Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä parveke ei mies anna laittaa sinne mitään..

Vierailija
25.05.2020 |

Huomenna käyn ostamassa kukkia, vaikka mies ei antaisi autoa käyttöön, sitten haen sen verran kuin pyörällä saan. Joka vuosi sama juttu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tylsää parvekettakin suurempi ongelma sulla on kontroilliva mies.

Vierailija
2/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi itekkään mitään uusia tai rakentaa uutta. Lopetin tottelemisen 7 vuotta sitten eikä kiellä enää, kun tietää että se on turhaa. Nykyään jopa auttaa kastelemaan "mun" kukkasia 😉 Hänen mielipidettään kysyn välillä, jos vastausta ei kuulu, teen oman pään mukaan. Mies on perheen pää, nainen se, joka sen pään kääntää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies. Huh, kyllä näin sinkkuna on ihanaa, kun saa sisustaa ja hankkia kasveja ja kukkia niin kuin itse haluaa. Juuri kävin tänään Plantagenista hakemassa uusia kasveja ja ruukkuja! Kivaa myös laittaa parveke kesäkuntoon.

Vierailija
4/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun miehes luulee olevansa.  Parvekkeesta saa  ihanan pihan korvikkeen, kun vähän kerrassaan hankkii sinne kesätavaroita. Onhan siitä parvekkeestakin maksettu että sellainen on.

Vierailija
5/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Onko niin pihi vai muuten vain kauneudenvihaaja? On tainnut kuitenkin itsekin viihtyä parvekkeella, kun olet sen kukittanut? Kuulostaa siltä, että mies on tylsempi kuin parveke.

Vierailija
6/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei anna? Pihi vai muuten mulkku?

Vierailija
7/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mt-tapaus.

Vierailija
8/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso puutarha ja kaveri aina ihmettelee, miten mun mies antaa tehdä sinne kaikkea. Miksi mieheltä.pitäisi edes kysyä lupaa???

Vierailija
9/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotkut ei vain tajua. Mitä järkeä sillä parvekkeella on, jos siellä ei ole mitään? Koska jos se on vain tyhjä, niin ei siellä tule vietettyä aikaa eli sitten se on hukkatilaa.

Vierailija
10/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä sama ruikuttaja. 

Vierailija
11/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kaksi tuolia ja pöytä sekä amppelimansikka. Mutta kyllä sinne huomenna kukkia tulee, en anna enää periksi. Mies vain pitää niitä turhina. ap.

Vierailija
12/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just viikonloppuna puutarhamyymälästä ostamassa kukkia, ruukkuja ym parvekkeelle. Mies on aina mukana ostoksilla kantamassa ja auttaa istutushommissa. En olisi sellaisen hapannaaman kanssa joka alkaisi parvekekukista kiukuttelemaan. Sehän on meidän kesäkeidas.

Vierailija
13/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne autot ole perheessä normaaleilla pariskunnilla yhteiskäytössä. Otat nyt sen auton ja menet sinne Plantageniin..  Sano että hankki itselleen jonkun yksiön ilman parveketta just kesäkäyttöön.  Panee miettimään. Saatko sinä ostaa edes purkkaa ilman miehen lupaa. (olihan täällä äippälomalla oleva jonka äitiysrahatja lapsilisä meni miehen tilille, mutta purkaakaan eikä huulipunaa ei vaimo saanut ostaa ) Pidä siis puoles. Avioliittolaki pitää teitä tasa-arvoisena.

Vierailija
14/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes olla suhteessa jossa mies ei anna tehdä jotain noin perusjuttuja?? Olen sinkku ja minua pidetään liian nirsona miesten suhteen, mutta totuus on että suhteet päättyy aina aika nopeasti kun mitään tuon tyyppistä kontrollointia alkaa esiintymään. Olen todellakin mieluummin yksin kuin miehen kanssa joka ei anna laittaa parvekkeelle kukkia tms.

Vierailija
15/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään älyttömästi samettiruusuista.

Joka kesä irrotan vanhoista siemeniä ja talvella kasvatan ne ja keväällä istutan vanhoihin ruukkuihin.

Naapurin kanssa yya sopimus. Vien hänen kompostiin biojätettä ja saan palkaksi keväällä multaa.

Samettiruusut pärjää hyvin kompostimullalla.

Kukat ovat ikivanhoilla kukkalaatikoilla ja näyttävät hyvältä.

Lisäksi ostan ison pussin multaa ja basilikaa. Ne kasvatan istutuslaatikoissa.

Joka syksy pesen matot ja laatat. Ja keväällä uudestaan laatat.

Budjetti on 10 euroa ja se joka vuosi alittuu.

Onhan se vähän simppelin näköinen, mutta minä tykkään.

Vierailija
16/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä mies. Huh, kyllä näin sinkkuna on ihanaa, kun saa sisustaa ja hankkia kasveja ja kukkia niin kuin itse haluaa. Juuri kävin tänään Plantagenista hakemassa uusia kasveja ja ruukkuja! Kivaa myös laittaa parveke kesäkuntoon.

Ei ole pelkästään sinkkujen etuoikeus tämä. Kyllä näin parisuhteessakin on ihanaa, kun yhdessä miehen kanssa suunnitellaan pihaa, haetaan kasveja, laitetaan yhdessä viihtyisäksi. Ei kaikki parisuhteet ole ikäviä vaikka täältä av:lta ehkä sellaisen käsityksen saattaa sinkku saada.

Vierailija
17/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies sano mitään, vaikka hankin pihaan kasvihuoneen ja kuorman multaa. Niin kauan kun maksan itse ja hoidan pihan itse, ei mies puutu tekemisiini.

Vierailija
18/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne autot ole perheessä normaaleilla pariskunnilla yhteiskäytössä. Otat nyt sen auton ja menet sinne Plantageniin..  Sano että hankki itselleen jonkun yksiön ilman parveketta just kesäkäyttöön.  Panee miettimään. Saatko sinä ostaa edes purkkaa ilman miehen lupaa. (olihan täällä äippälomalla oleva jonka äitiysrahatja lapsilisä meni miehen tilille, mutta purkaakaan eikä huulipunaa ei vaimo saanut ostaa ) Pidä siis puoles. Avioliittolaki pitää teitä tasa-arvoisena.

Avioliittolaissa on vain elatuksesta, ei parvekekukista. Avioliitossa omaisuus on sen, joka sen on hankkinut eli palkkarahat on miehen eikä hänen tarvitse antaa niistä naiselle euroakaan.

Miks mun palkkarahat olisivat miehen? Mies saa kyllä nettona viitisen sataa enemmän, mutta hänellä on kalliita harrastuksia, minulla halpoja ja maksuttomia. Auto on miehen ja mies tarvitsee sitä töihinsä ja niihin harrastuksiinsa. Ei se meillä rahasta ole kiinni. Miehen mielestä "sinne ei sovi mitään", tulee liian täyteen jne. Ei tuo muissa asioissa kontrolloi mutta on ominut parvekkeen ja yhden huoneen - jonka piti olla vierashuone - itselleen ja harrastuksilleen. Siellä parvekkeella kyllä puuhastelee sitten kesällä, mä en pääse sinne erityisemmin tekemään mitään.

Ap.

Vierailija
19/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäsin tällaisen despootti-ukon  parvekkeelle asumaan.

Vierailija
20/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliittolaissa on vain elatuksesta, ei parvekekukista. Avioliitossa omaisuus on sen, joka sen on hankkinut eli palkkarahat on miehen eikä hänen tarvitse antaa niistä naiselle euroakaan.

Luepa mitä laki sanoo omaisuuden osituksesta avioerossa, poikaparka. Mitä veemäisempi mies, sitä varmempi ero.

Osituksen ulkopuolelle jää ainoastaan saantokirjalla tai avioehdolla avio-oikeuden ulkopuolelle rajattu omaisuus. Muu menee tasan kahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän