä rahat.
voi millään hyväksyä? Ei kai mitään lapsentappoa vaan tapahdu?
Lehdet eivät halua maksaa Suri Cruisen kuvista
29.06.2006 14:30 · Viihdeuutiset
Tom Cruisen ja Katie Holmesin äskettäin syntynyt tytär Suri Cruise ei kiinnosta mediaa läheskään yhtä paljon kuin esimerkiksi Angelina Jolien ja Brad Pittin esikoinen, jonka ensimmäisistä kuvista maksettiin miljoonia dollareita.
Suri Cruisen kuvia ei ole vielä mediassa näkynyt, mutta syynä ei ole perheen suojeleminen, vaan se, että lapsen kuvat eivät ole kiinnostaneet lehtiä niin paljon, että ne olisivat valmiit maksamaan niiden yksinoikeudesta. Lapsesta otettiin äskettäin ensimmäinen virallinen kuvasarja, jota tarjottiin useille julkkislehdille ja WireImage-kuvatoimistolle, mutta yksikään julkaisu ei halunnut maksaa kuvista, yhdysvaltalainen Fox News uutisoi.
Kuvia on tähän mennessä kaupattu tuloksetta ainakin People, US Weekly, Star ja In Touch -lehdille. Seuraavaksi kuvista tullaan ilmeisesti järjestämään jonkinlainen huutokauppa.
Ja mitä siihen tulee ettei Tom Cruisen jälkeiläisen kuva kiinnosta kun Brangelinankin vauvan kuvasta maksetaan kymmeniä miljoonia? Juu ei varmaan. Tomppahan on " vain" kaikkien aikojen kuulusin leffatähti.
1. Tom Cruisen vauvan kuva kiinnostaa ihan varmasti, koskapa myös Gwen Stefanin ja Brooke Shieldsin vauvaojen kuvat on menneet kuin kuumille kiville ja he nyt eivät todella ole Tompan kaltaisia tähtiä.
2. Tomppa hyppi sohvilla julistaen rakkauttaan Katieen, kertoili kihlaukset ja kerskui tulevilla häillä ja lapsellaan jo etukäteen jokaisessa mahdollisessa käänteessä, hän se julkisuushakuinen on aina ollut jos joku.
3. Jos Suri on nenänpäänsä pistänyt 3kk aikana ulos niin on täysin varmaa että joku paparazzi hänet pystyy kuvaamaan edes kaukaa, ilmakuvassa tai muuten, ainakin vaunut joissa on tms.
Kyllä voi paparazzeja vältellä. Vai onko muka Michael Jacksonin lapsista nähty naamakuvia missään?
Tai sit tää on vaan pr temppu. Ei julkisteta niitä kuvia ja selitellään, että ei oo muka koko vauvaa olemassa kun ei kuvia ole ollenkaan saatu. Sit jossain vaiheessa julkistetaan ne kuvat ja hups heijaa, lehti myy kuin kuumille kiville...
Toi Katien maha ei näytä yhtään aidolta!
siellä oli aika jänniä otoksia.
Vierailija:
1. Tom Cruisen vauvan kuva kiinnostaa ihan varmasti, koskapa myös Gwen Stefanin ja Brooke Shieldsin vauvaojen kuvat on menneet kuin kuumille kiville ja he nyt eivät todella ole Tompan kaltaisia tähtiä.2. Tomppa hyppi sohvilla julistaen rakkauttaan Katieen, kertoili kihlaukset ja kerskui tulevilla häillä ja lapsellaan jo etukäteen jokaisessa mahdollisessa käänteessä, hän se julkisuushakuinen on aina ollut jos joku.
3. Jos Suri on nenänpäänsä pistänyt 3kk aikana ulos niin on täysin varmaa että joku paparazzi hänet pystyy kuvaamaan edes kaukaa, ilmakuvassa tai muuten, ainakin vaunut joissa on tms.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta jutulta, kyllä kai se joskus selviää =)
Kun Mission Impossiblea kuvattiin viime kesänä, Tom esitteli monta kertaa viikossa ihanaa uutta rakauttaan ympäri maailman, kihlaus huipensi tämän. Samalla oli kuvia MI3:n kuvauspaikoilta in action.
Kun MI3 tuli ensi-iltaan, olikin kätevästi Katien laskettu aika ja vauvakin saatiin ulos.
Näiden jälkeen - mistään ei enää pihaustakaan. Jep jep.
summat. Upeaa, että paparazzeja harmittaa kerrankin oikein kybällä, ja juorulehtiä.
Kyllä ne skientologit on sitten katalia! :O