Pilasiko Tinder deittikulttuurin?
Paljon valikoimaa, voi tapailla useampaa yhtä aikaa. Pohtia jatkuuko tapailu suhteeseen vai jatkanko swaippailua jos siellä olisi vielä parempi tarjolla.
Kommentit (33)
Se on niin sijainnista kiinni, tarjoaako Tinder loputtomasti uusia vaihtoehtoja vai ei. Täällä on valitettu muutamaan otteeseen esim Tampereen miestarjonnasta. Ei se naistarjontakaan kyllä ole täällä niin hääppöistä, en ole saanut matcheja pariin viikkoon, koska jaan tykkäyksiä aika valikoivasti.
M31
Vierailija kirjoitti:
Se on niin sijainnista kiinni, tarjoaako Tinder loputtomasti uusia vaihtoehtoja vai ei. Täällä on valitettu muutamaan otteeseen esim Tampereen miestarjonnasta. Ei se naistarjontakaan kyllä ole täällä niin hääppöistä, en ole saanut matcheja pariin viikkoon, koska jaan tykkäyksiä aika valikoivasti.
M31
Juuri poistuin Tinderistä Tampereella. Oulun suunnilla on hyviä.
P. S. Olemme varmaan swaipanneet toisemme vasuriin.
N31
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja pelkästään sen takia että kaikkia ei näytetä kaikille. Aivan käsittämätöntä että minulla (mies) on yli 100tykkäystä mutta naiset jotka ovat omien hakukriteerien sisällä eivät ole koskaan tullut näkyviin minulle. Ei edes vaikka hankin goldin!!!
Tinder tekee rahaa itselleen eikä halua että mahdolliset deittailiat löytäisivät elämän kumppanin. Ja miksi se pilasi on se että kaikki sinkut eksyvät tinderin ensimmäiseksi eikä edes tajua katsoa muita ja parempia palveluita nykypäivänä!
Joo tämä on totta. Tinderalgoritmit haluavat, että jäät ikuisiksi ajoiksi käyttäjäksi. Siitä se rahat tienaa. Joku toimittaja voisi tutkia aihetta.
Sen tarkoitus onkin rikkoa perinteisiä arvoja ja mädättää valtioita sisältä päin. Pieni ratas globalistien koneessa.
Ainakin omalla kohdallani Tinder mahdollisti deittailun. Sitten vuoden 2017 (erottuani pitkäaikaisesta suhteesta) olen käynyt deiteillä vain Tinderistä löytämieni naisten kanssa. Tunnen itseni sen verran hyvin, että ilman Tinderiä en luultavasti olisi deittaillut tänä aikana ollenkaan. Tai olisi parisuhteessa, niin kuin nyt.
M34
Vain luuserit ja läskit käyttää tinderiä. Ite löydän seuraa muualta helposti. olenkin tosin alfa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla kohdallani Tinder mahdollisti deittailun. Sitten vuoden 2017 (erottuani pitkäaikaisesta suhteesta) olen käynyt deiteillä vain Tinderistä löytämieni naisten kanssa. Tunnen itseni sen verran hyvin, että ilman Tinderiä en luultavasti olisi deittaillut tänä aikana ollenkaan. Tai olisi parisuhteessa, niin kuin nyt.
M34
Näin siellä Helsingissä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Internet on mahdollistanut sen, että pystymme tutustumaan suurempaan määrään ihmisiä kuin ikinä aiemmin historiassa jo paljon ennen tinderiä. Koska mahdollisuuksia on paljon, on deittailusta tullut ihan arkipäiväistä ajankulua, jonka tarkoitus ei olekaan johtaa mihinkään suurempaan.
Deittailusta on tullut viihdettä. Ajankulua. Jonkinlainen harrastus joillekin, ei toki kaikille. Minusta olisi raskasta tavata joku ihan kiva ohimennen ja heti erota. Tykkäisin miesten ja naisten välisestä kaveruudesta tai sen mahdollisuudesta, mutta t ei suosi sitä. Pikaruokaa. Itse en osallistu, kun hermoni eivät kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja pelkästään sen takia että kaikkia ei näytetä kaikille. Aivan käsittämätöntä että minulla (mies) on yli 100tykkäystä mutta naiset jotka ovat omien hakukriteerien sisällä eivät ole koskaan tullut näkyviin minulle. Ei edes vaikka hankin goldin!!!
Tinder tekee rahaa itselleen eikä halua että mahdolliset deittailiat löytäisivät elämän kumppanin. Ja miksi se pilasi on se että kaikki sinkut eksyvät tinderin ensimmäiseksi eikä edes tajua katsoa muita ja parempia palveluita nykypäivänä!
Joo tämä on totta. Tinderalgoritmit haluavat, että jäät ikuisiksi ajoiksi käyttäjäksi. Siitä se rahat tienaa. Joku toimittaja voisi tutkia aihetta.
Ihan koukuttamiseen perustuva ajantappovekotin. Täytyy olla aika tyhmä jollei tuota tajua.
Vierailija kirjoitti:
Sen tarkoitus onkin rikkoa perinteisiä arvoja ja mädättää valtioita sisältä päin. Pieni ratas globalistien koneessa.
Kaikkia ei kiinnosta perinteiset arvot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne muut ja paremmat palvelut ovat?
Jokaiselle löytyy sopivampi palvelu. Itselle OkCupid on täydellisin. Jos joku haluu swaippailla niin siellä voi jatkaa sitä. Itselle arvomaailma on tärkeä joten sen palvelu etuuksiin kuuluu arvo kyselyt, eikä ole tinderin kaltaisia teksti rajoituksia. Plus toimii ilmaiseksi, on kyllä lisähinta ominaisuuksia jos niitä haluaa. Niin ja niille jotka on tinderin jäänyt jumiin, omaksuvat sen aika nopeasti (varsinkin kun saman omistajan palvelusta kyse).
no en ny tiiä onko pilannut. Kyllä sieltä varmaan jonkun löytäis jos jaksais jutella